Esential
5.3 | secunde este perioada in care BMW X6 xDrive50i accelereaza de la 0 la 100 km/h. |
400 | de cai are versiunea de motorizare de top. |
5.3 | secunde este perioada in care BMW X6 xDrive50i accelereaza de la 0 la 100 km/h. |
400 | de cai are versiunea de motorizare de top. |
BMW a prezentat astazi primele fotografii si informatiile oficiale legate de cel mai nou si mai interesant model al gamei, crossover-ul X6. Denumit de germani "Sports Activity Coupe" - desi BMW evita in comunicatul de presa sa il numeasca prin acronimul "SAC" - noul model va fi prezentat in premiera mondiala la Salonul de la Detroit, urmand sa fie disponibil spre vanzare incepand cu mijlocul lui 2008.
Ce se vede inca de la inceput: vorbim practic de un SUV cu alura de coupe dar care are cinci usi (implicit hatch-ul) si patru scaune individuale. Germanii sustin ca exteriorul este dovada ADN-ul seriei X de la BMW, singura diferenta notabila fiind si cea care face tot deliciul modelului in sine: linia sportiva imprimata de formele de coupe. In rest, vorbim de un model aproximativ identic cu X5, de exemplu, sistemele xDrive (tractiune variabila in functie de suprafata si conditiile de rulare) sau Dynamic Performance Control (distributia variabila intre cele doua axe) fiind incluse de BMW in oferta.
BMW X6 va fi disponibil in doua versiuni de motorizare, denumite ceva mai ciudat decat in cazul celorlalte modele BMW: xDrive50i si xDrive35i. Primul se adreseaza celor care isi doresc un comportament sportiv prin excelenta (motor V8 de 4.4 litri, 400 de cai (intre 5500 si 6400 rpm) si 597 Nm intre 1800 si 4500 rpm), a doua varianta fiind adresata celor mai "cuminti" din fire: motor cu sase cilindri in linie de 3.0 litri, 300 de cai (intre 5800 si 6250 rpm) si 407 Nm (intre 4700 si 5000 rpm).
Inutil sa mai precizam, ambele propulsoare sunt bi-turbo si dispun de injectie directa. Performantele sunt foarte bune pentru un asemenea model: V8-ul are nevoie de 5.3 secunde pentru 0-100 si are, evident, 250 de kilometri pe ora viteza maxima, limitata electronic. Ambele motoare sunt cuplate in versiunea standard la o cutie de viteze automata cu sase trepte, actionabila si manual, prin intermediul padelelor din spatele volanului.
Interiorul se concentreaza si el pe liniile clasice ale celor de la BMW.
Pozitionarea scaunelor este inalta, oferind control maxim in conditiile de performanta ale modelului. Apropo de performante si de sustinere laterala, BMW reinventeaza modul in care masina te ajuta la manevrele de virare in forta, adaugand doua aparatoare de genunchi in stanga si dreapta consolei centrale. Un element definitoriu al lui X6 in comparatie cu X3 si X5 este reprezentat de scaunele posterioare individuale, BMW sustinand indirect sus si tare: un SUV sportiv nu trebuia sa care mai mult de patru oameni.Pentru ca modelul sa nu sufere la capitolul posibilitati de personalizare, BMW a pus in meniu 10 nuante pentru exterior, 11 tipuri de piele la interior si trei versiuni de echipare.
Sunt convins ca e aceeasi masinarie admirabila BMW, dar aspectul e dezgustator.
BMW a ajuns in fruntea segmentului premium si incepe sa faca experimente de nisa perdante in loc sa imbunatateasca acolo unde ar fi cazul( seria 7 si X3)
-oricum nu imi permit un exemplar asa ca le doresc viata lunga si cat mai multe vanzari si sa aduca un designer mai de doamne ajuta ca asta strica linia (iar o sa se gaseasca cate unul sa comenteze ca ce eu sunt expert in masini...)
oribil
aveti niste gusturi astia de criticati forma...
poate vreti sa-i luati voi locul designerului de la bmw
ia puneti voi mana pe hartie si creion si desenati ceva sa vedeti ce kkt va iese
nu stiti altceva decat sa criticati
Numai bine !!
Auzi nea kk , toata lumea are dreptul la opinie, chiar si un gibon ca dumneata!
Hai lasa-ne cu comentarii de-astea.
hai pa
nu e din invidie. pur si simplu e urata. x5 sau seria 3,4,5 snt ok
Thanks.
Baliti dupa masini pe strada dar singurul moment in care "suntei cineva" (a se vedea clar ghilimelele) este cand bateti din taste in spatele monitorului cumparat in rate...natie de rahat romaneasca care nimic nu va mai ajunge si totul va pute...lasati bah ca este frumos Loganul si alte asemanatoare.
hai basti in tara voastra unde x6-le este de kkt, urat
pacat ..de bmw..nu mai are nimic de aratat ..tot mai fain ii loganul asa cum ii el..ii masina...ca ii ieftina da macar nu arata ca un sicriu..
e criminal, masina mai urita nici ca se putea. e criminal ! ! !