BMW România îşi asociază imaginea cu unul dintre cele mai apreciate gadgeturi româneşti apărute în ultima perioadă.
Astfel, Vector Watch, producătorul celebrului ceas inteligent cu autonomie de 30 de zile, a lansat o ediţie specială în parteneriat cu BMW prin care promovează divizia de maşini electrice a constructorului.
Pe numele său Vector Luna BMW i Limited Edition, ceasul inteligent este fabricat în numai 150 de unităţi şi se diferenţiază de varianta clasică Luna prin câteva elemente de design şi construcţie. Astfel, smartwatch-ul are o carcasă de culoare negru mat cu numărul exemplarului afişat pe lateral, în timp ce cureaua din piele este marcată cu logo-ul BMW i şi este realizată din aceeaşi piele folosită în industria auto pentru modelele din gama BMW i.
Din punct de vedere software, ceasul include două feţe de ceas inspirate din design-ul modelelor BMW i3 şi BMW i8. Vector Watch şi-a câştigat notorietatea pe piaţa smartwatch-urilor datorită autonomiei de 30 de zile şi a compatibilităţii cu smartphone-urile iPhone, cele cu sistem de operare Android, dar şi cele care folosesc Windows Phone.
În plus, ceasul poate fi personalizat cu peste 100 de feţe şi aplicaţii distincte pentru a afişa informaţii precum activitatea fizică, vremea, mail-urile sau mesajele apărute pe reţelele de socializare Facebook, Twitter sau WhatsApp.
De asemenea, Vector Watch poate fi folosit pentru a comanda o maşină prin serviciul Uber.Vector Luna BMW i Limited Edition este disponibil la precomandă începând din 10 noiembrie pentru 2.400 de lei, iar livrările vor începe în luna decembrie. Versiunea clasică Vector Luna are preţuri cuprinse între 1.550 - 2.200 lei, în funcţie de tipul curelei.
Via BMW
Un produs de nisa pentru cei necunoscatori. Dar are curea de piele cu "i".