Accident cu Genesis coupe: nu s-au deschis airbag-urile
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cel mai spectaculos model Hyundai de pe piata, noul Genesis coupe, dotat cu tractiune pe spate, a fost eroul nefericit al unui accident rutier.
Este vorba despre primul eveniment nefericit de acest tip in care a fost implicat un Hyundai Genesis coupe, iar rezultatele nu sunt prea bune pentru marca coreeana.
Lansat ca un produs premium, noul Genesis coupe nu a trecut proba de siguranta in lumea reala. Vorbim de un accident destul de serios in care airbag-urile soferului si pasagerului din dreapta nu s-au deschis.
Genesis-ul implicat in acest incident, petrecut in Coreea de Sud, a lovit un stalp, iar din fotografii observam ca structura partii frontale a absorbit corespunzator forta de impact, in conditiile in care pasagerii nu au suferit rani grave. Mai multe detalii despre incidentul de fata nu se cunosc.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Accidente exotice
-
Unul din cele 275 de exemplare ale lui Mercedes-AMG One a fost distrus de flăcări pe o șosea din Marea Britanie. Exemplarul era transportat într-o remorcă, însă nu se cunoaște cauza incendiului. (22.05)
-
Unde dintre șicanele celebre ale circuitului de la Le Mans a mai făcut o victimă. Este vorba despre un exemplar Ferrari 250 SWB Breadvan, evaluat la 30 de milioane de dolari. Din fericire, pilotul a scăpat teafăr. (09.07)
-
O Tesla Model Y a fost implicată într-un accident de circulație în timp ce rula semi-autonom. Cealaltă mașina era o autospecială de poliție. (18.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Nu este centura, nu sunt air bag-uri!!!
lasand gluma la o parte, nu se specifica nicaieri daca pasagerii purtau centurile de siguranta...poate acesta e motivul nedeclansarii...
Si chiar daca centura este pusa iar unghiul de inpact frontal este peste 30 grade de axa longitudinala a masini tot nu se vor deschide airbag-urile frontale pentru ca nu ajuta (soferul ar trece pe langa ele daca s-ar deschide)
Dupa fotografii pot spune ca talpul nu a fost lovit frontal ci la vreo 45 grade de axa longitudinala, adica intr-un unghi in care nu vor fi declansate nici airbag-urile frontale nici cele laterale.
Dovada ca aceasta logica a functionat sunt ranile minore suferite de pasageri.
sistemul de declansare e pirotehnic; umflarea aibagurilor se face cu explozibil
asta e valabil LA TOATE MASINILE, ca e logan sau rolls
In privinta airbag-ului...sigur nu s-a purtat centura de siguranta. Asta e parerea mea.
P.S. in cartea tehnica spune clar nu ai centura nu se declanseaza airbagurile...
Stiu caz concret cu Golf 4 unui prieten. Fara centura au sarit airbag-urile dupa ce a dat cu masina intr-un cap de pod. Si asta la o viteza de 50km/h.
cine vrea masina sa isi cumpere bmw sau volvo,nici mert-ul nu este mai jos dar in nici un caz masini asiatice sunt niste kkturi. respect pt cei care ma sustin
2. lovitura este in coltul din fata (intre o coliziune frontala si una laterala), de asemenea airbag pasager fata nu este declansat - deci posibil computerul a decis pe baza algoritmilor cu care este programat ca cel mai bine este sa nu deschida airbag-urile - deoarece nu putem evalua decat de la distanta aceasta situatie, asta este singura parere pe care o pot da ca cea mai probabila
3. oricum, stiti ce inseamna "SRS airbag"???
cine nu stie, sa caute pe google si sa traduca termenii... pe scurt airbag sau orice altceva, fara centura este degeaba. PURTATI centura mereu.
in cartea tehnica la accent scrie foarte clar sa se poarte centurile si cel facut de mitu si cel facut la turci si unde o fi acum nu stiu la toate ...
mai era unu care reclamase ca sa infipt cu 180 cu un accent si nu sau deschis erbegurile la timp si din cauza ca tiul nu purta centura si a si recunoscut a pierdut totul din start la test erb mergeau foarte bine daca se purta centura
salutarA
SUNT FACUTE SA FUNCTIONEZE DOAR IN ANUITE CAUZE POT PROVVOCA ACCIDENTE LA DECHIDERE PROSTEASCA
SUNT FOARTE MULTE MASINI UNDE SCRIE CLAR CA LA NE PURTAREA CENTURILOR ERBEGURILE NU FUNCTIONEAZA
STIU UN CAZ UNDE MASINA ERA FACUTA ZOP PASAGERI DIN FATA PURTAND CENTURILE NU AU PATIT NIMIC
ATENTIE DOAR ERBEGURLE UNDE ERA PUSA CENDURA SAU DESCHIS CELE DIN SPATE NU S-A DESFACUT NICI UNUL CHIAR DACA MASINA ERA FACUTA PACHET
ASA CA NU DE PROSTI ZIC PRODUCATORI MASINILOR SA PORTI CENTURA
SUNT LASINI LA CARE CENTURA SE STRANGE AUTOMAT SI IN MOMENTUL CALCARI FRANEI BRUSTI TE STRANG DE ZICI CA VREA SA TE OMOARE DUPA CARE SE ELIBEREAZA USOR LA INCEPUT TE SPERI DE MORI
SCUZE PETRU GRABA IN CARE AM SCRIS TEXTUL
SALUTARE