1 Aprilie în lumea auto: Automarket trece în revistă cele mai bune farse

De Sebastian Toma
Publicat Luni, 02.04.2012
La fel ca în fiecare an, site-urile auto şi constructorii de automobile au încercat să-şi păcălească fanii cu o farsă tradiţională de 1 aprilie. Automarket trece în revistă cele mai reuşite farse de Ziua Păcălelilor.

Ziua Păcălelilor nu a trecut neobservată în presa auto internaţională. După cum ne-am obişnuit cu toţii, 1 aprilie este o zi în care jurnaliştii se distrează copios cu fel de fel de farse făcute cititorilor. În timp ce unele publicaţii au publicat ştiri false menite să inducă în eroare publicul, unii constructori de automobile au publicat şi ei propriile farse, realizate cu aceeaşi intenţie. Spre deosebire de anii trecuţi, numărul de ştiri false create de Ziua Păcălelilor a fost mai redus, explicaţia fiind legată de faptul că ziua respectivă a "picat" într-o duminică.

GLUMELE DESPRE MODELE NOI, LA FEL DE POPULARE CA ÎN ANII TRECUŢI

Englezii de la Mini au reuşit să ne amuze din nou, anunţând lansarea lui Mini Cowley Caravan şi a lui Swindon Roof Top Tent. Cele două elemente erau destinate pasionaţilor de camping. Fie că vorbim de rulota Cowley sau de cortul Swindon, cei de la Mini au reuşit să surprindă publicul cu o apariţie interesantă, realizată în spiritul mărcii.

În timp ce farsa oficială a celor de la Mini a vizat un set de camping, marca britanică a fost subiectul unei alte ştiri false.Vorbim despre lansarea lui Mini Cooper Yachtsman, un vehicul-amfibie deosebit de performană, capabilă să atingă viteze de până la 61 de noduri maritime şi care promitea performanţe şi mai bune pe şosea. Modelul costa 236.000 de dolari şi era oferit alături de o garanţie pe trei ani în care era inclusă şi gararea la doc uscat fără alte costuri.

Kia a anunţat lansarea unui nou sistem de navigaţie, care include o funcţie de dating. Sistemul FOOLED ( Front Operational Organic Light Emitting Display) urma să fie disponibil începând cu 1 aprilie 2013 şi urma să îi prezinte şoferului un set de servicii de tip agenţie matrimonială.

Sistemul FOOLED avea o funcţie care îi permitea şoferului să se întâlnească cu posesorii Kia de sex opus aflaţi în apropiere. Aceştia urmau să se găsească în baza preferinţelor introduse în sistem şi ar fi fost valabil doar pentru proprietarii care anunţau că sunt singuri.

BMW a anunţat debutul unei tehnologii speciale de asistenţă a posesorilor, lansată cu prilejul Jocurilor Olimpice de la Londra. Acesta se numeşte BMW Running Coach şi îi permite maşinii să urmărească şoferul în timp ce acesta face jogging. Sistemul este realizat de departamentul "Futile Innovations" de la BMW, la renumitul centru "Forschungs und Innovationszentrum" şi avea o funcţie care nu-i permitea alergătorului să trişeze, obligându-l pe acesta să parcurgă înreaga distanţă introdusă în sistem.

NOILE TEHNOLOGII, MOTIV DE GLUMĂ PENTRU GOOGLE, BMW ŞI Honda

Google a făcut o poantă bazată pe tehnologiile folosite în realitate, anunţând debutul unui model de NASCAR fără şofer. Acesta este destinat eliminării accidentelor din competiţii şi promite să realizeze timpi de top pe orice traseu.

Volkswagen Phaeton Cross este o altă ipoteză anunţată de 1 aprilie, modelul fiind anunţat de francezii de la Automobile Magazine. Phaeton Cross avea o gardă la sol mărită, ornamente din plastic la bosajele aripilor şi plăcuţe metalice la părţile inferioare ale barelor de protecţie. Modelul era destinat aventurierilor cu bugete generoase.

O altă ştire falsă legată de marca BMW a fost publicată de cei de la Autoforum.cz, care anunţau schimbarea logo-ului mărcii. Noul logo urma să aibă vechea siglă amplasată inspirată din modelul "cercurilor" din sigla Audi.

În citatul fals din ştire, cei de la BMW negau orice legătură cu sigla Audi.

 

Honda Terii este un alt sistem avansat dezvoltat special pentru 1 aprilie. Acesta este o alarmă anti-furt cu funcţie de negociere. Mai precis, sistemul Terii de la Honda verifică amprentele şoferului şi îi permite accesul, pe când persoanele necunoscute sunt convinse să plece de lângă maşină. Clipul publicat odată cu ştirea este edificator.

FĂRĂ LIMITĂ DE VITEZĂ O ORĂ PE SĂPTĂMÂNĂ ŞI APĂRĂTORILE DE NOROI OBLIGATORII

O oră săptămână fără limită de viteză – proiect guvernamental în Australia, anunţau cei de la Piston Heads pe 1 aprilie. Proiectul le permitea şoferilor din Australia să conducă pe drumurile naţionale fără nicio limită de viteză pe un anumit interval orar, o singură zi pe săptămână.

Olandezii de la Autoweek au realizat şi ei o farsă ingenioasă, tot pe "bază legală". Aceştia anunţau că Uniunea Europeană obligă şoferii să echipeze automobilele cu apărători de noroi. Decizia intra în vigoare încă de la 31 martie, anunţa publicaţia olandeză.

Peugeot a realizat o glumă bazată pe lista de opţiuni a lui RCZ în care anunţau un nou tip de vopsea destinată acestui model. Noua vopsea putea să schimbe culoarea maşinii în funcţie de dispoziţia proprietarului.

Comentarii (1)

  • toate ca toate...
    dar phaeton-ul ala e chiar frumos... :D
    10 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru