A doua generație Mazda CX-5 poate fi comandată și în România: prețurile încep de la 22.500 de euro

de Bogdan Mirică
Joi, 18.05.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mazda a publicat oficial prețurile celei de-a doua generații CX-5 pe piața din România. Crossover-ul japonez pleacă de la 22.500 de euro, dar dieselul este mult mai scump.

După o carieră îndelungată, încununată de succes, Mazda CX-5 lasă loc celei de-a doua generații. Modelul japonez a fost prezentat în premieră pe piața europeană în luna martie a acestui an, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.

Disponibil deja pentru a fi comandat, noul Mazda CX-5 debutează la noi cu o gamă largă de motorizări. Intrarea în gamă se va face cu două versiuni ale unității de 2.0 litri, capabile să ofere 160, respectiv 165 de cai putere. 160 de cai va avea versiunea cu tracțiune integrală și 165 cea cu tracțiune față. Va exista și un motor de 2.5 litri cu 194 de cai.

Cei care preferă dieselul primesc 150 sau 175 de cai putere oferiți de o unitate cu o capacitate de 2.2 litri. Crossover-ul japonez beneficiază de cinci niveluri de echipare, familiare deja fanilor de la noi din țară: Emotion, Challenge, Attraction, Revolution și Revolution Top.

MOTOR PUTERE
CUPLU

Preţuri noul Mazda CX-5

Manuală 6 trepte
4X2 
Automată 6 trepte
4X2 
Manuală 6 trepte
4X4
Automată 6 trepte
4X4 
ECHIPARE Emotion
2.0 SkyActiv-G 165 CP
210 Nm
22.490
ECHIPARE Challenge
2.0 SkyActiv-G
165 CP
210 Nm
24.990
2.0
SkyActiv-G
160 CP
208 Nm
26.790
2.2 SkyActiv-D 150 CP
380 Nm 
26.990 28.790
ECHIPARE Attraction
2.0 SkyActiv-G
165 CP
210 Nm
26.890
2.0
SkyActiv-G
160CP
208 Nm
28.690 30.790
2.2 SkyActiv-D 150 CP
380 Nm
28.890 30.990 30.690 32.790
ECHIPARE Revolution
2.0 SkyActiv-G 160 CP
208 Nm
30.090
2.0 SkyActiv-D 150 CP
380 Nm 
32.090
2.2 SkyActiv-D 175 CP
420 Nm
34.590
Echipare Revolution Top
2.5 SkyActiv-G 194 CP
34.990
2.2 SkyActiv-D 175 CP
420 Nm 
34.690 36.790

Prețurile încep de la 22.490 de euro pentru versiunea de numai 160 de cai putere.

Cei care își doresc un diesel trebuie să își înceapă socotelile de la 26.990 de euro.

Mazda CX-5 vs. concurența

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mazda CX_5
2.2 Skyactiv-D 4x2 Man6 Challenge
150 5.0 9.4 26.990
Ford Kuga
2.0 TDCI 4x2 Man6 Trend
150 4.7 10.1 24.500
Honda CR-V
1.6 4x4 Man6 Elegance
160 4.9 9.8 32.148
Hyundai Tucson
2.0 CRDi 4x2 Aut Style
136 5.2 10.9 28.397
Kia Sportage
2.0 DSL 4x2 Man6 Classic
136 4.9 10.3 21.819
Nissan X-Trail
1.6 dCi 4x2 Man6 Visia
130 4.9 10.5 27.380
Skoda Kodiaq
2.0 TDI 4x4 Man6 Active
150 5.3 9.6 25.410
Volkswagen Tiguan
2.0 TDI Man6 4x2 Trendline
150 4.8 9.3 24.790
Toyota RAV4
2.0 D4-D 4x2 Man Confort
143 4.7 9.6 26.658
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (9)

  • "Prețurile încep de la 22.490 de euro pentru versiunea de numai 120 de cai putere. "

    Nu exista versiune de 120 de cai putere pe CX-5, nu stiu de unde ati scos-o. Nici pe situl oficial nu este. Motorul pentru nivelul de echipare emotion este cel de 165 de cai putere.
    8 3
  • @Dudu

    Se strecurase o greșeală. Mulțumim pentru sesizare.
    1 4
  • Hyundai Tucson
    2.2 CRDi 4x2 Aut Style 136 5.2 10.9 28.397
    asta de unse mai este?????????
    1 2
  • @Bogdanm

    Tot a mai scapat un loc... intre cele 2 tabele :D
    0 2
  • De aratat, arata bine dar pacat ca vine cu fix aceleasi motoare de pe prima generatie. Ce nu-mi mai place este ca nu pot avea un CX-5 Revolution, cutie automata si motorul de 2 litri. Daca in locul motorului aspirat de 2,5 litri il puneau pe cel de 2,5 turbo de pe CX-9, atunci merita investitia, inclusiv sa platesti statului un impozit de 5 ori mai mare decat la motorul de 2 litri.
    7 4
  • CR-V 1.6 4x2 e sub 27.000 :) de ce ati pus in tabel 4x4 ???
    0 0
  • Cel mai aratos SUV compact din clasa sa. Iar pretul este mai mult decat avantajos : In entry level ofera ''mai multa masina'' decat restul concurentilor : faruri LED si spalator ( dotare inexistenta la concurenti ) nu mai zic de Active City Safe si capota activa, keyless go, etc. Iar motorul 2.0 165CP este cel mai puternic din segment pe palierul entry-level.

    @Gabi

    '' pacat ca vine cu fix aceleasi motoare de pe prima generatie '' . Tu te-ai uitat bine in tabel ? Toti producatorii ofera fix aceleasi motoare de ani buni, nici unul nu ofera motorizari noi. Macar noul CX-5 ofera in basic motorul de 165CP fata de 145CP care era oferit pe generatia anterioara .

    ''Ce nu-mi mai place este ca nu pot avea un CX-5 Revolution, cutie automata si motorul de 2 litri.'' Fiindca intre Attraction si Revolution TOP diferenta e de doar 2 mii euro, de aceea pe Revolution nu exista cutie automata.
    4 6
  • PS: Tocmai ce am uitat sa specific punctul forte in clasa sa : geamurile laminate laterale fata. O dotare care nici pe alte clase mai mari chiar premium nu gasesti. BMW x5 ofera doar geamuri laterala fata securizate ( clasice ) , la fel si Audi Q5, Merccedes GLE, etc. Doar Cadillac si Lexus ofera pe SUV-uri geamuri laminate fata si evident Toyota LC200 si mai nou CH-R . Pentru restul , e prea ''costisitoare'' aceasta optiune care se gaseste si pe anumite smartphones.
    1 2
  • mafia_90, geamuri laminate fatza are si shitbox-ul grand cherokee. Am schimbat unul .Doar 1200 euro bucata. Dobitocul de hotz a incercat sa-l sparga cu ciocanul.A dat cu ciocanul, pana a inebunit. Nu a reusit sa intre in masina. daca lovea geamul din spate......Head lams washers are si suzuki swift, asa ca.....
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru