Specificaţiile anunţă puterea maximă livrată la 5.750 rotaţii pe minut şi un cuplu maxim de 411 Nm la 3.450 rpm. Cei de la Pogea Racing nu au publicat lista lungă de modificări necesare atingerii nivelului de putere specificat, dar au menţionat montarea unui intercooler mai mare, a unei pompe adiţionale de carburant, schimbarea turbosuflantei, modificarea galeriilor de admisie şi de evacuare şi montarea unui set de pistoane forjate şi de injectoare de performanţă.
În orice caz, la nivel mecanic, modelul beneficiază de o suspensie sport KW, sistem de frânare cu şase pistonaşe şi cu discuri de frână perforate. Jantele din dotarea acestui model care era destinat iniţial mediului urban sunt OZ Racing Superturismo GT de 17 inch diametru, echipate cu anvelope Toyo Proxes T1-R. La nivel estetic, caroseria are o nouă bară de protecţie frontală cu splitter aerodinamic, o capotă cu fante de aerisire din fibră de carbon şi o bară de protecţie spate cu difuzor integrat. La nivelul interiorului, remarcăm un set de scaune scoică ale căror spătare sunt realizate din fibră de carbon şi sunt vopsite în culoarea caroseriei. Habitaclul mai prezintă câteva accente în culoarea caroseriei şi are acum doar două locuri, pentru a reduce cât posibil masa totală a modelului.Via WCF
Comentarii (1)