A doua generație a crossover-ului BMW X1 va primi trei noi motorizări. Pentru prima dată, cel mai mic SUV din gama constructorului bavarez va avea sub capotă motorul cu trei cilindri, proaspăt lansat în prima parte a anului. Unitatea de 1.5 litri se va regăsi pe modelul BMW X1 sDrive18i. Motorul pe benzină dezvoltă 136 CP și 220 Nm, iar puterea este transmisă către puntea față prin intermediul unei cutii manuale cu șase trepte sau, opțional cu ajutorul unei cutii de viteze automate tot cu șase trepte.
Această versiune va avea un consum mediu de carburant de 5.1 litri/100 km și va avea nevoie de 9.7 secunde pentru a atinge 100 km/oră.
Alături de unitatea pe benzină de 1.5 litri, noul BMW X1 va mai primi și două motorizări diesel. Prima dintre ele are tot trei cilindri, tot 1.5 litri, generează 116 CP și 271 Nm și echipează versiunea cu tracțiune față sDrive16d. Consumul de carburant este de doar 3.9 litri/100 km, iar accelerația de la 0 la 100 km/oră se face în 11.1 secunde.
CP asociat cu o cutie manuală cu șase trepte sau automată cu opt trepte. Sprintul de la 0 la 100 km/oră se face în 9.2 secunde, iar viteza de top este de 204 km/oră.
A treia versiune ce va intra în gama modelului X1 este xDrive18d, model ce va echipat cu un motor turbodiesel cu patru cilindri de 150 Consumul mediu anunțat este de 4.7 litri/100 km.Via worldcarfans
a venit dar la x1 care e prea mica.
asta asa, ca chestie
PS. io cand eram mic visam la M1 si dupa aia imi cazuse cu tronc 850i. :)
Un fel de Trabant mai cu pretentii premium si fara caroserie din carton presat.
Au ajuns si cei de la BMW de rasul lumii.
Si mai radeau unii de motoarele Toyota diesel de 90 CP. Pai alea trag mai bine un Auris decat va trage motorul de 136 CP benzina un X1.
Banuiesc ca nu va avea nimeni tupeu sa se bage la liniute cu un astfel de motor si sigur nu e pentru piata din Romania.
revenind aproape la subiect, generatia 2 de X1 arata mai mult a suv decat prima. si nu ma indoiesc ca, 3 cilindri sau 4, cei de la BMW si-au facut foarte bine temele inainte sa il scoata pe piata
Un fel de trabant mai cu pretentii premium ...
care era zicala cu vulpea si strugurii ? sigur sunt acrii !
motorizari mici cu noxe si consumuri reduce , ideale pentru flote !
" Circa 80% dintre posesorii celui mai mic model BMW, Seria 1, cred ca masina in cauza are tractiune pe rotile din fata, aceasta avand de fapt tractiune spate. " citez dintr-un articol referitor la tractiunea altui model de clasa mica marca BMW
Blasfemie ar fi sa nu-ti ofere alternative insa atata timp cat poti sa ti alegi atatea variante cu atatea motoare si tractiune si pe roata de rezerva, mi se pare co va plangeti aiurea-n tramvai.
Aceste companii pt ca sunt asa mari si au multe, multe masini, au si reguli,a acestea sa fie cat mai eco friendly.
Drept urmare, un motor de 1,5 va fi arhi suficient pentru 95% din situatiile zilnice de trafic, are norme scazute dar in rest, te bucuri de un pachet premium.
Sa inteleg atunci ca si mercedes incepe sa nu mai fie premium pt care motor de 1.5 diesel sau ?
Si nu te mai amara, ca nu concepi sa platesti pretul asta pe o masina premium in 2015 care abia se misca, pentru ca nu o sa-l platesti. Relax, te agiti degeaba
Drag anonim, daca BMW proiecteaza masini pentru flotele corporatiste in primul rand, atunci ne-am dus pe apa sambetei. Nu stiu de ce ar trebui sa fie alea atat de "eco-friendly" pana la urma. Motivul e clar ca vor sa scada media CO2 la nivel de marca, si motorul asta pacaleste ciclu NEDC la greu. BMW era candva o marca de lux. Acum mai putintel. Si da, dispretuiesc ca Mercedes foloseste 1.5 Dci pe A-class. Dar totusi, nu poti compara un SUV cu A Class. Categorii de greutate diferita. In plus, Mercedes nu face doar masini de lux. Face si dube, si de toate. Si sa vedem ca de arhi-suficienti ti s-ar parea 116 cai cand urci pe serpentine si intri intr-o depasire pe drumuri de munte ca aici unde stau eu. Imi pare rau, ii o masina faina, si chiar imi plac BMW-urile, dar nu poti handicapa masina asa.
Asa cum nici Mercedes Vito, A Klasse sau Audi A2 nu se adreseaza celor ce cauta luxul suprem, asa si masina asta are alt public tinta.
Asa vorbiti de parca nu mai aveti de unde alege.
Masina asta e pentru nevasta sa duca copilul la scoala, e pentru flote si pentru cei care au un 740i si nu vor sa-l tavaleasca prin oras.
E foarte simplu.
Honda face masini de tuns iarba si drujbe, alea ce-ti inspira ? te opresc sa alegi noul NSX ? nu cred.
Eu am mai explicat aici ca BMW nu e nici Bugatti, nici Morgan si nici macar Wiessmann sau TVR. E o marca de volum, o afacere si orice afacere trebuie sa faca profit, mai ales cand miza e locul 1 la vanzari premium mondiale. Pozitia asta nu se mentine cu concepte CSL, cu Z4 si M4. Din nou... foarte simplu.
De Chevy Spark ce zici ? Ti-ai lua un Vette... dar pacat de Spark ca-i strica imaginea Chevy-ului. Eh... povesti