12 sisteme de siguranta pe noile modele Mercedes
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mercedes isi va face masinile mai inteligente si mai sigure prin implementarea a 12 sisteme de siguranta, noi sau imbunatatite, pe modelele S-Klasse si E-Klasse.
Printre sistemele imbunatatite putem enumera ABS, ESP, Brake Assist si Pre-SAFE. Acestea au fost imbunatatite in baza cercetarilor efectuate asupra accidentelor reale. Pe langa acestea, Mercedes a realizat peste 150 crashteste pentru a obtine o celula de siguranta cat mai performanta. Acestea au fost insotite de 17.000 crash-teste pe calculator, pentru a testa cat mai multe situatii de coliziune.
Mercedes a decis sa imbunatateasca si sa dezvolte sistemele de siguranta pentru a miscora numarul de accidente si a scadea gravitatea celor care totusi trec de vigilenta sistemelor electronice. Sistemul Pre-SAFE a primit un element suplimentar, si anume Brake Assist Plus, care intervine in cazul unei ciocniri frontale si aplica usor franele cu 1.6 secunde inainte de momentul impactului, chiar daca soferul nu reactioneaza in nici un fel.
In acest timp masina emite o serie de avertizari sonore si vizuale, iar daca soferul nu reactioneaza nici dupa o secunda, masina franeaza pana la oprire, in locul soferului. Acest sistem functioneaza cu ajutorul radarului integrat in bara fata.Prin integrarea radarului DISTRONIC, Mercedes a putut implementa o serie de sisteme care impiedica soferul sa se apropie prea mult de vehiculul din fata si evita coliziunea cu vehiculele care vin din spatele masinii. Un sistem deosebit de interesant ar fi Attention Assist, care monitorizeaza vigilenta soferului si il avertizeaza in caz ca acesta este pe cale sa adoarma. Sistemul Attention Assist va fi standard pentru Mercedes S-Klass si E-Klass.
Tot cu ajutorul radarului, Mercedes a creat un sistem de protectie al pietonilor. In cazul in care radarul detecteaza un impact iminent, sistemul Active Bonnet va ridica cu 50 milimetri capota modelului. Capota poate apoi fi coborata chiar de sofer, fara a fi necesara interventia intr-un service. Sistemul Active Bonnet va fi standard pentru noul Mercedes E-Klass.
Sistemul NightVision a fost imbunatatit si este ajutat de catre sistemul de faruri autoadaptive, care ajuta soferul sa vada drumul mult mai clar, indiferent de conditiile de iluminare, fara a orbi soferii de pe contrasens.
Via | GermanCarScene
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Renault a anunțat că pune la dispoziție propria sa tehnologie de stingere a incendiilor bateriilor de mașini electrice pentru toți producătorii. Noua tehnologie Fireman Access este prezentă la toate modelele electrice și hibride plug-in actuale ale mărcii. (18.02)
-
Un studiu realizat de mai mulți cercetători din Țările de Jos arată că pilotul automat adaptiv poate să producă mai multe accidente. Utilizarea sistemului sporește mai multă neatenție din partea șoferilor. (11.02)
-
Mercedes-Benz este brand-ul cu cele mai multe rechemări în service din Europa, în 2024, potrivit unei noi statisticilor dezvăluite de site-ul car-recalls.eu. Pe primele 3 locuri sunt două mărci germane și una franceză. (28.01)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
pana una alta, poate cand o-i avea 50 o sa-mi permit si eu S-klass.
f bune sistemele, poate mai putin practice la noi in tara din cauza celor 2 benzi ingramadite de sute si mii de masini...
Totusi cate S-Klasse vei intalni pe drum?
(da mai multe alarme false detectorul decat sanse sa gasesti Mercedesuri pe drum)
1) pt ca politia are radare care funtioneaza pe distante mari (nu vezi masina da' te vede radaru') pe cand masinile asta au radar de proximitate (cateva zeci de metrii); si
2) ar da peste cap si radaru politiei nu doar detectoarele voastre. asha ca nu va faceti griji :D
Eu in schimb ma intreb cate ambuteiaje vor fi din cauza distantelor f f f mici dintre masini atunci cand stau la semafor...