Esential
<7.0 | secunde este timpul in care Abarth 695 Tributo Ferrari accelereaza de la 0 la 100 km/h |
225 | de km/h este viteza maxima a modelului italian. |
<7.0 | secunde este timpul in care Abarth 695 Tributo Ferrari accelereaza de la 0 la 100 km/h |
225 | de km/h este viteza maxima a modelului italian. |
Abarth, divizia sportiva a Grupului Fiat, a anuntat ca va aduce la Geneva o editie speciala a propriei versiuni Fiat 500. Denumit oficial Abarth 695 Tributo Ferrari, acest model este - asa cum ii spune si numele - unul dedicat Calutului Cabrat.
Noul model iese in evidenta printr-un aspect exterior foarte atragator, care are la baza o nuanta speciala de caroserie: Rosu Scuderia. Jantele de 17 inch si prizele de aer sunt vopsite intr-o nuanta cenusie inchisa (Racing Grey), in timp ce cele patru tevi de evacuare asezate in doua perechi situate pe extremitatile partii posterioare poarta denumirea oficiala Record Monza. Una dintre modificarile sesizabile din exterior este reprezentata de sistemul de iluminare pe baza de xenon dezvoltat special de Magnetti Marelli, acesta iesind in evidenta printr-o intensitate si durata de viata triplata in comparatie cu pachetul clasic, pe baza de halogen.
La interior, designerii Fiat, Abarth si Ferrari au lucrat indeaproape pentru a realiza o masina cu adevarat speciala.
Scaunele sportive Abarth Corsa sunt semnate de Sabelt, sunt construite din fibra de carbon si tapitate cu piele neagra de inalta calitate. Acestea cantaresc cu 10 kilograme mai putin decat scaunele standard si reusesc sa se ridice la un nivel foarte bun la capitolele ergonomie si suport lateral. Volanul este si el acoperit cu piele neagra, cusuta cu ata rosie. Pedalele din aluminiu au incastrat motivul scorpionului, in timp ce covorasele sunt si ele fabricate din aluminiu.Cel mai important element care caracterizeaza versiunea Abarth 695 Tributo Ferrari este motorul de 1.4 litri T-Jet care reuseste sa urce pana la 180 CP/5750 rpm si 230 Nm/3300 rpm. Acesta este cuplat cu o transmisie automata electromecanica MTA (Manual Transmission Automated), ale carei trepte pot fi schimbate cu ajutorul padelelor sport din spatele volanului. Performantele minionului model sunt si ele foarte ridicate pentru o masina din acest segment: sub 7 secunde pentru 0-100 km/h si 225 km/h viteza maxima.
via | Abarth
Merci pentru sesizare.
Vreau si io .........dar cu sigla bmw
Masina este superba atat la interior cat si la exterior. Am facut un test drive cu cel de 1.4 si ma trec fiori cand ma gandec la cei 180 de caluti. Ce s-o mai lungim, un mic Ferarri!
O masian cu stil si personalitate si care are cum sa faca fata oricarei provocari.
Offtopic:
Hai sa ii lasam pe cei cu bmw-uri in durerea lor cu capotele ridicate pe marginea drumului. Cat sa duca si motoarele alea? Au 400mii de km in toate oboselile mandrilor flacai si le pica mereu ceva. Sa stiti ca exista si masini NOI pe lume nu doar cele de la samsari.
Xenon are Fiat Croma cam de vreo 4 ani, din fabrica.
tzook
Ursuletul a fost doar 324d si 324td, 324tds nici nu a existat. 325tds in schimb a fost doar pisicuta(e36), si referitor la viteza aia de 195...cam greu te cred tinand cont ca maximul constructiv a fost 187 si la 200000 km facuti deja e cam greu de crezut ca depasesti performantele motorului de nou :-)
Mai bine taci decat sa strici numele posesorilor de BMW; in cazul de fata doar vei fi incadrat in categoria cocalarilor ce omoara pisicute prin parcarile blocurilor si se dau mari ca au BMW, te mai faci si de rusine in fata celor care mai si stiu cu ce se mananca BMW-ul.