15% din comenzile lui Tata Nano au fost anulate
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Indienii mai putin rabdatori au inceput sa renunte la comenzile lor pentru Tata Nano. In unele cazuri, termenul de livrare estimat ajungea pana la cateva luni, lucru inacceptabil pentru cea mai ieftina masina din lume, mai ales daca luam in vedere faptul ca modelul nu este construit manual si nu are anumite elemente care necesita timp suplimentar pentru constructie. Desi este cea mai ieftina masina din lume, nu trebuie sa uitam faptul ca majoritatea exemplarelor comandate era reprezentata de versiunea de top a acestui model.
Problema livrarii tardive a lui Tata Nano sta in spatele cotelor de productie relativ mici. Indienii de la Tata Motors au fost nevoiti sa abandoneze o fabrica terminata in proportie de peste 90% din cauza protestelor organizate de fermierii din zona respectiva, motiv pentru care cea mai ieftina masina din lume nu are inca propria sa fabrica, fiind nevoita sa o imparta cu alte modele. Cei de la Tata Motors nu au modificat semnificativ productia altor modele in favoarea lui Nano, asa ca listele de asteptare pentru primele 100.000 de exemplare au termene de livrare destul de tarzii.
Tocmai de aceea, 15% din clientii care au rezervat deja un Tata Nano au renuntat la rezervarea lor.
Mai mult decat atat, acestia nu au renuntat la ideea de masina, ci au ales un model mai scump, cu un nivel superior de dotari si facilitati. Avand in vedere cele 200.000 de comenzi pe care le-au primit cei de la Tata Motors pentru Nano, putem estima ca 30.000 de clienti au renuntat la comanda lor. Oficialii Tata Motors estimeaza ca vor livra primele 100.000 de unitati pana la sfarsitul anului 2010.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)