În urmă cu circa 6 luni, SUV-ul cu zero emisii Fisker Ocean a intrat pe linia de asamblare a uzinei Magna din Austria.
Acum, constructorul american anunță că primul exemplar i-a fost înmânat unui client din Danemarca, chiar de CEO-ul companiei, Henrik Fisker.
Exemplarul cu pricina face parte din ediția specială One Launch Edition, cu o producție limitată la 5.000 de unități. Este finisat în nuanța exterioară Great White, are jante negre de 22 de inch, iar scaunele sunt acoperite cu Alcantara.
În Europa, SUV-ul electric Fisker Ocean este disponibil cu unul sau 2 motoare electrice, cu puteri cuprinse între 275 și 550 de cai putere. Versiunea Ocean Extreme este capabilă să acopere până la 707 kilometri cu o singură încărcare.
Este, așadar, SUV-ul electric cu cea mai mare autonomie de pe Bătrânul Continent.
În urmă cu câteva zile, Fisker anunța că Ocean va primi, începând cu 2024, o versiune cu acumulator înlocuibil. În acest caz, susțineau atunci reprezentanții companiei, reîncărcarea bateriei va fi la fel de rapidă ca realimentarea cu benzină sau motorină pentru o mașină cu motor convențional.
via Fisker
Henrik Fisker a încercat să îşi facă o maşină termică proprie dar a eşuat...
Dar cu maşina electrică a reuşit !
Mult mai modulară dpdv industrial.
apropos...e adevarat ca a esuat cu termica dar nu e niciun semn ca ar fi reusit cu electrica
Ineficiența este împinsă către contul clientului, afectat monobloc. :))))
Aici sa se axeze.
Da, o masina electrica e fiabila ca tehnica de baza, dar mai departe ai accidente de tot felul, si degeaba ai asigurari la masina sa plateasca paguba, daca piesele necesita 3-6 luni sa ajunga la service. Masina respectiva devenind inutilizabila din cauza producatorului si a lipsei de piese de schimb.
In loc de un ID3, sau renault megane, asa ceva are potntial, mai ales cu o autonomie asa mare.