2011 Mediocrity - O parodie excelentă la adresa mașinilor de astăzi
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
O echipă de umoriști americani a realizat o serie de spoturi pentru un "nou model" pe care l-au denumit "Mediocrity". Parodiile atacă evident lipsa de inspirație a designerilor și inginerilor auto de astăzi.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Video
-
Spaniolii de la km77 au luat noul Citroen e-C3 pentru a-l încerca la deja bine cunoscutul test al elanului. Aflați în acest video cum s-a descurcat cel mai nou model electric francez. (03.03)
-
Cei de la carwow au realizat o liniuță unde regăsim peste 3.000 de cai putere. Asta pentru că la start s-au aliniat 4 supercar-uri: Porsche 911 GT3, Lamborghini Revuelto, Ferrari 812 Superfast și Lamborghini Aventador SV (02.03)
-
Cei de la Car Expert au făcut o liniuță între două modele Lamborghini extrem de rare. Practic, cele două mașini valorează 10 milioane de dolari. Este vorba despre Lamborghini Sian și Lamborghini Countach. (01.03)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Toyota: modelele de performanță vor păstra motoarele pe benzină și cutiile manuale
-
Noua Skoda Enyaq facelift a intrat în producție
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Daca pui 10 masini ( producatori diferiti ) din clasa medie la un loc , nu-ti trebuie pregatire speciala sa realizezi ca de fapt in fata ai maxim 3 modele de caroserie , oferite in ambalaje diferite.
Piata de masini este condamnata la o totala lipsa de personalitate si individualism , tocmai din cauza ca exista grupuri auto ( GM , FORD , VW , etc ) care au in componenta numeroase marci auto diferite , dar care sant obligate din motive financiare sa foloseasca aceleasi sasie si acelasi design .
Mesajul este : Nu va ancorati in MEDIOCRITATE ci deschide-ti ochii , visati , cereti mai mult de la lucrurile care trebuie sa va reprezinte .