15% din comenzile lui Tata Nano au fost anulate
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Indienii mai putin rabdatori au inceput sa renunte la comenzile lor pentru Tata Nano. In unele cazuri, termenul de livrare estimat ajungea pana la cateva luni, lucru inacceptabil pentru cea mai ieftina masina din lume, mai ales daca luam in vedere faptul ca modelul nu este construit manual si nu are anumite elemente care necesita timp suplimentar pentru constructie. Desi este cea mai ieftina masina din lume, nu trebuie sa uitam faptul ca majoritatea exemplarelor comandate era reprezentata de versiunea de top a acestui model.
Problema livrarii tardive a lui Tata Nano sta in spatele cotelor de productie relativ mici. Indienii de la Tata Motors au fost nevoiti sa abandoneze o fabrica terminata in proportie de peste 90% din cauza protestelor organizate de fermierii din zona respectiva, motiv pentru care cea mai ieftina masina din lume nu are inca propria sa fabrica, fiind nevoita sa o imparta cu alte modele. Cei de la Tata Motors nu au modificat semnificativ productia altor modele in favoarea lui Nano, asa ca listele de asteptare pentru primele 100.000 de exemplare au termene de livrare destul de tarzii.
Tocmai de aceea, 15% din clientii care au rezervat deja un Tata Nano au renuntat la rezervarea lor.
Mai mult decat atat, acestia nu au renuntat la ideea de masina, ci au ales un model mai scump, cu un nivel superior de dotari si facilitati. Avand in vedere cele 200.000 de comenzi pe care le-au primit cei de la Tata Motors pentru Nano, putem estima ca 30.000 de clienti au renuntat la comanda lor. Oficialii Tata Motors estimeaza ca vor livra primele 100.000 de unitati pana la sfarsitul anului 2010.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford a anunțat că se întoarce la Pikes Peak, după ce anul trecut au ieșit victorioși. De data asta vor folosi un Mustang-Mach E pentru a repeta performanța. (01.02)
-
Potrivit unor informații apărute în presă, mărcile Audi și Porsche iau în considerare să producă mașini în Statele Unite pentru evitarea tarifelor de import impuse de președintele Donald Trump. (31.01)
-
Divizia ContiTech a celor de la Continental este nevoită să închidă 4 fabrici în Germania. În același timp, compania este nevoită să facă reduceri de personal la alte două uzine. (31.01)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
- Noul BMW iX facelift: acum cu autonomie de peste 700 km
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Comentarii (0)