Esential
1362 | de kilograme cantareste supercarul GT9. |
987 | de cai putere dezvolta propulsorul instalat pe GT9 |
964 | Nm este valoarea maxima a cuplului motor in cazul supercarului 9ff GT9. |
1362 | de kilograme cantareste supercarul GT9. |
987 | de cai putere dezvolta propulsorul instalat pe GT9 |
964 | Nm este valoarea maxima a cuplului motor in cazul supercarului 9ff GT9. |
Suprematia celebrului Bugatti Veyron incepe sa se clatine. Dupa ce in toamna anului trecut americanii de la SSC au reusit sa atinga 411 km/h cu Ultimate Aero TT si sa spulbere astfel recordul de 407 km/h al supercarului francez, astazi si tunerii germani de la 9ff au anuntat ca au reusit sa depaseasca viteza maxima a lui Veyron.
Supercarul GT9 pregatit de 9ff a fost testat luna trecuta pe pista de la Papenburg, unde a reusit sa atinga 409 km/h, cu 2km/h mai mult decat performanta lui Veyron. GT9 a fost dezvoltat pe baza unei versiuni de serie a modelului Porsche 911, intens revizuita de casa germana de tuning.
Tunerii au pastrat pozitionarea centrala a motorului, folosind insa o unitate de 4.2 litri bi-turbo cu sase cilindri in linie care dezvolta 987 de cai putere si un cuplu motor de 964 Nm. Si caroseria, imprumutata de la 911 GT3 a fost redimensionata, latimea crescand cu 300 de mm iar acoperisul fiind coborat cu 120 mm pentru a reduce rezistenta la inaintare.
Puterea impresionanta este completata de o masa totala de doar 1362 de kilograme, performanta obtinuta prin folosirea din abundenta a fibrei de carbon si Kevlar.
Desi casa de tuning 9ff sustine ca GT9, supercarul care tocmai a reusit sa atinga 409 km/h, este un model de serie, numarul exemplarelor pe care germanii il vor produce va fi unul foarte redus.
Doar 20 de viitori norocosi clienti vor putea sa puna mana pe un supercar GT9 daca sunt dispusi sa plateasca 592.620 de euro.
Acest 9ff, e bazat pe un model porsche al carui motor a fost tunat in exces. Nu poti produce Porcsche 9ff si sa zici ca e modelul tau cand tu doar modifici o masina. Veyronul a fost desenat de francezi, francezii l-au facut de la 0, i-au facut motorul de la 0.
In plus, ce vezi tu aici nu face fata pe sosele, sau pe circuit, pentru ca e facut doar sa mearga in linie dreapta, iar la cat de modificat e motorul, dupa 10 000km poti deja sa iti cauti alta masina. Tu chiar crezi ca Ferrari, Porsche, Lamborghini nu au priceperea necesara sa faca un motor de mii de cai putere care sa rupa recordurile de viteza dar care sa moara dupa cativa kilometri?
Si nu, nu sunt un fan bugatti.