2011 Mediocrity - O parodie excelentă la adresa mașinilor de astăzi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
O echipă de umoriști americani a realizat o serie de spoturi pentru un "nou model" pe care l-au denumit "Mediocrity". Parodiile atacă evident lipsa de inspirație a designerilor și inginerilor auto de astăzi.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Video
-
Spaniolii de la km77 au supus, noua Mazda CX-80, testului elanului. Cum s-a descurcat SUV-ul nipon, afli din clipul de mai sus. (30.12)
-
Porsche Taycan Turbo GT, Ferrari SF90 și Yamaha R1M se aliniază la start. Cine ajunge primul la linia de sosire? (29.12)
-
Celebrul The Stig s-a urcat la volanul electricului Ford SuperVan 4.2. Cu alte cuvinte, un prototip bazat pe modelul Transit care oferă 2.000 de cai putere. (28.12)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
- Kia recheamă 23.000 de exemplare EV9: lipsesc șuruburile de prindere pentru scaunele din spate
- Dakar 2025: Dacia, pe locul 3 în proba prolog
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Daca pui 10 masini ( producatori diferiti ) din clasa medie la un loc , nu-ti trebuie pregatire speciala sa realizezi ca de fapt in fata ai maxim 3 modele de caroserie , oferite in ambalaje diferite.
Piata de masini este condamnata la o totala lipsa de personalitate si individualism , tocmai din cauza ca exista grupuri auto ( GM , FORD , VW , etc ) care au in componenta numeroase marci auto diferite , dar care sant obligate din motive financiare sa foloseasca aceleasi sasie si acelasi design .
Mesajul este : Nu va ancorati in MEDIOCRITATE ci deschide-ti ochii , visati , cereti mai mult de la lucrurile care trebuie sa va reprezinte .