După o carieră îndelungată, încununată de succes, Mazda CX-5 lasă loc celei de-a doua generații. Modelul japonez a fost prezentat în premieră pe piața europeană în luna martie a acestui an, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.
Disponibil deja pentru a fi comandat, noul Mazda CX-5 debutează la noi cu o gamă largă de motorizări. Intrarea în gamă se va face cu două versiuni ale unității de 2.0 litri, capabile să ofere 160, respectiv 165 de cai putere. 160 de cai va avea versiunea cu tracțiune integrală și 165 cea cu tracțiune față. Va exista și un motor de 2.5 litri cu 194 de cai.
Cei care preferă dieselul primesc 150 sau 175 de cai putere oferiți de o unitate cu o capacitate de 2.2 litri. Crossover-ul japonez beneficiază de cinci niveluri de echipare, familiare deja fanilor de la noi din țară: Emotion, Challenge, Attraction, Revolution și Revolution Top.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
Preţuri noul Mazda CX-5 |
|||
Manuală 6 trepte 4X2 |
Automată 6 trepte 4X2 |
Manuală 6 trepte 4X4 |
Automată 6 trepte 4X4 |
||
ECHIPARE Emotion | |||||
2.0 SkyActiv-G |
165 CP 210 Nm |
22.490 | |||
ECHIPARE Challenge | |||||
2.0 SkyActiv-G |
165 CP 210 Nm |
24.990 | |||
2.0 SkyActiv-G |
160 CP 208 Nm |
26.790 | |||
2.2 SkyActiv-D | 150 CP 380 Nm |
26.990 | 28.790 | ||
ECHIPARE Attraction | |||||
2.0 SkyActiv-G |
165 CP 210 Nm |
26.890 | |||
2.0 SkyActiv-G |
160CP 208 Nm |
28.690 | 30.790 | ||
2.2 SkyActiv-D | 150 CP 380 Nm |
28.890 | 30.990 | 30.690 | 32.790 |
ECHIPARE Revolution | |||||
2.0 SkyActiv-G | 160 CP 208 Nm |
30.090 | |||
2.0 SkyActiv-D | 150 CP 380 Nm |
32.090 | |||
2.2 SkyActiv-D | 175 CP 420 Nm |
34.590 | |||
Echipare Revolution Top | |||||
2.5 SkyActiv-G | 194 CP |
34.990 | |||
2.2 SkyActiv-D | 175 CP 420 Nm |
34.690 | 36.790 |
Prețurile încep de la 22.490 de euro pentru versiunea de numai 160 de cai putere. Cei care își doresc un diesel trebuie să își înceapă socotelile de la 26.990 de euro.
Mazda CX-5 vs. concurența |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mazda CX_5 2.2 Skyactiv-D 4x2 Man6 Challenge |
150 | 5.0 | 9.4 | 26.990 |
Ford Kuga 2.0 TDCI 4x2 Man6 Trend |
150 | 4.7 | 10.1 | 24.500 |
Honda CR-V 1.6 4x4 Man6 Elegance |
160 | 4.9 | 9.8 | 32.148 |
Hyundai Tucson 2.0 CRDi 4x2 Aut Style |
136 | 5.2 | 10.9 | 28.397 |
Kia Sportage 2.0 DSL 4x2 Man6 Classic |
136 | 4.9 | 10.3 | 21.819 |
Nissan X-Trail 1.6 dCi 4x2 Man6 Visia |
130 | 4.9 | 10.5 | 27.380 |
Skoda Kodiaq 2.0 TDI 4x4 Man6 Active |
150 | 5.3 | 9.6 | 25.410 |
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI Man6 4x2 Trendline |
150 | 4.8 | 9.3 | 24.790 |
Toyota RAV4 2.0 D4-D 4x2 Man Confort |
143 | 4.7 | 9.6 | 26.658 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Nu exista versiune de 120 de cai putere pe CX-5, nu stiu de unde ati scos-o. Nici pe situl oficial nu este. Motorul pentru nivelul de echipare emotion este cel de 165 de cai putere.
Se strecurase o greșeală. Mulțumim pentru sesizare.
2.2 CRDi 4x2 Aut Style 136 5.2 10.9 28.397
asta de unse mai este?????????
Tot a mai scapat un loc... intre cele 2 tabele :D
@Gabi
'' pacat ca vine cu fix aceleasi motoare de pe prima generatie '' . Tu te-ai uitat bine in tabel ? Toti producatorii ofera fix aceleasi motoare de ani buni, nici unul nu ofera motorizari noi. Macar noul CX-5 ofera in basic motorul de 165CP fata de 145CP care era oferit pe generatia anterioara .
''Ce nu-mi mai place este ca nu pot avea un CX-5 Revolution, cutie automata si motorul de 2 litri.'' Fiindca intre Attraction si Revolution TOP diferenta e de doar 2 mii euro, de aceea pe Revolution nu exista cutie automata.