Esential
19.900 | este pretul de vanzare al lui Insight in Italia. |
25% | este scaderea de pret datorata programelor de mediu derulate de guvernul italian. |
19.900 | este pretul de vanzare al lui Insight in Italia. |
25% | este scaderea de pret datorata programelor de mediu derulate de guvernul italian. |
Modelele hibride se pregatesc sa atace Europa. Dupa ce Prius a reprezentat pentru foarte mult singura optiune in acest segment, Honda lanseaza la Geneva noul Insight, un model care are relativ aceeasi forma si dispune de aceleasi elemente practice si tehnologice, dar care promitea un pret mai bun decat al omologului sau de la Toyota.
Ei bine, italienii sunt primi care au publicat pretul viitorului model din gama Honda. Conform Autoblog.it, Hponda Insight va pleca pe piata din Cizma de la 19.900 de euro. Partea interesanta vine insa abia acum. Din pretul de baza se scad bonusurile oferite de guvernul italian la cumpararea unei masini hibride, astfel ca Insight va putea fi cumparat de orice italian cu doar 16.400 de euro. Mai mult, daca clientii se hotarasc sa isi caseze masina veche si sa isi cumpere un Insghit, din pretul rezultat se mai scad 1.500 de euro, astfel ca suma de care trebuie sa dispuna un italian pentru a-si putea achizitiona un astfel de model ajunge la doar 14.900 de euro.
In acest pret, Insight ofera in standard sase airbag-uri, climatizare automata, ESP (denumit VSA la Honda), sistem audio stereo cu patru difuzoare de inalta rezolutie si padele pe volan.
In Romania, Insight va fi disponibil incepand cu luna iunie a acestui an, preturile interne urmand sa fie cunoscute in momentul lansarii.
via | Autoblog.it
Felicitari celor de la Honda pentru masina si italienilor pentru programul "rabla".
Bonusul asta de 5000 de Euro se da numai pentru Honda Insight? Daca am inteles eu bine, bonusul de 5000 de Euro e un cumul intre stimulentul pentru achizitionarea unui hibrid, ORICARE AR FI EL, si prima de casare care se acorda la achizitionarea unui autoturism nou, ORICARE AR FI EL...
Si ii dai "fum" in nas Guvernului. Si importatorului roman.
Astept raspuns,
Multumesc
Honda Insight s-a vrut mai ieftina decat Prius inca de la bun inceput, asta era si ideea.
Un Prius incepe de la 22.000 si ajunge dotat complet la 26-27.000, in general.
Un Insight incepe de la 18-19.000, in functie de tara, si ajunge la maxim 22.000, cel mai mult fiind 23.000 in Japonia cu tot cu navigatie.
Chiar si baza, la 19.000, are dotari mai mult decat suficiente.
Plus ca are un lucru ce Prius nu are, nici macar modelul nou: un sistem care te invata sa mergi ecologic.
Iar treaba cu Honda din articol cu siguranta se referea la faptul ca, dupa ce ca era destul de ieftina, cu reducerea oferita de italieni ajunge la pret de compacta low cost.
Prius 3 apare in mai.....si va fi mai scump decat 2, care avea pretul peste Insight!
Rezulta ca, Prius 3 va fi MULT mai scump decat noul Insight :)
Informatii despre model < http://automobiles.honda.com/insight-hybrid/ >
In Germania, baietii se bat pentru Dacia, au reducere la programul RABLA 2.500 euro, si germanii sar pe dacia Sandero care ajunge de la 7500 la 5.000 euro..............
Dotari si echipare Insight:
http://www.automarket.ro/stiri/oficial-honda-insight-consuma-44-litri100-de-km-17499.html
Cine stie ce spaga majora e la mijloc.
Subiectul stirii era de fapt cumulul de bonusuri de 5000 de Euro. Pentru care se califica ORICE HIBRID CUMPARAT IN PROGRAMUL RABLA. Printr-un mic artificiu, subiectul stirii a devenit Honda Insight...iar articolul se termina cu informatii referitoare la dotarea masinii si la data lansarii in Romania. Pura coincidenta...
BTW, era vorba in articol de Italia. Japonia e unde si-a intarcat dracu` copiii...
@ bbb
"Esti varza mai X " in aceeasi fraza cu "Dute" ?!?!?!
Daca taceai, mare bine iti faceai...lumea putea doar sa presupuna...acum stie cu certitudine...
N-ai timp de jocuri pentru ca esti prea ocupat cu studiul gramaticii limbii romane manualul de clasa a 6-a, nu?...Dar de CS de unde stiai?
@ AndreiRN
Si tu ce bine te-ai potrivit in decorul asta...Socialism zici, huh? Precum in America unde GM cere miliarde de dolari lunar ca pe salariu iar statul a transformat bail-out-ul in politica economica?..
Spagi nu mai sunt pentru ca le-au luat americanii pe toate sub forma de bonusuri si prime de falimentare. Deplin meritate dealtfel ca buna treaba au facut...
Nu ti-e un pic de jena sa mai spui aceste gugumanii penibile si acum cand sunteti in fundul haznalei?
Normal sa se "lege" de Insight, e cel mai nou venit pe piata, si ti-am dat stirea cu japonia ca sa vezi ca totul merge mai bine decat se asteptau baietii de la Honda. masina e pe val, chira daca deranjeaza pe unii.......
@ Marian:
Poti cumpara masina de afara pe firma, nu platesti TVA daca n-o revinzi 4 sau 5 ani ( vorbeste cu un contabil sau la Finante ).
Noua taxa auto, de pe 19 feb o gasesti aici:
< http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php >
Daca motorul e EURO 4, sub 2000 cmc, nu platesti taxa !!!
Bafta!
Ca sfat, arunca un ochi si la CR-V :)
Deci mare grije ca s-ar putea sa nu fie afacere sa aduci de acolo!!!
ai condus ma petarda rav4 sau crv? PAI NICI NU SE COMPARA MA SARACULE!!!!!!!!
Prius 1 a fost sedan, Prius 2 a fost copie dupa Insight 1 ( cel cu 2 usi )
Asa ca, cine a copiat primul ???
Aruncati un ochi peste istoria HONDA!
@Marius : eu nu m-am legat de tine, asa ca, putin bun-simt, nu strica.
Cine cu cine nu se compara ? RAV 4 cu CR-V ? Normal..........am zis eu altceva................l-am rugat pe marian sa arunce un ochi la CR-V, nu trica o comparatie................
Si poate isi ia HONDA, mai stii???
===============================================
Honda este o companie unica printre producatorii de autoturisme japonezi.
Dorinta constanta de realizare de tehnologii inovative, uneori extreme, generata de pasiune permanenta pentru cursele auto, a fost politica firmei inca de la inceput cu peste 50 de ani in urma.
1946 – Octombrie – Soichiro Honda infiinteaza societatea care va purta numele – Honda Motor Co.;
1948 – Februarie – Constructia fabricii din Noguchi;
1949 – Prima motocicleta este produsa – modelul D-type (2 cilindri – 98 cm3);
1950 – Septembrie - Constructia fabricii din Tokyo;
1951 – Modelul E-type (4 cilindri – 146 cm3);
1952 – Constructia fabricii din Shiroko;
1953 – Constructia fabricii din Sumiyoshi;
1955 – Honda devine cel mai important producator de motociclete din Japonia;
Honda castiga cursele de anduranta la clasele 350 cm3 si 500 cm3;
1959 – Este infiintata filiala American Honda Motor Co.;
Honda castiga primele 3 locuri la clasa 250 cm3, in cursa de la Muntele Asamo;
1960 – se construieste fabrica de la Suzuka;
1961 – se infiinteaza filiala European Honda GmbH la Hamburg – Germania; productia modelului de motocicleta Super Cab depaseste un million de unitati;
Honda castiga titlul de Cel Mai Bun Constructor la clasele 125 cm3 si 250 cm3, in campionatul Mondial de Curse de Motociclete;
1962 – Honda castiga titlul de Cel Mai Bun constructor la clasele 125 cm3, 250 cm3, 350 cm3, in Campionatul Mondial de Curse de Motociclete;
Se construieste circuitul de curse de la Suzuka, care va deveni una din cele mai importante etape in cursele auto din Formula 1si care va reprezenta un important factor la dezvoltarea intregii industrii auto din Japonia;
1963 – Honda construieste modelul sport de autoturism Honda S500;
Honda castiga titlul de cel mai bun constructor la clasele 250 cm3, 350 cm3, in Campionatul Mondial de Curse de Motociclete;
Se infiinteaza filiala Honda Benelux N.V. in Belgia si incepe productia de motociclete;
1964 – Honda anunta intrarea in cursele de Formula 1;
1964 – Iulie – Debutul in cursele de F1 cu monopostul RA 272, in cursa de la Nurburgring – Germania;
Se deschide filiala Honda France la Paris;
Se deschide filiala Asian Honda Motor Co. Ltd., in Thailanda;
Incepe productia de autoturisme la fabrica Saitawa;
1965 – Modelul sport S 600 castiga cursa de anduranta de 82 de ore de la Nurburgring – Germania;
Se deschide filiala Honda U.K. Ltd la Londra;
Prima victorie in F1 pe circuitul de Grand Prix din Mexico;
1966 – Honda castiga titlul de cel mai bun constructor la clasele 50 cm3, 125 cm3, 250 cm3, 350 cm3, 500 cm3, in Campionatul Mondial de Motociclete; Honda castiga 11 curse consecutive in Campionatul de Formula 2;
1967 – Honda castiga cursa de la Monza in Campionatul Mondial de ` Formula1;
Incepe productia de automobile la fabrica Suzuka;
1972 – Modelul compact Civic ete lansat pe piata;
1973 – Honda semneaza contract cu Ford, pentru a livra companiei Ford motoare cu tehnologie CVCC;
Honda semneaza contract cu Chrysler, pentru a furniza companiei Chrysler motoare cu tehnologie CVCC;
Productia totala de motociclete atinge cifra de 20 de milioane unitati;
Incepe constructia fabricii de autoturisme din Ohio – SUA;
1974 – Se deschide filiala Honda Suisse S.A. la Geneva – Elvetia;
Se lanseaza modelul de motocicleta Gold Wing 1000, pe piata din SUA fiind cea mai mare motocicleta de croaziera care a fost construita;
1976 – Modelul Accord de 1600 cm3 cu tehnologie CVCC este lansat pe piata;
Productia modelului Civic depaseste 1 milion de unitati;
Incepe productia de motociclete in Italia;
1978 – Productia totala de motociclete depaseste 30 de milioane de unitati;
Productia totala de autoturisme depaseste 5 milioane de unitati;
Modelul Honda Prelude este lansat pe piata;
1980 – Honda semneaza un contract pentru suport tehnic pentru grupul British Leyland Co. Ltd (Rover Group), pentru modelul Triumph Acclaim (Ballade);
1981 – Honda Civic stabileste un nou record de consum de benzina in SUA – 3,3l/100 km;
Honda castiga Campionatul Mondial de Motocross la clasa 500 cm3, pentru al treilea an consecutiv;
1982 – Incepe productia modelului Accord pe piata din SUA;
1983 – Dupa 15 ani Honda revine in cursele de Formula 1;
1986 – 1991 – Honda castiga Campionatul Mondial de Formula 1, 6 ani consecutiv si in acelasi timp titlul de Cel mai Bun Constructor;
Printre pilotii care au condus monoposturi Honda, se numara nume celebre ca:
Nelson Piquet;
Gerhard Berger;
Alain Prost
Ayrton Senna
=================================================
============================================
1965 – Honda utilizeaza primul motor cu 12 cilindri si capacitate de 1495 cm3, dotat cu 48 de supape (4 supape / cilindru);
1971 – Realizarea primului proiect pentru air-bag-uri;
1981 – Honda introduce primul sistem de navigatie care utiliza un sistem girocator;
1986 – Honda lanseaza pistonul oval, ceea ce permite asezarea a doua camere de ardere obtinandu-se motoare de 8 cilindrii cu doar 4 pistoane;
1987 – Honda Legend este prima masina japoneza dotata cu sistem SRS;
Honda Prelude 4 WS, prima masina cu sistem de directie integrala;
Echiparea in premiera mondiala a modelelor de motociclete din seria curenta cu sistem ABS (Anti Look Brake System);
1988 – Honda introduce la seria curenta de autoturisme cea mai avansata tehnologie de distributie variabila dezvoltata in cursele de Formula 1– Honda VTEC (Variable Valve Timing & Lift Electronic Control System);
1989 – Primul autoturism din lume construit integral din aluminiu – modelul super sport Honda NSX = 285 CP la 3.200 cm3;
1992 – Honda contruieste primul sau prototip de avion echipat cu motare cu reactie, caracterizat ca un avion de business ce poate decola si ateriza pe piste foarte scurte (300 m);
- Honda CR-X Del Sol – prima masina de serie curenta din lume, echipata cu hard-top electric, si primul motor aspirat natural care dezvolta 100CP/litru (1600 cm3 – 160 CP), tehnologie derivata din motoarele utilizate de monoposturile Honda participante la cursele de Formula 1;
1996 – Primul motor din lume aspirat natural care depaseste 100 CP/litru – montat pe modelul Integra Type-R = 106 CP/litru;
- Echiparea in premiera mondiala a unui autoturism Honda Civic cu cutie de viteze cu variatie continua a rapoartelor de transmisie (Cutie de viteze cu transmisia prin curele metalice - CVT);
1996 – 1998 Honda domina cursele de Indy Car din SUA;
1997 – Honda realizeaza primul robot humanoid care se deplaseaza ca un om, si poate realiza diverse operatii;
1999 – Cel mai puternic motor aspirat natural existent in lume, 120 CP/litru, cu care este echipat modelul Roadster S2000 = 240 CP o capacitate cilindrica de 2000 cm3;
================================================
============================================
Documentati-va inainte sa va dati mari in false cunostinte auto.
Deci, un Dumnezeu exista si minunile chiar se intampla...si cum gradina Lui e mare, atunci are de unde alege.
Acum, vorbind serios, Lee, las-o si tu mai moale cu istoria Honda. Eu sunt unul care respecta aceasta marca, nu ca anteriori mentionati, dar nu ma apuc sa bag pe gat oamenilor date din istorie.
Eu rog respectuos redactorii sa stearga ineptiile de mai sus, precum si puhoiul de istorie insirat de Lee, care a provocat atat zanzanie intre literati.
vad ca tot mai multa lume este iritata............
Unde am zis EU ca modelul CRV e cel mai vandut ???
Mai treceti pe la scoala, baietilor, si mai invatati si istorie AUTO!
Vroiam sa va invat.......GRATIS !
Niste tarani......
Cer scuze fata de moderatorii site-lui, o sa incerc sa nu mai postez!
Incercam sa va arat si altceva............si poate, unii, aveau ce invata!
la revedere !