Americanii de la Hennessey Performance au prezentat modelul Venom F5, sub formă de concept, în urmă cu patru ani. La finalul anului trecut, compania din Texas a prezentat lumii întregi versiunea de producție, iar acum anunță că a livrat primul exemplar.
Producția hypercar-ului este limitată la 24 de unități și toate au fost deja vândute.
Primul Hennessey Venom F5 livrat este vopsit în nuanța Auriu Mojave. Pentru că nu este echipată cu airbag-uri, mașina poate fi înmatriculată în Statele Unite ale Americii doar cu titlu de model de expoziție, ceea ce înseamnă că proprietarul nu are voie să circule cu ea mai mult de 4.023 de kilometri pe an (2.500 de mile).
Hennessey Venom F5 este echipat cu un motor V8, twin-turbo, de 6.6 litri care dezvoltă 1.817 CP și 1.617 Nm cuplu. În condiții ideale, mașina atinge 100 de km/h în doar 2.6 secunde, în contextul în care toată puterea este livrată punții spate. Repriza 0-200 km/h durează 4.7 secunde, iar 0-300 km/h 8.4 secunde.
The first Hennessey Venom F5 has been delivered to its owner! Please follow us on Twitter for several important announcements coming soon! Twitter: @hennesseyperf #hennessey #venomf5 #poweredbypennzoil #homesweethome pic.twitter.com/MjX92zYJgY
— HennesseyPerformance (@HennesseyPerf) November 22, 2021
via Hennessey Performance
Atunci cand nu esti in stare nici macar sa dai un copy / paste corect.
Hai, sterge repede si comentariul asta, sa nu vada sefu' cat de capabil esti.
1817 CP pe o singură punte nu poate fi condusă cu adevărat decât de piloți de F1
:)) ba, nu prea. sa stii ca m-am gandit si eu ca o cauza ar putea fi varsta, dar, surpriza, nu e asta, pentru ca tot ce ma atragea in tinerete, ma atrage si acum. dar la partea cu motoarele pe combustie nu mai tresar deloc, pentru ca e o tehnologie care apune, inca utila pentru multe aplicatii, dar pentru automobile, e la apus, in timp ce valul electricelor acum se ridica. si eu am avut reticenta fata de electrice, pana am aprofundat subiectul si am si condus cateva. apoi, nu ma mai atrag masinile sport, cele de strada, pentru ca vremurile s-au schimbat, nu mai avem conditiile si spatiul liber necesar pentru masini sport, totul este acum doar pe utilitarism si design...vezi si prabusirea din vanzarile segmentului sport. deci chiar daca apreciez electricele, in ipoteza ca cumva vreodata as putea obtine un rimac, nu stiu daca as fi foarte entuziasmat. cat despre fetele VS, cand mi-am cunoscut sotia era 100% compatibila cu standardul VS, din punctul asta de vedere am avut ceva bulan. acum, dupa 2 nasteri care, orice ai zice, oricat s-ar intretine, lasa semne pe corpul unei femei, mai e undeva la 80% sa zic, deci mai mult decat bine. totusi, de jap peste ceafa nu scap cand ma prinde ca ma uit lung la cate una, chiar daca, ca scuza, o bag pe aia ca "ce vrei? imi aduce aminte de cum aratai si tu odata, dar tot nu se ridica la nivelul tau"
ce spun eu, ce intelegi tu...
esti pui, se vede ca n-ai prins vremurile 94-99 in care masina sport insemna masina sport, nu golf. ne dadeam intalnire la flora sau pe 23 si alergam cu mitsu 3000gt, mr2-uri si celica tunate, honde nsx dar veneau si baietii mari cu porsche-uri 911, ferrari, bmw-uri 850, erau si vreo 2 SL-uri cu motoare AMG custom uriase de faceau sa vibreze asfaltul...erau si golf-uri, dar speciale, VR6 si corrado-uri, la fel VR6. cand zic spatiu si conditii, zic trafic aproape zero pentru multe ore in sir si nimeni prin-prejur ca sa ne perturbe, nu ne deranja nimeni, nu deranjam pe nimeni. acolo am invatat pentru prima oara cu ce se mananca pilotajul. nu zic ca era bine ce faceam, clar nu era, total neorganizat si riscurile erau imense in caz ca ceva mergea nasol. in timpul asta, astia care credeti ca barbatia a inceput cu voi, va cam jucati cu puta in tarana, ca altceva nu puteati face.
te crezi mare pasionat de masini ca ai inteles in sfarsit cum functioneaza un motor cu combustie, acum la spartul targului. ma indoiesc de pasiunea ta, abia daca ai zgariat suprafata. dar na, cum ziceam esti inca pui. partea mai proasta e ca esti un pui nu prea fraged, cam atos deja.