6.200.000 de vehicule GM, suspecte de probleme la franare
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi a incercat sa profite la maxim de pe urma caderii de imagine suferite de rivalii Toyota, General Motors s-ar putea vedea aruncat intr-un scandal asemanator. Organizatia americana NHTSA, responsabila pentru siguranta rutiera, investigheaza in prezent o problema la sistemul de franare a unui numar impresionant de vehicule GM, mai precis 6.200.000 de unitati.
Produse intre 1999 si 2003, exemplarele afectate de investigatie pot prezenta o coroziune a sistemului de franare. Este vorba mai exact despre degradarea starii conductelor care alimenteaza cu lichid de frana intreg sistemul acestor modele. Problemele nedepistate la timp pot duce la pierderea presiunii in sistemul de franare si la consecinte drastice pe sosea.
NHTSA a deschis procedura de verificare, dupa ce in ultima vreme au fost totalizate 110 plangeri privind coroziunea sistemului de franare. Modelele afectate de procesul de investigatie si de un eventual recall masiv sunt Chevrolet Suburban, Chevrolet Tahoe, Chevrolet Avalanche, Chevrolet Silverado, GMC Yukon si GMC Sierra.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
vor plati mai scump !
WOW!
@ LEE
Problema lu GM e un pic diferita iar Toyota n-a fost chiar sipca de pronaos in toata povestea asta, ba din contra.
Astept ca Toyota sa profite de situatie (sa spuna ceva de genul "ba pe-a mamei dumneavoastra") ca sa dovedeasca faptul ca este fair-play...
Sistemul de franare se verifica periodic la cel putin 2 ani de zile, conducte, lichid ... etc.