54% din germani vor limita pe autostrada!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa ce unul dintre oficialii europeni a propus acum cateva zile instalarea unor limite de viteza pe autostrazile din Germania, unul dintre singurele "paradisuri ale vitezei" din lume, majoritatea germanilor se pronunta pentru luarea unei astfel de masuri. In timp ce toate canalele de stiri au publicat reactii negative la aceasta idee din partea germanilor, postul de televiziune ZDF a avut ideea de a organiza un sondaj de opinie ale carui rezultate sunt cel putin surprinzatoare.
Astfel, s-a ajuns la concluzia ca nu mai putin de 54% dintre germanii care au raspuns la sondaj sunt in favoarea unei limite de 130 km/h. Mai mult, 10% isi doresc o limitare chiar mai stricta. Rezultatele nu au reusit sa fie echilibrate de celelalte 35 de procente dintre germani care nu accepta ca pe autostrazile lor sa existe limitari de viteza.
Discutiile legate de eventualitatea introducerii unor limitari de viteza pe Autobahn-urile germane au pornit de la faptul ca vitezele mari inseamna energie risipita si implicit un atentat asupra mediului inconjurator.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Kia a fost nevoită să inițieze o campanie de rechemare pentru SUV-ul EV9 în Statele Unite. Aproape 23.000 de exemplare sunt vizate de o problemă cu prinderea scaunelor din spate, ale căror șuruburi de prindere lipsesc. (31.12)
-
Potrivit unui studiu recent, realizat în SUA de către fundația AAA, aproape jumătate dintre șoferi recunosc că încalcă frecvent limita de viteză legală cu 24 de km/h sau chiar mai mult. (29.12)
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
- OFICIAL: Noul Dodge Charger va fi disponibil în Europa, din 2025
- Atipic
- Volkswagen se pregătește de sărbătoare: Polo împlinește 50 de ani de existență
- Bugatti, cadou de Crăciun pentru o clientă: suport de pahare pentru Chiron Super Sport
- Kia recheamă 23.000 de exemplare EV9: lipsesc șuruburile de prindere pentru scaunele din spate
Cei care ati condus in Germania stiti cu totii ca e o adevarata placere sa rulezi cu 180 km/h si sa vezi ca pe langa tine trec in viteza un BMW si un Mercedes care se intrec la viteze mult mai mari.
dar sa nu uitam ca siguranta scade proportional cu cresterea vitezei...
Va fi mai greu de aplicat , ca vor fi tabele , dar toti politzaii au masini dotate cu telefon /laptop. Asa e acceptabil ptr. toata lumea.Adics , ma vad cu Loganul - limita la 120 km/h , ma duc cu Porsche - limita 200 .Parerea mea.
Cati din voi au cauciucuri clasa H? ca sa nu vorbin de clasa V.... cati stiu macar ce inseamna aceste litere?
Pentru mine o viteza mai mica inseamna: siguranta, consum acceptabil, placerea de a conduce mai relaxat, plus ca nu fortez masina.
Pasionatii de viteza sunt invitati pe circuit nu printre oamenii normali, e simplu. Pe circuit nu stiu cati din voi ar face 20 de ture fara sa loveasca masina sau sa iasa in decor, acolo se vad zmeii nu pe autostrada
. Sa nu uitam ca Sumacher a facut anul asta un Ferrari praf pe autostrada si daca el nu stie sa conduca si daca Ferrari nu e masina... ce sa mai zic... asa ca stati cuminti ca pe urma plangeti.