15% din comenzile lui Tata Nano au fost anulate
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Indienii mai putin rabdatori au inceput sa renunte la comenzile lor pentru Tata Nano. In unele cazuri, termenul de livrare estimat ajungea pana la cateva luni, lucru inacceptabil pentru cea mai ieftina masina din lume, mai ales daca luam in vedere faptul ca modelul nu este construit manual si nu are anumite elemente care necesita timp suplimentar pentru constructie. Desi este cea mai ieftina masina din lume, nu trebuie sa uitam faptul ca majoritatea exemplarelor comandate era reprezentata de versiunea de top a acestui model.
Problema livrarii tardive a lui Tata Nano sta in spatele cotelor de productie relativ mici. Indienii de la Tata Motors au fost nevoiti sa abandoneze o fabrica terminata in proportie de peste 90% din cauza protestelor organizate de fermierii din zona respectiva, motiv pentru care cea mai ieftina masina din lume nu are inca propria sa fabrica, fiind nevoita sa o imparta cu alte modele. Cei de la Tata Motors nu au modificat semnificativ productia altor modele in favoarea lui Nano, asa ca listele de asteptare pentru primele 100.000 de exemplare au termene de livrare destul de tarzii.
Tocmai de aceea, 15% din clientii care au rezervat deja un Tata Nano au renuntat la rezervarea lor.
Mai mult decat atat, acestia nu au renuntat la ideea de masina, ci au ales un model mai scump, cu un nivel superior de dotari si facilitati. Avand in vedere cele 200.000 de comenzi pe care le-au primit cei de la Tata Motors pentru Nano, putem estima ca 30.000 de clienti au renuntat la comanda lor. Oficialii Tata Motors estimeaza ca vor livra primele 100.000 de unitati pana la sfarsitul anului 2010.Via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Tata in Romania
-
Tata Telcoline Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Industrie
-
Nio, producătorul chinez de vehicule electrice, plănuiește să lanseze primul său model hibrid în 2026 și îl va vinde exclusiv pe piețele externe, inclusiv în Europa. (04.11)
-
Un nou studiu realizat de germanii de la Prognos arată că fenomenul electrificării industriei auto ar putea duce la pierderi masive de locuri de muncă. Conform noului studiu, peste 186.000 de locuri de muncă ar putea să dispară până în 2035, în Germania. (04.11)
-
O reprezentanță auto din Canada a scos la vânzare modelul limitat Nissan GT-R50. În total au fost construite doar 19 unități, cu un preț de pornire de 1.1 milioane de dolari. (04.11)
Comentarii (0)