- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
STIATI CA...
Ultimele stiri din STIATI CA...
-
Cea de-a treia generaţie Audi TT va fi lansată pe pieţele europene în acest an. Automarket a mers la Ingolstadt pentru a afla câteva dintre secretele unuia dintre cele mai iubite modele din gama mărcii germane. (24.03)
-
BMW se pregăteşte să lanseze primul model din noua gamă ”i”. Până la lansarea efectivă, nemţii au publicat specificaţiile tehnice ale lui i3, un automobil electric premium, echipat cu sistem de extindere a autonomiei. (12.07)
-
Automobilele rulate reprezintă jumătate din piaţa auto din România anului 2011. Pentru consumatorul de rând, acestea au secretele lor. Iată 20 de lucruri pe care nu le ştiai despre maşinile second-hand şi cum sunt ele vândute. (10.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
20 de lucruri pe care nu le ştiai despre... cum trimite Dacia maşini în afara ţării
Bravo exportatorilor nostri, dar ar cam trebui sa se prezinte cu bata la guvern sa le-ndrepte spatele pana ne-ndreapta si ei drumurile si caile ferate
Foarte interesant articolul si buna ideea de a-l publica. :)
Daca vorbim despre Gefco poti spune doar ca nu-s prosti cei de la PSA!
In speranta ca se vor trezi transportatorii si vor trece din ce in ce mai multi pe linia ferata.
Frumos articolul!
Presupun că ai mers cu un tren de pasageri, nu unul de marfă. Trenurile de marfă trebuie să meargă mai încet. E vorba de o masă mai mare şi de o inerţie crescută, care duce la solicitări mai puternice pentru frâne.
@marklin
Unele vagoane aparţin de Gefco, altele de GFR, depinde.
@all
Mulţumim pentru aprecieri.
Spre deosebire de unii care se pling ca nu pot sa exporte atitea masini cite fac...sau mai bine zis ar face....
Asta ca sa-i plinga lumea si mai mult pe coreeni, care faceau ceva, nu mincau &^$%^#, precum Ford.
Sa exporte si Dacia masinile tot cu avionul.
Ce carcotasi suntem.
Dupa ce ca ne lasa sa respiram gratis in Rromanica lor, mai si cartim.
Deci daca bat eu drumul pana la uzina am sa o iau mai iesfin cu suma de mai sus...aiurea....
transportul pana unde? Germania, Ungaria, slobozia....niste hoti
http://www.flickr.com/photos/lexion/5880514999/sizes/o/in/photostream/
Ma indoiesc de faptul ca Duster ar fi in stare sa parcurga un milion si ceva de drumuri ;
Da, e G.F.R, firma unor romi ;
In final care e treaba cu Tirurile, daca vin si pleaca piese cu trenul ?11FB
Raspuns: PENTRU CA E MAI IEFTIN!!!
E logic, daca ai de trimid 100 de masini, iti trebuiest 60 de camioane, care consuma cat casa, si au de plata o groaza de taxe. Asa ca le urca pe un singur tren care consuma curent nu motorina (in majoritatea cazurilor).
Mai simplu, sa inteleaga toata lumea: cum e mai ieftin sa plecati 5 prieteni in concediu cu 5 masini, sau doar cu una?