A fost cea de-a 17-a victorie obţinută de constructorul german în această competiţie, însă există numeroase alte lucruri interesante care merită menţionate despre această ediţie.
1. Echipajul câştigător a parcurs 395 de tururi, echivalentul a 5.382 de kilometri. Este ca şi cum ai pleca cu maşina de la Bucureşti la Barcelona şi, după ce te-ai întoarce în Capitala României, ai face şi un drum dus-întors până la Sinaia.
2. Cea mai mare viteză atinsă pe parcursul cursei de un prototip Porsche a fost de 340.2 km/h. Oricât de impresionantă pare această performanţă, ea păleşte în faţa recordului de viteza stabilit de trenul Maglev din Japonia: 603 km/h.
3. Viteza medie a echipajului câştigător a fost de 224.2 km/h, de aproape 5 ori mai mare decât viteza medie a trenurilor de călători CFR pe căile ferate din România.
5.
Maşina câştigătoare a avut nevoie de 1896 de litri de carburant pe parcursul celor 24 de ore. În cazul în care carburantul ar fi fost achiziţionat din România, Porsche ar fi trebuit să plătească o factură de peste 11.000 lei.6. Pe parcursul celor 24 de ore, cei trei piloţi ai prototipului câştigător au schimbat treptele de viteze de 25.293 de ori.
7. Fiecare prototip Porsche a transmis aproximativ 13.5 GB de date către boxe pe parcursul cursei, echivalentul unui serial de 10 episoade în format MKV.
8. Maşinile de siguranţă au iest pe circuit de 4 ori. Dacă luăm în calcul şi implementarea zonelor lente în preajma unor accidente, cursa a fost neutralizată pentru 195 de minute din cele 1440 de minute ale cursei. Cu alte cuvinte, piloţii nu au putut concura la maxim în 13.5% din timpul cursei.
9. Mark Webber este pilotul Porsche care a slăbit cel mai mult pe parcursul cursei. Australianul avea 81.2 kilograme la startul cursei şi 78.2 kilograme când a ieşit pentru ultima oară din prototip. Astfel, el a slăbit exact 3 kilograme în numai 24 de ore.
10. Ca metodă de hidratare, fiecare pilot a avut la dispoziţie în cockpit o sticlă cu apa de 0.85 litri pentru fiecare stint. Sticla era schimbată la fiecare realimentare cu carburant.
11. Cea mai lungă distanţa parcursă cu un singur set de pneuri a fost de 54 de tururi în cazul fiecărui prototip Porsche, echivalentul a peste 735 de kilometri. Este ca şi cum un set de pneuri ar fi insuficient pentru a parcurge dus-întors distanţa Bucureşti - Bistriţa.
12. Cea mai rapidă realimentare cu carburant a durat 51.3 secunde, în timp ce timpul cel mai scurt pentru înlocuirea pneurilor şi a pilotului a fost de 1:13.9 secunde.
13. În total, cele trei prototipuri Porsche au petrecut la boxe 95 de minute şi 36 de secunde, în timp ce constructorul de pe locul doi a totalizat peste 130 de minute.
Astfel, Porsche a fost constructorul cu cele mai puţine probleme de fiabilitate: unul dintre prototipuri a avurt nevoie de două ori de schimbarea nasului, în timp ce altul a necesitat o nouă carcasa de motor şi o nouă aripă spate.15. Un pneu montat pe jantă cântăreşte 19.9 kilograme, ceea ce înseamnă că mecanicii au mutat 2308 kilograme pe parcursul cursei.
16. Neel Jani este pilotul Porsche care a concurat cel mai mult pe parcursul celor 24 de ore. El s-a aflat în cockpit timp de 10 ore şi 10 minute. Prototipul câştigător a fost mai echilibrat din acest punct de vedere, întrucât recordul a fost stabilit de Hulkenberg cu 8 ore şi 52 de minute.
17. Fiecare prototip Porsche a avut nevoie de 1 litru de ulei pe parcursul cursei.
18. Pentru o vizibilitate cât mai bună, fiecare prototip a avut pe parbriz câte patru folii pe parbriz, care au fost îndepărtate rând pe rând atunci când se murdăreau.
19. Porsche a avut o echipă alcătuită din 120 de oameni care s-au ocupat de cele trei prototipuri aruncate în luptă.
20. Cea mai ridicată temperatură a fost de 25 de grade şi s-a înregistrat sâmbătă la ora 16:00, în timp ce termometrul a scăzut la 16 grade pe parcursul nopţii, între orele 03:00 - 07:00. În cockpit, cea mai înaltă temperatură a fost de 27 de grade.
consumul de 35l e chiar rezonabil.