ABT a modificat noul VW Golf VI GTD
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerii germani de la ABT au creat un pachet de tuning pentru Volkswagen Golf GTD. Pe langa modificari aerodinamice, modelul german a primit si o unitate ECU reprogramata, care il ajuta sa dezvolte 190 CP si 390 Nm. Cutia de viteze DSG care echipeaza acest model are sapte trepte si il ajuta sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 7.1 secunde, in timp ce viteza maxima a lui Golf GTD in versiunea ABT este de 230 km/h, valoare extrem de apropiata de cea a unui VW Golf GTI in versiunea standard. Nu trebuie sa uitam faptul ca modelul Golf GTD ofera un consum de carburant mult mai scazut fata de cel al lui GTI, iar performantele acestuia sunt similare, mai ales in versiunea ABT.
Pachetul aerodinamic dezvoltat de cei de la ABT include un spoiler fata, o noua grila fata, un set de praguri laterale si o fusta spate care integreaza o evacuare ABT cu patru tevi. Tunerii de la ABT propun doua seturi diferite de jante pentru Volkswagen Golf VI, acestea fiind AR si BR, ambele disponibile atat in versiunea pe 18 inch, cat si in versiunea de 19 inch.
Suspensia lui Volkswagen Golf GTD a fost modificata subtil prin inlocuirea arcurilor cu elemente mai tari, pentru a obtine un nivel superior de manevrabilitate.Dezvoltarea pachetului de tuning pentru Volkswagen Golf GTD de catre cei de la ABT ii face pe clientii Volkswagen sa se decida mai greu in prinvinta alegerii urmatoarei compacte cu veleitati sportive din gama constructorului din Wolfsburg. Astfel, nivelul de performante oferit de Volkswagen Golf GTD este similar cu cel oferit de Golf VI GTI, in timp ce consumul de carburant este situat la un nivel inferior. Totodata, modelul Golf GTD nu va putea sa ofere niciodata sunetul generat de propulsorul TFSI al lui Golf GTI si nici turatiile superioare pe care le poate atinge acesta.
Via | Jalopnik
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
@Ionut: Imi lasi impresia ca nu ai mai avut tangenta cu VW in ultimii 10 ani :P
GTD are motor CR, deci nu mai trebuie sa completezi nimic la el, in afara de motorina buna. ;)
Dovada 10 CP in minus si 70 NM in plus nu fac GTD-ul mai rapid decat GTI-ul.
@gtrazavan: vrei sa comentezi ceva? intra pe forum