15% din comenzile lui Tata Nano au fost anulate
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Indienii mai putin rabdatori au inceput sa renunte la comenzile lor pentru Tata Nano. In unele cazuri, termenul de livrare estimat ajungea pana la cateva luni, lucru inacceptabil pentru cea mai ieftina masina din lume, mai ales daca luam in vedere faptul ca modelul nu este construit manual si nu are anumite elemente care necesita timp suplimentar pentru constructie. Desi este cea mai ieftina masina din lume, nu trebuie sa uitam faptul ca majoritatea exemplarelor comandate era reprezentata de versiunea de top a acestui model.
Problema livrarii tardive a lui Tata Nano sta in spatele cotelor de productie relativ mici. Indienii de la Tata Motors au fost nevoiti sa abandoneze o fabrica terminata in proportie de peste 90% din cauza protestelor organizate de fermierii din zona respectiva, motiv pentru care cea mai ieftina masina din lume nu are inca propria sa fabrica, fiind nevoita sa o imparta cu alte modele. Cei de la Tata Motors nu au modificat semnificativ productia altor modele in favoarea lui Nano, asa ca listele de asteptare pentru primele 100.000 de exemplare au termene de livrare destul de tarzii.
Tocmai de aceea, 15% din clientii care au rezervat deja un Tata Nano au renuntat la rezervarea lor.
Mai mult decat atat, acestia nu au renuntat la ideea de masina, ci au ales un model mai scump, cu un nivel superior de dotari si facilitati. Avand in vedere cele 200.000 de comenzi pe care le-au primit cei de la Tata Motors pentru Nano, putem estima ca 30.000 de clienti au renuntat la comanda lor. Oficialii Tata Motors estimeaza ca vor livra primele 100.000 de unitati pana la sfarsitul anului 2010.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Comentarii (0)