Salonul Auto de la Geneva va fi martorul unor promisiuni importante făcute de Volkswagen, în încercarea sa de a recâștiga încredere clienților după scandalul Dieselgate.
Dincolo de infomațiile care anunță lansarea unui facelift pentru Golf, Volkswagen declară că salonul elvețian va servi la debutul unui crossover de segment mic, orientat către segmentul dominat în prezent de Renault Captur, Peugeot 2008 sau Opel Mokka și inaugurat de Nissan Juke.
Conceptul germanilor va avea la bază actualul Polo și se va numi T-Cross. Surse din interiorul companiei susțin că prototipul va avea multe în comun cu un alt crossover concept, și anume T-Roc, prezentat în anul 2014. Dacă T-Cross va anticipa un SUV subcompact, trebuie să ne amintim că T-Roc avea misiunea de a anunța un SUV bazat pe platforma compactei Golf.
Ambele crossovere vor ajunge în producție, unul în 2017 și unul în 2018. T-Roc se va poziționa sub Tiguan, iar T-Cross sub T-Roc. Noile lansări fac parte din strategia Volkswagen creată pentru a profita de creșterea pieței SUV-urilor.
Avantajul germanilor este că ambele modele vor avea la bază platforma modulară MQB, ceea ce va reduce costurile de producție și va grăbi lansarea lor. În plus, MQB le va permite nemților să ofere trei tipuri de propulsie: hibridă, diesel și benzină. Adică fix cum se va întâmpla și în gama noului Tiguan.
Blocurile spate si grila frontala emana agresivitate!
Nu sunt fan VW si nici nu ma cheama Mazdalescu!
Eee poti fi mai obiectiv in postari?
Are un plus din start pentru design comparativ cu uratenia de pokemon.
ha ha ! "thumbs up" ...sunteti "cool" baieti !
Ontopic:
E o tentativa destul de tarzie, dar e bine si mai tarziu decat niciodata,
T-Cross trebuie sa demonstreze ceva, nu Juke.
Nissan a demonstrat deja prin Juke ca are o reteta de succes, n-are nevoie de confirmarea unor adolescenti care traiesc din banii parintilor
Cum zicea si tudy la design deja este peste pokemon sau puke :))
Restul pana nu stim, povestim gen adormit vata in nara.
Cam asta e mirajul german ...mâncare aratoasa cu gust de plastic .
Prefer oricând Alfa, Mazda
Ti-am dat exemplul acesta ca sa nu te mai miri.
Aceasta minciuna de noxe , nu afecteaza comportamentul masini in sensul provocari de accidente , cum a fost in cazul toyotei cu pedala sau GM cu piesa de proasta calitate sa airbaguri takata. Ma rog astea nu sunt importante pentru ca nu au mintit, chiar daca au murit oameni, su fost accidente, dar au facut-o din considerente similare : reducere de cheltuieli cu testarea, pieselor etc.
Acest argument cu au mintit este folosit in special de cei anti-vag, care acum au prins glas facand troll la orice stire vw.