16.000 de kilometri în 11 zile cu Sandero Stepway
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Jurnalistul lituanian Vitoldas Milius a reuşit să parcurgă un traseu de 16.000 de kilometri în doar 11 zile şi 16 ore la volanul lui Dacia Sandero Stepway. Aventura lituanianului a început în oraşul portughez Cabo da Roca şi s-a încheiat la Vladivostok, oraş situat la extremitatea sud-estică a Federaţiei Ruse. La plecarea din oraşul portughez, jurnalistul lituanian şi-a propus să parcurgă cei 16.000 de kilometri în 15 zile, însă călătoria alături de Dacia Sandero Stepway s-a încheiat mai devreme.
Vitoldas Milius a reuşit performanţa să conducă mai mult de 1.000 de kilometri pe zi, în condiţii meteo dificile şi pe drumuri care au pus la grea încercare calităţile modelului de la Mioveni. Dacia Sandero Stepway pentru care a optat jurnalistul lituanian dispune de propulsorul de 1.6 litri MPI care livrează 90 de cai putere. Maşina nu a suferit modificări speciale pentru această călătorie, excepţie făcând înlocuirea anvelopelor înainte de traversarea Siberiei.
În cele 11 zile şi 16 ore, Vitoldas Milius a traversat opt ţări, trecând prin Portugalia, Spania, Franţa, Germania, Polonia, Lituania, Letonia şi Federaţia Rusă."Călătoria a fost foarte interesantă din toate punctele de vedere, dar încă mai am nevoie de timp ca să îmi dau seama de reuşita mea. O parte a călătoriei s-a desfăşurat pe teritoriul Europei, care cu greu mai poate impresiona, însă traversarea Rusiei este un lucru unic. Acum nu mi se mai pare nimic înfricoşător în legătură cu teritoriul Rusiei. Am auzit o mulţime de poveşti de la alţi călători şi, mai mult sau mai puţin ştiam la ce să mă aştept", a declarat la finalul aventurii Vitoldas Milius.
"Cred că această distanţă poate fi parcursa într-un timp mai scurt, deoarece la începutul drumului am rămas o zi în Lituania. Mai mult decât atât, mai puteam câştiga timp de pe urma opririlor de peste noapte, dar nu am vrut să îmi asum riscuri şi am vrut să îmi fac acest sejur cât mai confortabil.
Însă, pe de alta parte, era riscul să nu trec linia de sosire. Dacă cineva doreşte să repete această călătorie, să o parcurgă în timp mai scurt, sau să foloseasca aceeaşi rută, le-aş putea oferi sfaturi în alegerea traseelor potrivite. Şi nu îmi este teama ca altcineva să îmi depăşească performanţa", a completat lituanianul.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Dacia face MASINI FIABILE la un pret fara concurenta, tocmai de aia are atatia clienti multumiti... iar latraturile contestatarilor vor deveni in timp din ce in ce mai stinse. Dacia va spulbera rand pe rand miturile confectionate de ei.
Nu pricep ca o dacie nu se vrea un BMW/Audi ci o masina destinata unor oameni care au trecut de virsta figurilor sau nu se afla in pozitia de a face figuri.
E o masina pragmatica cu un raport corect pret/calitate.
Citi dintre astia isi permit un BMW/Audi nou?
Citi isi fac reviziile la service autorizat?
Le fac la nea Bebita in spatele blocului.
eu spun doar ca mentalitatea asta (masina ieftina pentru a te duce de la a la b si atat) o are si dacia, conducerea. de aici lipsa de respect pentru client.
@cs nu te cunosc, nu ma cunosti. dar daca vrei sa stii mai multe, intra pe sanderoforum si ma gasesti usor ;) am sandel de AG. si crede-ma ca ce zic eu nu e mit. daca ai o varsta care nu ti-a permis sa cunosti prea multe, mai intreaba in stanga si in dreapta.
aveau dreptate ...pana la "de ce nu vrei tu logan"
sfatul meu pentru tine si aia ca tine: cumparati dacia. sincer. macar sa avem si noi economie de piata. si reviziile sunt ok ca si costuri de manopera. ce conteaza ca mai scapa un mecanic lichid de frana pe carosierie, ca mai zgarie cu gheata un panou interior, ca uita sa-ti mai puna un surub la bara de protectie ....etc. las ca e masina ieftina! tu, posesorul, oricum nu te plangi ca te astepti la astfel de tratament pe banii dati....
vor fi AUDI/BMW si alti peste DACIA cu mileni da asta e.......
de fapt toata romania este la vreo 3 ere glaciare departare de restu lumi.....da asta este ........
DACIA a ajuns dintr-un constructor 'anonim' intr-unu cu o valoare si importanta internationala ......cel putin pe timp de criza........
DACIA RULZZZZZZ......momentan....
acum serios vbind, cred ca romanii manifesta o aversiune fata de toate brandurile romanesti din reflex, din frustrarea anilor comunisti in care numai astea erau... iar acum se pare ca s-a transmis si la progeniturile lor
ps:ma cunosti?
De la o varsta insa, inveti sa fii pragmatic. Asa ca, in ce ma priveste, tot avem un avantaj cu masina asta low-cost a frantujilor. Macar are un pret corect, iei o masina noua si iti faci treaba cu ea. Nu trebuie sa ai pretentii la banii astia ("saracu' e si-al dracu"), iar cazurile in care se spune ca s-a defectat nush ce sau ca intra apa in ea - asta e fratica, se mai intampla la produsele de volum. Cui nu-i convine, sa-si ia Bentley sau Rolls Royce la comanda, si sigur nu-i va intra apa in masina dupa o ploaie. :P
Si ca sa vedeti ca nu stam chiar atat de rau cu Dacia:
1.Occidentalii o cumpara, in special ca a doua masina, si nu le mai e rusine cu ea. In schimb, noi suntem mai dati dracu putin, mai cu cucu mare.
2.Rusnacii si acum merg cu niste Lazi nenorocite, adevarate relicve auto. Si tot nu-s asa de pretentiosi ca noi.
si mai sunt curios cine l-a sponsorizat. printre stickere, furnizorul de pneuri are alocat cel mai mare spatiu. in concluzie a pompat cei mai multi bani. omu spune ca a schimbat doar pneurile in rusia. cine a platit benzina? Dacia? pana acum Dacia-Renault pare sa fie cel mai mare beneficiar de publicitate.
O fi mers cu uleiul din fabrica 16.000 km?
nu mai comenta de numerele provizorii atat timp cat nu cunosti legile din tarile respective. si nu inteleg ce te freaca pe tine grija cine l-a sponsorizat pt calatorie...
ps: uleiul Dacia la 1.6 mpi se schimba la fiecare 20.000 km, deci nu vad ce te miri ca a mers 16.000km cu aceleasi ulei.
@je
constructorii germani nu detin o marca low-cost care sa se fi ridicat atat de repede precum Dacia.... Dacia este marca auto cu cea mai rapida crestere a vanzarilor pe piata europeana. Succesul e incontestabil, indiferent ca poarta sigla Dacia sau Renault. Produsele sunt aceleasi.
Pe anumite piete a fost nevoie sa se comercializeze sub sigla Renault pt ca Dacia nu inspira incredere in acele momente de inceput.
In prezent, un Logan/Sandero poate fi identificat de oricine, indiferent ce sigla poarta. Asta-i nivelul de popularitate la care s-a ajuns.
In titlul newsletterului primit pe email de la voi spune ca 18.000km in 11 zile. Cum este? 16.000 sau 18.000Km?
Probabil ca 16.000!
Totusi mie a inceput sa mi se defecteze reteaua cand deschid si vad ceea ce scrieti voi aici cu scrijelituri pe piatra.. Ca sa nu mai imi cada netul, va rog frumos sa nu va mai atingeti de calculator. Oricum, nu pricepeti nimica!!!!!!!!!!!!!!!!!
oricum trebuie sa multumim partidului ca avem si noi cu ce ne mandrii, munca cincinalului de la mioveni a dovedit faptul ca avem ingineri si maistri iscusiti si priceputi. Bravo dacia, sunt posesor de logan si sandero, nu am nici apa nici broaste, praf am avut dar am pus filtru iar in rest pace si armonie. Apropos am cu loganul 450 de mii de km...de pe la 200 de mii a inceput sa bata una alta pe ea dar in motor nu am umblat decat curelele...asa ca daca eu am rugina pe ea are si ungaria mare.
http://www.youtube.com/watch?v=DXmU7bD0M5w&feature=related vezi de la sec 30 inainte si uita-te si la filmul 4 ca chiar merita.
si singur se poate mai bine, scazi ziua aia ai gata, sau iei o masina mai rapida
Dar cand veti vedea ca un golf costa 15k ++++ sa te tii acum ca nici polo nu poti cumpara 10k.
Opel corsa de la 10.665E cu un motor de 65cp si cu dotari de top ( abs cu frana pe tambur)....
Daca doriti spor.... eu cand am cumparat masina m-am limitat la o anumita suma (imprumutata chiar si cu restituire pe 3 ani), iar de sh nu prea vreau sa aud... ca stiu pe cineva cu un passat 2.0 TDI la care injectoarele au costat peste 8000RON.... NU MERSI