- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
IAA FRANKFURT 2007
Ultimele stiri din IAA FRANKFURT 2007
-
Echipa Automarket a plecat la drum joi dimineata si, dupa popasuri dese, a ajuns in Romania sambata pe inserat. (18.09)
-
Mercedes a publicat noi imagini ale conceptului F700 si detalii despre tehnologia de care acesta dispune. (17.09)
-
Automarket va prezinta ultima parte a maratonului foto de la Salonul de la Frankfurt. Acestea sunt cele mai tari fete de la salonul german! (17.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
100% real! Flux, conceptul lui Mihai Panaitescu
Iar pt.ggg......Ctnd salariul va fi 30.000$ , 1000$va fi un bilet de metrou.............
Probabil ca va vine greu sa credeti ca un concetatean al vostru a facut ceva.Mai sunt si altii , sa stiti ! Pentru voi , insa , va fi foarte greu.............
Mediul toxic comunist goneste din tara pe cei harnici, buni si valorosi. Pacat domnilor care conduceti Romania !
Asta dovedeste nu numai ca se poate, dar ca noi suntem cei care tebuie sa ne schimbam daca vrem sa avem succes.
Pentru primul post, Mircea... esti un romin tipic, motivul pentru care Mihai a plecat din tara, pentru care eu am plecat si pentru care inca multi oameni destepti isi vor gasi de munca acolo unde stiu ca sunt apreciati.
Bravo pentru Mihai , se vede atat talentul cat si cunostiintele care le-a dobandit studiind dincolo !!!
E cam tarziu acum pentru presa sa ii ia un interviu atat timp cat a fost l anoi in tara nu il baga nimeni in seama !!! sa ne fie rusine !!!
BRAVO MIHAI !!!
O zi buna !
Si sa nu uitam ca in finala (5 proiecte din 4000 ) a mai fost un roman, Cristian Sano. Cinste lor.
Sper ca acele companii din Romania care chiar fac CSR sa sprijine multe initiative din astea care produc lucruri concrete. Avem nevoie de macar cate 10 astfel de oameni in fiecare domeniu ca sa ajungem la nivelul UE.
In sfarsit un pas inainte dupa 1000 inapoi! abia acum si firav incepe integrarea in fiecare domeniu. Astept sa vedem si alte idei, proiecte, produse cu care sa fim competitivi in Europa.
Imi ramane totusi un gust amar cand ma gandesc la faptul ca mai avem atatea talente in romania, nedescoperite... si totodata prea putin interes in descoperirea si investirea in ele...poate generatiile ce vor urma vor eradica toti comunistii ce colcaie la putere..
Inca odata toate cele bune si mult succes in continuare !
Felicitari again!!!!
nu cred ca o sa conduc asa ceva, dar sper sa il vad in productia de serie...
si foarte important: astept mai multe proiecte puse in practica...
iata ca se poate
FELICITARI !
Cat despre Mihai: ai reusit mai baiete o imbinare superba a unor linii specifice unui Roadster original, sau cum crezi tu ca il poti si vrei sa-l definesti. Chiar este original si placut ca si concept. Toti ar trebui sa visam si sa concepem ...frumosul, in toate formele lui, insa mai ales aici, ca sa fim si noi mai partinitori :))
Va multumesc pentru toate laudele dvs. shi pt. critici mai ales:)
Rusine celui care a postat in numele meu mai sus.
mihai p.
Imaginea Romaniei ?!? am participat toti la ea.....