Esential
1380 | de kilograme anunţă în fişa tehnică Ferrari pentru noul 458 Italia. |
1598 | de kilograme cântărea exemplarul testat de elveţienii de la Asphalte. |
1380 | de kilograme anunţă în fişa tehnică Ferrari pentru noul 458 Italia. |
1598 | de kilograme cântărea exemplarul testat de elveţienii de la Asphalte. |
După scandalul în care a fost implicată echipa de Formula 1, Ferrari se confruntă cu o nouă lovitură de imagine. De data aceasta este vorba despre cel mai noul model al Scuderiei, 458 Italia, lansat în luna mai şi în România. Jurnaliştii elveţieni ai publicaţiei Asphalte au testat supercarul italian şi tras un semnal de alarmă, privind publicarea unor date tehnice eronate, de către constructorul din Maranello.
Publicaţia a declarat că în urma cântăririi modelului testat, masa totală a fost estimată la 1598 de kilograme, cu mult peste ceea ce pretinde Ferrari. Jurnaliştii susţin că supercarul avea rezervorul plin, dar nu reuşesc să găsească alte detalii ce ar putea totaliza diferenţa mare între greutatea din certificat şi cea reală.
Constructorul italian susţine că un exemplar de bază cântăreşte doar 1380 de kilograme, cifră la care se pot adăuga doar kilogramele în plus ale transmisiei cu dublu ambreiaj.
Se pare că Ferrari nu este la prima abatere de acest gen, şi vechiul F430 confruntându-se cu aceiaşi problemă.
Mai exact, predecesorul lui 458 Italia cântărea în cartea tehnică 1421 de kilograme, însă măsurătorile celor de la Asphalte au scos la iveală o masă totală de 1474 de kilograme.O situaţie asemănătoare au semnalat şi cei de la Quattroruote, în numărul din luna mai al revistei, când au cântărit un Mercedes SLS AMG şi masa totală a atins 1633 de kilograme, peste ceea ce anunţaseră germanii.
via | autoblog
nici o masina de pe strada nu va cantari cat scrie in carte , indiferent ca e tico sau range rover , ci mai mult