După un teaser învăluit în întuneric și care nu ne lăsa să descoperim foarte clar liniile și ideea din spatele său, conceptul Mitsubishi GT-PHEV ni se desfășoară astăzi în fața ochilor în toată splendoarea sa, galeria foto fiind însoțită de câteva informații tehnice foarte interesante dacă le luăm ca reper pentru viitorul brandului japonez.
Cel mai important aspect legat de noul concept, care continuă un lanț lung de showcar-uri pe care niponii le expun la saloanele auto majore de trei ani încoace, este faptul că acesta beneficiază de nu mai puțin de patru motoare care reprezintă "inimile" sistemului hibrid cu încărcare la priză. Trei dintre acestea sunt electrice și sunt alimentate de "o baterie de capacitate mare de ultimă generație", fără ca Mitsubishi să ofere cifre exacte, iar al patrulea este un motor termic pe benzină conceput special pentru a se integra perfect în ansamblul motor al conceptului. Rolul acestuia nu esta doar acela de a motoriza mașina, ci și de a alimenta bateria cu electricitate.
Per total, sistemul hibrid al conceptului japonez oferă o autonomie electrică de 120 de kilometri și una totală de 1200 de kilometri.Evident, conceptul Mitsubishi nu se rezumă la introducerea unor elemente tehnice de vârf, ci aduce soluții estetice pe care le vom putea admira probabil pe viitoarele modele de serie ale mărcii. Iar noua generație ASX este primul candidat la operațiile de transplant de design, pentru că este programat pentru lansare în 2017. Printre elementele care-și vor face drum pe versiunea de serie a SUV-ului Mitsubishi regăsim grila frontală și forma stopurilor, care vor primi însă o alură ceva mai pământeană atunci când vor intra în producție.
Debutul oficial al conceptului GT-PHEV va avea loc la Salonul de la Paris, care-și va deschide porțile la sfârșitul lunii septembrie.
@q. Mult mai bine ca VW fii sigur de asta.