60 de ani de la primul Saab
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fostul constructor de avioane celebreaza zilele acestea 60 de ani de la lansarea primului sau automobil: Saab 92.
Celebrul constructor suedez Saab celebreaza 60 de ani de la startul productiei de automobile. In 1947, la Trollhattan, Saab 92 devenea primul automobil care iesea de pe linia de productia a fostului constructor de avioane.
Modelul 92 a devenit rapid emblema brandului si a inspirat linia de design si de motorizari a automobilelor urmatoare. Brandul suedez s-a remarcat de-a lungul istoriei sale prin numeroasele progrese facute pentru siguranta, pentru ergonomia soferului, pentru protectia mediului, pentru performanta motorului prin supraalimentare.
Fanii brandului sau adunat la Trollhattan sa celebreze 60 de ani de traditie suedeza chiar daca Saab se afla de ceva vreme sub dictatura gigantului GM.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, șeful Grupului Stellantis, și-a dat demisia. Portughezul pleacă de la conducerea grupului multinațional cu un an înainte de finalul mandatului. Succesorul său va fi anunțat anul viitor. (02.12)
-
Mercedes-Benz marchează 40 de ani de la debutul modelului de clasă executive Seria 124. Modelul a fost ulterior rebotezat Clasa E la începutul anilor '90. (27.11)
-
Primul monopost de Formula 1 al celor de la Mercedes-Benz este scos la vânzare. Mașina cu care Juan Manuel Fangio a câștigat două titluri mondiale în anii 50 are o valoare estimată la 50 de milioane euro. (26.11)
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Hyundai a emis cea mai mare rechemare în service a anului
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Daca nu isi risca GM capitalul sa-i cumpere in prag de faliment acuma nu mai existau.
"SAAB vrea sa vand Gripen pentru armata romana si concureaza cu americanii"
Intre a vrea si a fi in stare este mare diferenta. Gripen a fost si este un program subventionat de guvern care a produs avioane ce se prabuseau la teste. Nu este nici-o legatura intre firma Saab de masini si cea de avioane. Sau singura conectie este ca au pornit din capitalul statului.
Acum noile masini Saab sunt facute pe sasiuri de .... Subaru si GM le-a pus in vedere ca daca nu incep sa faca si ei profit pe picioarele lor vor fi lichidati. Li se face cadou anual zeci de milioane de $.
Saab are profit, nu se pune problema.