100 de poze oficiale cu Fiat 500!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Embargoul Fiat asupra datelor oficiale legate de modelul 500 a lat sfarsit, astfel ca va putem oferi informatiile complete legate de minicar-ul italian. Si pentru ca vorbele par seci daca nu sunt insotite de imagini, aveti alaturat o galerie foto mai mult decat completa.
Stim foarte bine ca Fiat 500 se va bate pe aceeasi clasa cu Mini. Ei bine, avantajele majore ale lui 500 sunt doua: pretul cu mult inferior (la acest capitol asteptam confirmarea oficiala in aceasta dimineata in conferinta de presa) si posibilitatea de personalizare totala a masinii. Altfel spus, fiecare client care isi va dori un 500 are la dispozitie peste 500.000 de combinatii interioare si exterioare.
Desi se vorbea de o versiune de baza denumita "Naked", aceasta nu este anuntata in Italia, Fiat decizand ca piata din Peninsula nu are nevoie de ea. In aceste conditii, variantele de echipare sunt in numar de trei (Pop, Sport si Lounge), acestea fiind completate de cele 12 nuante disponibile la exterior, 15 versiuni de interior, 9 tipuri de jante de 15 sau 16 inch si 19 tipuri de decoratii pentru caroserie.
Nu insistam asupra motorizarilor, care se cunosc deja de ceva vreme (1.2 8v si 1.4 16v pe benzina si 1.3 Multijet pe motorina), insa suntem nevoiti sa va precizam performantele celei mai puternice versiuni (1.4 16v 100 CP): 182 km/h viteza maxima si 10.5 secunde pentru 0-100 km. Toate motorizarile sunt cumplate cu o cutie manuala (cu cinci sau sase rapoarte - ultima varianta pentru 1.4 100 CP)utomata Dual Logic urmand sa fie disponibila mai tarziu ca element optional.
Unul dintre subiectele tabu de la inceperea muncii la constructia noului 500 a fost nivelul de siguranta. Fiind un model minion, este de asteptat ca testele de siguranta sa nu dea rezultate senzationale. Si totusi, Fiat vrea cinci stele la EuroNCAP. Iar pentru asta, toate versiunile de echipare au in serie airbaguri frontale, laterale, cortina si pentru genunchii pasagerilor din fata.
Printre curiozitatile tehnice ale noului 500 se numara climatizarea electronica total automata, sistemul Blue&Me cu comanda vocala, pachetul portabil de navigatie Marelli Blue&Me MAP 500 si sistem audio hi-fi Sound Sistem cu procesor digital.
Un gadget interesant este senzorul montat de Magnetti Marelli in faruri. Acestea se aprind pe timpul zilei exact atat cat trebuie, undeva la intensitatea dintre pozitie si faza scurta.Fiat a inaugurat in Italia si un nou sistem de achizitionare a masinii. Astfel, cei care isi doresc mult masina si nu au banii necesari, pot sa plateasca 50% din valoare masinii acum, restul urmand sa fie platit peste doi ani. O alta versiunea de cumparare este "500 cents", prin care cumparatorul plateste 5 euro pe zi rata pentru a avea masina in fata casei proprii.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din FIAT 500
-
Coplesit de numarul mare de cereri pentru noul 500, Fiat a decis sa mareasca productia la 120.000 de exemplare. (26.07)
-
Italienii de la Fiat se gandesc serios sa lanseze versiuni break si SUV pentru noul 500. Bineinteles, pe langa cabrio si Abarth. (17.07)
-
Fiat va organiza in Mirafiori, in cadrul programului "500 Giorno & Notte", 36 de ore de drive-test non-stop. (12.07)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
pt femei si pushtani e geniala ...
P.S.
eu inca astept sa vad doamne stilate in taioruri pe scutere la bucuresti :D
Prietene, orice firma tine la imagine si este dispusa sa investeasca oricat in imaginea produselor sale, mai ales la lansare! Nu se preteaza Fiat-ul la magarii de genul celei surprinse de ochiul tau ager si spiritul carcotas.
M-am saturat de toti carcotasii de pe acest forum, habar n-aveti sa scrieti sau sa aveti idei coerente pana la sfarsit. Daca asa sunteti si in realitate nu ma mai mira prostia care pluteste deasupra Romaniei si de care ma ciocnesc zilnic.
Amice, modelul cel negru este varianta de top a gargaritei, cea cu motorul de 1,4 16V si daca te uiti cu atentie, dupa ce te speli pe fata, arata un pic mai ,,suparat" decat varianta alba (ptr. dame). Reflexia pe care ochiul tau carcotas imediat a zarit-o si pe care ,,prostii" de la FIAT nu au remediat-o (deh, nu s-au gandit ca in Romania ne ocupam cu gasitul paielor din ochiul altora) este un efect artistic, in genul unei imagini ulterioare cand este proiectat pe fundal modelul vechi de FIAT 500. Acolo ce o sa mai zici? ca de fapt noul 500 nici nu exista, e o prelucrare pe calculator (prin Photoshop) a vechiului 500.
Ce bine ar fi daca ati fi la fel de carcotasi si impotriva unor lucruri cu adevarat importante ptr. traiul nostru de zi cu zi si care ne mananca viata (vezi emisiunile TV, politicul, socialul), dar nu, noi criticam Loganu' si tot ce fac romanii.
Cati din voi ati luat atitudine impotriva taxei initiale de prima inmatriculare?
Rangul ma impiedica sa iti adresez un apelativ in vocativ (daca stii ce e ala) - ca m-ai enervat rau de tot in dimineata asta. Nu mai fii asa superficial si ganditi-va de doua ori inainte de a critica sau jigni pe cineva (ptr. toti carcotasii de pe acest forum).
Iar versiunea rosie e dementa.
Nu-s femeie si prefer sa cred ca la 29 sunt inca pushtan:).
Nu am nici burta nici gusa si nici 1 kil de aur pe mine. Probabil de aia.
Viteza medie a uni masini mici in oras este de 21kmh.
Timpul de cautarea a unui loc de parcare normal- adica lnaga bordura sau in orice alt loc prevazut prt asa ceva - in cazul unui 500, e de 4 ori mai mic decat pentru un jeepan. Ma rog exista si varianta de carutas in care parchezi pe unde apuci(spatii verzi samd) dar in cazul acesta e vb despre tarani si mentalitate in consecinta.
Iar imaginea pe care o ai : bestiala. Bineanteles, daca o ai f mica trebuie macar sa cobori dintr-o maina mare ca altfel :D ..
efectele folosite pentru publicitate. asta privind la masina alba - masina neagra(1-nu este oglindire, 2-diferenta de detalii). in rest o masina frumoasa, curios sa vad cat de sigura e. si nu in ultimul rand PRETUL...
nu toate.
E normal sa fie asa la faza de prima prezentare,
Vedeti ca deja au aparut si poze cu ea pe auotmarket.
Masinutza e geniala, am 38 de ani si jr ca as conduce asa ceva cu o mare placere.
Doar noi,romanasi avem boala limuzinele ca sa ne umflam bilutele cat de tari suntem, pardon limuzine si suv-uri.
Daca dati un ochi pe dincolo o sa vedeti si si baietii cu bani prefera masinile rezonabile ca dimensiuni si amuzante