Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte

Publicat Vineri, 03.10.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Volkswagen Polo GTI facelift - subcompacta de performanţă primeşte 192 CP şi o manuală cu şase trepte - Poza 9
Volkswagen a adus la Paris facelift-ul aplicat lui Polo GTI. Hot hatch-ul de clasă mică al nemţilor are acum mai mulţi cai putere, o manuală în ofertă pe lângă DSG şi evacuări duble pentru un sunet şi aspect mai agresiv.

Esential 192 CP livrează motorizarea lui Volkswagen Polo GTI facelift, cu 12 mai mult decât a versiunii precedente.
Volkswagen Polo GTI, mezinul gamei de performanţă a mărcii germane, a primit şi el facelift-ul aplicat subcompactei din Wolfsburg. Pe lângă modificările estetice, subcompacta germană se bucură de o motorizare mai puternică, o nouă opţiune de transmisie şi schimbări la interior. Cel mai sportiv Polo de pe piaţă are acum 192 CP şi poate fi comandat şi cu o transmisie manuală cu şase trepte, nu doar cu un DSG şi păstrează elementele tradiţionale aferente modelelor GTI de la Volkswagen. Noul Polo GTI facelift va fi primul model din această gamă oferit vreodată cu amortizoare adaptive, disponibile opţional în cadrul pachetului de suspensie Sport Select.

Fanii hot hatch-urilor clasice au încă o propunere în clasa mică, sub forma lui Polo GTI. Tapiţeria are acelaşi model ca la prima generaţie de Golf GTI, văzută ca fondatoarea acestui segment.

La nivel estetic, Polo GTI facelift are o nouă bară faţă, o grilă frontală cu model fagure diferit de cel folosit până acum şi cu inserţii roşii, prelungite până în interiorul blocurilor optice frontale, în timp ce posteriorul prezintă o nouă bară de protecţie care integrează o evacuare dublă. Habitaclul lui Polo GTI facelift prezintă aceeaşi tapiţerie cu care ne-au obişnuit modelele GTI ale mărcii germane şi plusează cu un volan inspirat din motorsport, cu partea inferioară turtită, cusături de culoare roşie pentru tapiţerie şi pentru pielea de pe volan, alături de accente negre lucioase pentru anumite ornamente, acestea din urmă nefiind disponibile pentru precedenta versiune a modelului.

Deşi aspectul exterior nu emană sportivitate prin fiecare por, este uşor de recunoscut un GTI faţă de un Polo obişnuit.

Urmareste Automarket
Motorizarea lui Polo GTI a crescut în putere şi în cilindree odată cu facelift-ul, subcompacta germană renunţănd la unitatea de 1.4 litri în favoarea unui propulsor de 1.8 litri.
Acesta dezvoltă 192 CP şi 320 Nm şi asigură o accelerare de la 0 la 100 km/h în 6.7 secunde, în timp ce viteza maximă este de 236 km/h. Introducerea în gamă a transmisiei manuale cu şase trepte este o surpriză în contextul în care acest model a fost lansat iniţial doar cu un DSG în ofertă. Versiunea cu DSG anunţă un consum mixt de 5.6 litri la sută, pe când varianta cu manuală anunţă un consum mixt mai mare, de 6.0 litri la sută.

Via Volkswagen


Comentarii (9)

  • in sfarsit arata mai distinct fatza
    8 7
  • someone
    schimbarea motorizarii e o surpriza.....deci adio compresor+turbo pentru cilindree mai mare si performante mai bune
    6 2
  • Va fi foarte greu de batut combinatia dintre 1.8tsi +dsg .
    8 2
  • aproape ca nu l-am recunoscut ca fiind un model VW. M-a frapat prelugirea dungii rosii in interiorul farurilor, frate!

    @someone...dap, l-au umflat si l-au castrat de compresor
    10 2
  • Suleyman Cunoscatoru
    Cum ziceam, motorizarile mici incep sa dispara usor usor. Ma refer la cele supra mega cu multi cp alimentate. Au incercat toti sa vada ce pot face cu ele si tot mai scad din cp pana renunta la ele.
    6 5
  • Se foloseste acelasi bloc motor bine consacrat in cadrul grupul VAG si anume 1.8 Turbo lansat in 2000 pe TT si verificat fiind foarte fiabil . Cu putin noroc si un chip tuning intra in liga lui Golf GTI ca viteze si acceleratii.
    11 0
  • Tullio
    Daca as fi stiut ca se va schimba motorizarea, nu-mi cumparam Swift Sport. Era o diferenta de bani, dar as fi dat-o... :(
    10 0
  • Suleyman Cunoscatoru
    @Tullio: Swift Sport este un model aparte, aspirat, amazing intr-un cuvant. Si fiabil !
    4 2
  • Tullio
    Intr-adevar, este "fun-to-drive" (are si minusurile lui), dar parca uneori se simte nevoia de mai multa putere. :) Mie personal imi place mult Polo, insa am exclus din start varianta GTI din cauza motorizarii total nefiabile si a cutiei DSG de pana acum. In noua configuratie insa, m-ar cam tenta, dar pierd prea mult la Swift daca il dau, abia are un an.
    3 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru