A fost inaugurat Teslounge, primul showroom dedicat exclusiv modelelor Tesla: detalii despre service și termene de livrare

de Bogdan Mirică
Joi, 18.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Teslounge este o companie de finanțare care a inaugurat primul showroom dedicat exclusiv modelelor Tesla de la noi din România. Noul Tesla Model Y va putea fi admirat aici din luna martie.

Primul showroom dedicat exclusiv modelelor Tesla a fost inaugurat oficial la București. În interior, fanii vor putea vedea produse Tesla deja cunoscute, precum Tesla Model 3, Tesla Model S și Tesla Model X. Începând cu luna martie, în showroom își va face apariția și Model Y.

Showroom-ul inaugurat la București este o investiție de un milion de euro a Teslounge, o companie specializată în finanțare auto, care va oferi pachete de achiziție doar pentru persoane juridice și doar pentru automobilele Tesla. Potrivit oficialilor prezenți la eveniment, au fost deja înregistrate 20 de comenzi pentru modelele electrice, iar previziunile pentru anul 2021 sunt bune, având în vedere că există 300 de configurații în desfășurare.

MAXIM PATRU LUNI DE AȘTEPTARE PENTRU TESLA MODEL 3

Fie că se vor concretiza sau nu, Teslounge își propune să finanțeze anul acesta un număr de 300 de automobile Tesla. Acestea vor putea beneficia de ecobonusul de 45.000 de lei, oferit de statul român pentru vehicule electrice.

Modalitatea de accesare va fi leasingul financiar. Potrivit oficialilor Teslounge, marja anunțată de companie pentru fiecare mașină Tesla vândută nu va depăși 10%.

De la plasarea comenzii, compania financiară promite un termen de livrare de maxim patru luni pentru Model 3. În cazul modelelor din segmentele superioare (Tesla Model S și Tesla Model X) timpul de așteptare crește la 6 luni. Nu există încă un orizont de timp pentru livrarea facelifturile lui Model S și Model X.

În prezent, flota de test disponibilă pentru cei care vor să probeze un model Tesla va include doar un Model 3 Long Range, iar din martie și Model Y.

EXISTĂ SERVICE TESLA ÎN ROMÂNIA?

Una dintre cele mai arzătoare întrebări pentru clienții Tesla actuali și viitori este dacă amplasamentul din București va putea gestiona operațiuni de service. Potrivit Teslounge, vor putea fi gestionate reparații de tinichigerie și caroserie și tot ce ține de tamponări ușoare. Nu vor putea fi efectuate operațiuni care afectează garanția.

Prin urmare, clienții cu probleme mai serioase vor fi nevoiți să meargă cu mașinile tot la Viena. Sau, de anul acesta, chiar la Budapesta, unde urmează să fie inaugurat un nou service Tesla.

Compania de finanțare din România va pune la dispoziția clienților săi și o asigurare Casco ce include transportul mașinilor până la service-ul din Viena. Valoarea ratei lunare pentru această poliță va fi de maxim 150 de euro.

SE VOR VINDE ȘI STAȚII DE ÎNCĂRCARE

Teslounge va comercializa și stații de încărcare, așa numitele Wall Connectors. Acestea vor fi oferite gratuit clienților care accesează o finanțare pentru un automobil Tesla până în luna aprilie. Pentru ceilalți, prețul unui astfel de Wall Connector va fi de 900 de euro, el urmând să poată fi instalat acasă.

Și în curtea showroom-ului din București vor fi instalate astfel de prize. În cazul acestora, puterea oferită va fi de 17 kW.

Comentarii (16)

  • Castelul Oliver Hardy
    M-a rugat Edikk sa va transmit ca nu poate inca sa va impartaseasca primele impresii,inca n-a terminat de dat cu mopul in showroom iar o Tesla 3 avea un gainat pe parbriz mult prea greu de scos cu cotul.
    25 17
  • Traian Flatulescu
    300 masini x 45000lei ecobonusul= banii pentru spitale pe an.Ce s-ar face saracii oropsiti de soarta fara ecobonusul asta platit din banii nostri luati cu japca prin impozite cand s-ar duce sa semneze o finantare pentru o Tesla de doar 90 000euroi.
    34 16
  • @Traian Flatulescu
    Lasa vrajeala! Comunistii nu au compasiune!

    Spitalele de stat exista doar ca sa fie jefuite de baieti!

    Dezinformezi!

    Astia sunt bani europeni destinati fondului de mediu! Mediu este cu utilitatea lui, spitalul este cu utilitatea lui. Au fonduri separate in buget!

    Romania a incasat de la UE in perioada 2007 - 2018 foarte multi bani!
    - a incasat 51 mld euro
    - a platit 17 mld euro

    Sa speram ca va continua finantarea pentru electromobilitate pentru multi ani si ca Guvernul va dezvolta porturile, caile ferate si autostrazile.

    Din dezvoltarea economica survenita urmare a constructiei de porturi, cai ferate, autostrazi si conectarea la "autostrada electrica" a Europei, (retele de incarcare rapida) sper sa se faca si spitale si scoli.

    Cam asta este ordinea...investitii mari care sa aduca crestere economica si aliniere tehnologica!
    18 28
  • In final, e o banca care vinde Tesla si au lasat de la ei,,o zgarietura,spart vreo bara! Si o statie in curte,,de mici dimensiuni,in kwh,,la fel ca ”servisarea”.Mai e mult pana Musk afla si de Romania ca exista pe harta Europei.Ca romanul ”e descurcaret”! ps: as fi inconstient sa cumpar o masina in care nu am service,garantie,,pe o distanta maxima de locuita de 100 km.Pt oricare model de masina(Volvo,DS.Mitsubishi,etc)
    22 4
  • Petre Rocar
    @16:36.Am citit de doua ori comentariul tau,era sa cad sub masa,ramai uimit cand vezi ce au unii in cap. Incep sa cred in teoria creierului plat.N-am.citit aberatii ci delir. :(
    16 11
  • Electrikkk a făcut treaba f buna la divizia cleaning
    19 9
  • De fapt showroom-ul Tesla e doar o companie de finantare, clientii de fapt pot fi doar persoane juridice iar service-ul nu e service in toata regula ci doar un service pentru mici probleme de caroserie. Pentru garantie te duci la Viena, trei zile dus, trei zile intors. Misto! Cam la asta se reduce Tesla in Romania.
    14 3
  • Teslalala
    Oricine vinde un produs nou pe teritoriu Romaniei este obligat sa ofere garantie de conformitate. Daca masina se strica,sunt obligati s-o repare moca sau s-o inlocuiasca. Citesc mai sus ca nu exista service oficial Tesla la noi iar pentru reparatiile in garantie,proprietarii trebuie sa mearga pana la Viena sau Budapesta cu ea. Gresit,nu proprietarii ci cei care mi-au vandut masina,in caz de defectiune,ei sunt obligati sa imi urce masina pe platforma si s-o trimita moca la Viena sa-i rezolvele probleme aparute in garantie. Daca cer bani pentru asta,inseamna ca ei comit o ilegalitate.Intrebare,de cand o firma auto care nu e reprezentata oficial pe piata auto din Romania,care nu are un service oficial ,nici macar nu ofera garantie,are voie sa primeasca ecobonusul platit de statul roman? Sper sa-mi raspunda si desteptul de la 16:36.
    11 3
  • @Teslal... De unde ai scos-o p'asta că "nici măcar nu oferă garanție"???
    5 5
  • O exprimare nefericita de-a mea,nu ofera garantie pe teritoriul Romaniei.Din articol asa reiese,doar la Viena e cel mai apropiat service autorizat.
    3 1
  • Revin cu un comentariu,vazand filmarea lui Buhnici cu reprezentantul ”Tesla”(bancii).Din cate am inteles nici nu poti s-o iei cu banii la ”sacosa”,,pt ca banca nu ar avea profit prin dobanzile aplicate luata in leassing,persoane juridice.Deci ca persoana fizica n-o poti cumpara cu banii jos,ca nu au ei profit din dobanzi.O specula via 4 roti de la Tesla..Smecheri baietii,dar nu trebuie sa fii dus cu capul sa musti momeala,dobanda,stres si fara servis,garantie facuta in Ro.Sau sa nu ai ce face cu banii,,
    10 1
  • Nu e o banca ci o instituție financiară
    9 0
  • andrei.r
    Si totusi nu zice nimeni nimic de faptul ca au gresit ordinea modelelor? (poza 9)
    =))
    6 1
  • Johnny
    Cum spunea Teslalala pare la limita legalitatii afacerea asta si probabil multi clienti entuziasti, fani Muska, vor vedea ce teapa si- au luat daca ajung la service.
    N- am inteles faza cu perdoane juridice, nu s- a explicat de ce nu pot imprumuta si oameni.
    Bizar rau acest dealer, probabil neautorizat de Tesla
    5 0
  • @desteptul de la 16:36
    Bineinteles,mucles si joc de glezne,de raspuns ceva inteligent si la obiect nu e capabil.
    4 0
  • inca fan Diesel
    M-am uitat pe site-ul Teslalounge si rata lunara incepe de la 236Eur/luna (model 3 pret de baza 43870Eur) in urmatoarele conditii:

    Rata lunară este prezentată cu titlu informativ și a fost generată pe baza prețului de bază al vehiculului. Toate automobilele Tesla sunt eligibile pentru ecotichetul aplicabil vehiculelor electrice în valoare de 45000 lei brut.

    prețurile afișate nu conțin TVA
    avans: 50%
    valoare reziduală: 20%
    perioadă de leasing: 60 luni
    dobândă anuală: 2.9%
    Oferta final contractată poate suferi modificări în funcție de ofertele speciale în vigoare la momentul solicitării de finanțare.

    Avansul minim și valoarea reziduală maximă pot suferi modificări în funcție de bonitatea solicitantului. Dobânda este variabilă, calculată în funcție de indicele EURIBOR 3M la care se adaugă o marjă fixă de 2.9%.

    M-am uitat si eu scurt pe oferta lor, si am comparat cu ce e in Austria. Sa fiu sincer, nu ma da deloc pe spate.

    Am luat ca exemplu un Model 3 Long Range AWD standard, fara dotari suplimentare

    teslounge Bucuresti: 52.870 €
    + TVA (10.500 €)
    + livrare autoturism (nu scrie cat e, dar fara vreo 500 € nu scapi)
    + documente pt inmatriculare (habar n-am cat sunt, punem 300 €)
    Total: 64.170 €

    Tesla Austria (reprezentata directa a Tesla, fara intermediari): 50.970 € cu tot ce trebuie, adusa la usa in fata casei, fara nici un bonus de la stat.

    Concluzia: cu tot cu cei 45.000 lei ecobonus de la stat in Romania, iesi mai ieftin sa vii pana in Austria si sa cumperi una direct de la reprezentanta de aici. Si te-ai ales si cu un prim road trip cu masina ta noua.
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru