- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Mediu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
- Prima imagine cu viitorul SUV de performanță electric Mercedes-AMG
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
5000 de euro bonus in Italia la cumpararea unui hibrid Honda Insight!
Felicitari celor de la Honda pentru masina si italienilor pentru programul "rabla".
Bonusul asta de 5000 de Euro se da numai pentru Honda Insight? Daca am inteles eu bine, bonusul de 5000 de Euro e un cumul intre stimulentul pentru achizitionarea unui hibrid, ORICARE AR FI EL, si prima de casare care se acorda la achizitionarea unui autoturism nou, ORICARE AR FI EL...
Si ii dai "fum" in nas Guvernului. Si importatorului roman.
Astept raspuns,
Multumesc
Honda Insight s-a vrut mai ieftina decat Prius inca de la bun inceput, asta era si ideea.
Un Prius incepe de la 22.000 si ajunge dotat complet la 26-27.000, in general.
Un Insight incepe de la 18-19.000, in functie de tara, si ajunge la maxim 22.000, cel mai mult fiind 23.000 in Japonia cu tot cu navigatie.
Chiar si baza, la 19.000, are dotari mai mult decat suficiente.
Plus ca are un lucru ce Prius nu are, nici macar modelul nou: un sistem care te invata sa mergi ecologic.
Iar treaba cu Honda din articol cu siguranta se referea la faptul ca, dupa ce ca era destul de ieftina, cu reducerea oferita de italieni ajunge la pret de compacta low cost.
Prius 3 apare in mai.....si va fi mai scump decat 2, care avea pretul peste Insight!
Rezulta ca, Prius 3 va fi MULT mai scump decat noul Insight :)
Informatii despre model < http://automobiles.honda.com/insight-hybrid/ >
In Germania, baietii se bat pentru Dacia, au reducere la programul RABLA 2.500 euro, si germanii sar pe dacia Sandero care ajunge de la 7500 la 5.000 euro..............
Dotari si echipare Insight:
http://www.automarket.ro/stiri/oficial-honda-insight-consuma-44-litri100-de-km-17499.html
Cine stie ce spaga majora e la mijloc.
Subiectul stirii era de fapt cumulul de bonusuri de 5000 de Euro. Pentru care se califica ORICE HIBRID CUMPARAT IN PROGRAMUL RABLA. Printr-un mic artificiu, subiectul stirii a devenit Honda Insight...iar articolul se termina cu informatii referitoare la dotarea masinii si la data lansarii in Romania. Pura coincidenta...
BTW, era vorba in articol de Italia. Japonia e unde si-a intarcat dracu` copiii...
@ bbb
"Esti varza mai X " in aceeasi fraza cu "Dute" ?!?!?!
Daca taceai, mare bine iti faceai...lumea putea doar sa presupuna...acum stie cu certitudine...
N-ai timp de jocuri pentru ca esti prea ocupat cu studiul gramaticii limbii romane manualul de clasa a 6-a, nu?...Dar de CS de unde stiai?
@ AndreiRN
Si tu ce bine te-ai potrivit in decorul asta...Socialism zici, huh? Precum in America unde GM cere miliarde de dolari lunar ca pe salariu iar statul a transformat bail-out-ul in politica economica?..
Spagi nu mai sunt pentru ca le-au luat americanii pe toate sub forma de bonusuri si prime de falimentare. Deplin meritate dealtfel ca buna treaba au facut...
Nu ti-e un pic de jena sa mai spui aceste gugumanii penibile si acum cand sunteti in fundul haznalei?
Normal sa se "lege" de Insight, e cel mai nou venit pe piata, si ti-am dat stirea cu japonia ca sa vezi ca totul merge mai bine decat se asteptau baietii de la Honda. masina e pe val, chira daca deranjeaza pe unii.......
@ Marian:
Poti cumpara masina de afara pe firma, nu platesti TVA daca n-o revinzi 4 sau 5 ani ( vorbeste cu un contabil sau la Finante ).
Noua taxa auto, de pe 19 feb o gasesti aici:
< http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php >
Daca motorul e EURO 4, sub 2000 cmc, nu platesti taxa !!!
Bafta!
Ca sfat, arunca un ochi si la CR-V :)
Deci mare grije ca s-ar putea sa nu fie afacere sa aduci de acolo!!!
ai condus ma petarda rav4 sau crv? PAI NICI NU SE COMPARA MA SARACULE!!!!!!!!
Prius 1 a fost sedan, Prius 2 a fost copie dupa Insight 1 ( cel cu 2 usi )
Asa ca, cine a copiat primul ???
Aruncati un ochi peste istoria HONDA!
@Marius : eu nu m-am legat de tine, asa ca, putin bun-simt, nu strica.
Cine cu cine nu se compara ? RAV 4 cu CR-V ? Normal..........am zis eu altceva................l-am rugat pe marian sa arunce un ochi la CR-V, nu trica o comparatie................
Si poate isi ia HONDA, mai stii???
===============================================
Honda este o companie unica printre producatorii de autoturisme japonezi.
Dorinta constanta de realizare de tehnologii inovative, uneori extreme, generata de pasiune permanenta pentru cursele auto, a fost politica firmei inca de la inceput cu peste 50 de ani in urma.
1946 – Octombrie – Soichiro Honda infiinteaza societatea care va purta numele – Honda Motor Co.;
1948 – Februarie – Constructia fabricii din Noguchi;
1949 – Prima motocicleta este produsa – modelul D-type (2 cilindri – 98 cm3);
1950 – Septembrie - Constructia fabricii din Tokyo;
1951 – Modelul E-type (4 cilindri – 146 cm3);
1952 – Constructia fabricii din Shiroko;
1953 – Constructia fabricii din Sumiyoshi;
1955 – Honda devine cel mai important producator de motociclete din Japonia;
Honda castiga cursele de anduranta la clasele 350 cm3 si 500 cm3;
1959 – Este infiintata filiala American Honda Motor Co.;
Honda castiga primele 3 locuri la clasa 250 cm3, in cursa de la Muntele Asamo;
1960 – se construieste fabrica de la Suzuka;
1961 – se infiinteaza filiala European Honda GmbH la Hamburg – Germania; productia modelului de motocicleta Super Cab depaseste un million de unitati;
Honda castiga titlul de Cel Mai Bun Constructor la clasele 125 cm3 si 250 cm3, in campionatul Mondial de Curse de Motociclete;
1962 – Honda castiga titlul de Cel Mai Bun constructor la clasele 125 cm3, 250 cm3, 350 cm3, in Campionatul Mondial de Curse de Motociclete;
Se construieste circuitul de curse de la Suzuka, care va deveni una din cele mai importante etape in cursele auto din Formula 1si care va reprezenta un important factor la dezvoltarea intregii industrii auto din Japonia;
1963 – Honda construieste modelul sport de autoturism Honda S500;
Honda castiga titlul de cel mai bun constructor la clasele 250 cm3, 350 cm3, in Campionatul Mondial de Curse de Motociclete;
Se infiinteaza filiala Honda Benelux N.V. in Belgia si incepe productia de motociclete;
1964 – Honda anunta intrarea in cursele de Formula 1;
1964 – Iulie – Debutul in cursele de F1 cu monopostul RA 272, in cursa de la Nurburgring – Germania;
Se deschide filiala Honda France la Paris;
Se deschide filiala Asian Honda Motor Co. Ltd., in Thailanda;
Incepe productia de autoturisme la fabrica Saitawa;
1965 – Modelul sport S 600 castiga cursa de anduranta de 82 de ore de la Nurburgring – Germania;
Se deschide filiala Honda U.K. Ltd la Londra;
Prima victorie in F1 pe circuitul de Grand Prix din Mexico;
1966 – Honda castiga titlul de cel mai bun constructor la clasele 50 cm3, 125 cm3, 250 cm3, 350 cm3, 500 cm3, in Campionatul Mondial de Motociclete; Honda castiga 11 curse consecutive in Campionatul de Formula 2;
1967 – Honda castiga cursa de la Monza in Campionatul Mondial de ` Formula1;
Incepe productia de automobile la fabrica Suzuka;
1972 – Modelul compact Civic ete lansat pe piata;
1973 – Honda semneaza contract cu Ford, pentru a livra companiei Ford motoare cu tehnologie CVCC;
Honda semneaza contract cu Chrysler, pentru a furniza companiei Chrysler motoare cu tehnologie CVCC;
Productia totala de motociclete atinge cifra de 20 de milioane unitati;
Incepe constructia fabricii de autoturisme din Ohio – SUA;
1974 – Se deschide filiala Honda Suisse S.A. la Geneva – Elvetia;
Se lanseaza modelul de motocicleta Gold Wing 1000, pe piata din SUA fiind cea mai mare motocicleta de croaziera care a fost construita;
1976 – Modelul Accord de 1600 cm3 cu tehnologie CVCC este lansat pe piata;
Productia modelului Civic depaseste 1 milion de unitati;
Incepe productia de motociclete in Italia;
1978 – Productia totala de motociclete depaseste 30 de milioane de unitati;
Productia totala de autoturisme depaseste 5 milioane de unitati;
Modelul Honda Prelude este lansat pe piata;
1980 – Honda semneaza un contract pentru suport tehnic pentru grupul British Leyland Co. Ltd (Rover Group), pentru modelul Triumph Acclaim (Ballade);
1981 – Honda Civic stabileste un nou record de consum de benzina in SUA – 3,3l/100 km;
Honda castiga Campionatul Mondial de Motocross la clasa 500 cm3, pentru al treilea an consecutiv;
1982 – Incepe productia modelului Accord pe piata din SUA;
1983 – Dupa 15 ani Honda revine in cursele de Formula 1;
1986 – 1991 – Honda castiga Campionatul Mondial de Formula 1, 6 ani consecutiv si in acelasi timp titlul de Cel mai Bun Constructor;
Printre pilotii care au condus monoposturi Honda, se numara nume celebre ca:
Nelson Piquet;
Gerhard Berger;
Alain Prost
Ayrton Senna
=================================================
============================================
1965 – Honda utilizeaza primul motor cu 12 cilindri si capacitate de 1495 cm3, dotat cu 48 de supape (4 supape / cilindru);
1971 – Realizarea primului proiect pentru air-bag-uri;
1981 – Honda introduce primul sistem de navigatie care utiliza un sistem girocator;
1986 – Honda lanseaza pistonul oval, ceea ce permite asezarea a doua camere de ardere obtinandu-se motoare de 8 cilindrii cu doar 4 pistoane;
1987 – Honda Legend este prima masina japoneza dotata cu sistem SRS;
Honda Prelude 4 WS, prima masina cu sistem de directie integrala;
Echiparea in premiera mondiala a modelelor de motociclete din seria curenta cu sistem ABS (Anti Look Brake System);
1988 – Honda introduce la seria curenta de autoturisme cea mai avansata tehnologie de distributie variabila dezvoltata in cursele de Formula 1– Honda VTEC (Variable Valve Timing & Lift Electronic Control System);
1989 – Primul autoturism din lume construit integral din aluminiu – modelul super sport Honda NSX = 285 CP la 3.200 cm3;
1992 – Honda contruieste primul sau prototip de avion echipat cu motare cu reactie, caracterizat ca un avion de business ce poate decola si ateriza pe piste foarte scurte (300 m);
- Honda CR-X Del Sol – prima masina de serie curenta din lume, echipata cu hard-top electric, si primul motor aspirat natural care dezvolta 100CP/litru (1600 cm3 – 160 CP), tehnologie derivata din motoarele utilizate de monoposturile Honda participante la cursele de Formula 1;
1996 – Primul motor din lume aspirat natural care depaseste 100 CP/litru – montat pe modelul Integra Type-R = 106 CP/litru;
- Echiparea in premiera mondiala a unui autoturism Honda Civic cu cutie de viteze cu variatie continua a rapoartelor de transmisie (Cutie de viteze cu transmisia prin curele metalice - CVT);
1996 – 1998 Honda domina cursele de Indy Car din SUA;
1997 – Honda realizeaza primul robot humanoid care se deplaseaza ca un om, si poate realiza diverse operatii;
1999 – Cel mai puternic motor aspirat natural existent in lume, 120 CP/litru, cu care este echipat modelul Roadster S2000 = 240 CP o capacitate cilindrica de 2000 cm3;
================================================
============================================
Documentati-va inainte sa va dati mari in false cunostinte auto.
Deci, un Dumnezeu exista si minunile chiar se intampla...si cum gradina Lui e mare, atunci are de unde alege.
Acum, vorbind serios, Lee, las-o si tu mai moale cu istoria Honda. Eu sunt unul care respecta aceasta marca, nu ca anteriori mentionati, dar nu ma apuc sa bag pe gat oamenilor date din istorie.
Eu rog respectuos redactorii sa stearga ineptiile de mai sus, precum si puhoiul de istorie insirat de Lee, care a provocat atat zanzanie intre literati.
vad ca tot mai multa lume este iritata............
Unde am zis EU ca modelul CRV e cel mai vandut ???
Mai treceti pe la scoala, baietilor, si mai invatati si istorie AUTO!
Vroiam sa va invat.......GRATIS !
Niste tarani......
Cer scuze fata de moderatorii site-lui, o sa incerc sa nu mai postez!
Incercam sa va arat si altceva............si poate, unii, aveau ce invata!
la revedere !