Volkswagen Group a anunţat oficial că vânzările sale dintr-un an au depăşit în premieră nouă milioane de unităţi. S-a întâmplat în 2012, an în care cel mai mare grup auto al Europei a reuşit să vândă 9.07 milioane de maşini pe tot Globul, cu 11.3% mai mult decât în anul precedent. În decembrie, creşterea a fost de 20.7%, Grupul Volkswagen reuşind să vândă 784.300 de maşini în ultima lună a anului.
EUROPA SCADE UŞOR, CHINA CREŞTE
Defalcate pe zone, vânzările arată interesant. De exemplu, Grupul Volkswagen a reuşit să vândă 3.67 de milioane de maşini în Europa (în scădere uşoară, -0.3%), dintre care 1.18 milioane doar în Germania (+1.9%). În Europa de Vest (fără Germania) vânzările au totalizat 1.85 de milioane de maşini, în timp ce Europa Centrală şi de Est a contribuit la total cu 644.300 de maşini.
O creştere serioasă a avut loc în Rusia (+38.8%), unde Grupul Volkswagen a găsit anul trecut 317.700 de clienţi.Cea mai mare piaţă pentru Grupul Volkswagen este China, acolo unde 2.81 de milioane de clienţi s-au bucurat de produsele oferite de mărcile grupului german (+24.5%). În India, vânzările au fost mai degrabă modeste în comparaţie cu potenţialul economic al acestei ţări (114.100 de maşini). Per total, zona Asia-Pacific a totalizat 3.17 milioane de maşini vândute (+23.3%).
America de Nord a contat şi ea la total cu 841.500 de maşini (+26.2%), Statele Unite însemnând 596.100 de exemplare din acestea. America de Sud a stat ceva mai bine, cu 1.01 milioane de maşini (+8.2%), 780.200 dintre acestea fiind vândute în Brazilia (+10.7%).
MARCA VOLKSWAGEN TRAGE DUPĂ EA ÎNTREG GRUPUL
La capitolul vânzări pe mărci, cel mai bine a stat Volkswagen, cu 5.74 milioane de maşini vândute (+12.7%). A urmat Audi (1.46 milioane de maşini, +11.7%), Skoda (939.200 de maşini, +6.8%) şi Seat (321.000 de maşini, -8.3%).
Porsche a vândut 141.075 de maşini anul trecut la nivel mondial, în timp ce divizia de utilitare a celor de la Volkswagen a totalizat 550.400 de maşini în toată lumea.via Volkswagen
MAI SUNT COLEGI DE FORUM CARE AU PROBLEMA ASTA?
Masinile lor nu sunt rele dpdv tehnic, ca sub tabla e 100% tehnica VW, dar e clar ca lumea nu e atrasa de marca Seat, deoarece nu are nicio semnificatie, nu reprezinta nimic. Problema e deci la emblema, la marketing.
Dar daca asa le place celor de la VAG, sa care o piatra de moara dupa ei si sa-si dea singuri peste picioare...ce sa mai zic. La fel si GM cu Opel. Cred ca-s masochisti ceva...
Ţine apăsată tasta Ctrl şi mişcă de rotiţa de pe mouse.
Lumea nu mai vrea calitate si fiabilitate ci obiecte de consum ieftine si lucioase si la moda.
Cam asa este si gandirea generatiei de tineri de azi.