234.3 km/h pentru Renault 4L la Bonneville

De Cornel Șocariciu
Publicat Sambata, 20.08.2011
Echipa franceză "The Triplets of Bonneville" a reuşit să atingă 234.3 km/h pe lacul sărat de la Bonnville la volanul unui Renault 4L.

Lacul sărat de la Bonneville reprezintă un loc special pentru împătimiţii vitezei. Dacă la începutul săptămânii vă informam că Skoda Octavia RS a reuşit să atingă 325.3 km/h, de această dată este rândul lui Renault 4L să stârnească ropote de aplauze.

Modelul francez a fost produs între 1961 şi 1992 şi reprezintă prima maşină de familie cu tracţiune faţă pe care francezii au fabricat-o. Modelul celor de la Renault a fost botezat Saline4Fun şi a venit la Bonneville alături de echipa "The Triplets of Bonneville" cu ajutorul căreia a reuşit să ruleze cu 234.326 km/h.

Echipa din Hexagon este obişnuită cu aceste tipuri de competiţii, iar modelul lor a fost pregătit special pentru acest concurs. Sub capota iconicului model s-a aflat un motor capabil să dezvolte 290 de cai putere. Echipa franceză nu vrea să se oprească aici, iar până la sfârşitul Săptămânii de Viteză doreşte să ajungă alături de Saline4Fun la 280 km/h.

Via | Turbo

Comentarii (6)

  • mare branza
    daca vor sa scoata 280km/h ii pun un motor mai puternic si asa mai departe, parerea mea e ca daca vor sa faca o treaba trebuie sa ia un motor original si sa-l mai "aranjeze".
    2 1
  • Vasilica
    ce nasolie!!!
    Arata de parca e clocitoare pe roti!!
    2 11
  • @Vasilica
    R4 face parte din istoria Renault, care fie vba intre noi, e mult mai bogata in realizari decat istoria Volkswagen de exemplu ... iar acum "Vasilica" sigur se da cu capul de pereti... usor Vasili!

    Renault a fost intotdeauna un deschizator de drumuri: a inventat primul sedan, primul hatchback si primul monovolum... putin respect !
    11 2
  • Vasilica
    Eu ma refeream strict la cotetu asta!!Ai mancat de pe jos? Nu am zis de istorie nimic....Esti nebun cu comparativu tau!!
    2 10
  • Nu conteaza
    @Vasilica
    "Cotetul" acesta este primul hatchback in istorie si pe locul 3 in topul celor mai vandute masini ale tuturor timpurilor. Ca tie nu-ti place este altceva , dar pana sa numesti un cotet una dintre cele mai importatnte modele in istoria automobilului este un pic cam extrem.
    10 2
  • mihai a
    @Vasilica
    mai Vasilica te respect ca si om dar vezi ca vorbesti prostii. Eu zic sa incerci pe un site de gatit sau ceva ca ....enervezi oamenii si isi taie venele. Cand Renault producea masinile astea nemtii se cacau pe ei sa stranga praful ramas dupa razboi....si nu mai vedeai SHARAN, TOURAN si alte cotete VW....Asta a fost poarta de deschidere a masinilor de familie..nemtii atunci faceau broscute cu motor in spate, vw 1600 cu motor in spate si alte dracovenii. Nu zic ca nu sunt bune si nu sunt fiabile...or fi ...dar grosul si adevarata mecanica/forta a venit de la francezi sa nu zic ca a venit de la RENAULT. Ia vezi cate citroenuri au luat nemtii cate peugeoturi cate renaulturi mai ales 21 si inca nevada ...iti zic eu....ii plin...ii full...golfuri nu prea vezi cate masini frantuzesti vezi in germania si in lume .....sa nu mai zic de acest legendar R4....Si inca ceva Vasilica ...eu am condus asa ceva 14 ani...si stii ceva...ulei, benzina, filtre, bujii, baterie, perii la electromotor si cam atat...in 14 ani...din 1990 pana in 2004...si acuma stii ce am? renault kangoo si a fost luat de nou...si stii de unde? din GERMANIA. Da renault kangoo fiul lui R4 si verisorul lui logan mcv....nici nu vei vrea sa stii cate a dus si cate va duce si inca la cei 280 de mii de km e tanar si nelinistit...toarce precum o pisicuta pe strazile parisului....1.9D renault kangoo 5 persoane, acoperis panoramic.....282000 km reali luati de la 13 km, galben metal..... RESPECT RENAULT, RESPECT ING. FRANTA
    14 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru