1.4 si 1.8 TSI pentru Passat

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 30.10.2007
Volkswagen Passat primeste doua noi optiuni de motorizare in gama, acestea urmand sa completeze oferta germanilor.

Germanii de la Volkswagen au anuntat astazi ca Passat va primi in gama de motorizare doua unitati noi, ambele pe benzina: 1.4 si 1.8 TSI.

Propulsorul de 1.4 litri este acelasi pe care il regasim sub capota lui Golf, fiind capabil sa scoata 122 CP si 210 Nm intre 1500 si 4000 rpm. Consumul anuntat de germani este satisfacator: 6.6 litri/100 km in ciclu combinat.

In ceea ce-l priveste pe al doilea motor in discutie, 1.8 TSI, acesta vine cu 160 CP si 250 Nm. Si acesta este unul deja utilizat de Grup pe un alt model (noul A4). performantele lui 1.8 TSI sunt interesante: 8.6 secunde pentru 0-100 km/h, 220 km/h viteza maxima si consum mediu de 7.6 litri/100 km.

Comentarii (9)

  • astia fac misto de noi
    cum scoti tu 122 de cai intr-o plaja asa mare de la un motor asa mic si cu un consum de ras???
    btw: la consum cred ca au uitat un 1 in fata :DDD
    0 0
  • Andrei
    Nu e acelasi motor ca pe A4
    Audi A4 are 1.8TFSI ce inseamana total altceva fata de 1.8TSI...dar ambele au 160CP
    0 0
  • 122 de cai?
    La standul VW de la SIAB Golful dotat cu 1,4 TSI se lauda cu 170 de cai... Stim cu totii ce inseamna un turbo pus pe benzina, dar cine are dreptate?
    0 0
  • sharky
    cele de 170 cp sunt motoarele tfsi dotate atat cu supra alimentare si turbo...
    0 0
  • e simplu..
    Motoarele sunt echipate cu turbina cu geometrie variabila si compresor, astea asezate fiind in cascada, iar combinatia asta da puterea cu cuplul precizate mai sus. Variantele de putere variaza din cauza turbinei. Oricum motorul a mai fost experimentat si de alti producatori auto, dar VW A.G. au facut totul mai comercial. Parere personala, asa am fost informat. Stima !
    0 0
  • TSI
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_engines#122-170_hp_1.4_TSI in linkul de mai sus gasiti toate detalile despre motoarele VW TSI care inseamna ca au si compresor si turbina. Compresorul intra de la turatii mici si este decuplat printr-un ambreiaj in momentul in care s-a ajuns la turatia la care poate sa intre turbina. Parerea mea. ;)
    0 0
  • florin
    cai putere
    noul passat nu intrece la putere pe cel vechi.dupa cate stiu eu cel vechi are un motor W8 275 cai.
    0 0
  • tsi
    parere me este ca nu are cum sa se poata decupla compresorul cu ajutorul ambreiajului
    0 0
  • BlueMotion
    ce parere aveti de noul passat BlueMotion
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru