Volkswagen a adus la Paris facelift-ul aplicat lui Polo GTI. Hot hatch-ul de clasă mică al nemţilor are acum mai mulţi cai putere, o manuală în ofertă pe lângă DSG şi evacuări duble pentru un sunet şi aspect mai agresiv.
Esential
192
CP livrează motorizarea lui Volkswagen Polo GTI facelift, cu 12 mai mult decât a versiunii precedente.
Volkswagen Polo GTI, mezinul gamei de performanţă a mărcii germane, a primit şi el facelift-ul aplicat subcompactei din Wolfsburg.
Pe lângă modificările estetice, subcompacta germană se bucură de o motorizare mai puternică, o nouă opţiune de transmisie şi schimbări la interior. Cel mai sportiv Polo de pe piaţă are acum 192
CP şi poate fi comandat şi cu o transmisie manuală cu şase trepte, nu doar cu un DSG şi păstrează elementele tradiţionale aferente modelelor GTI de la
Volkswagen. Noul Polo GTI facelift va fi primul model din această gamă oferit vreodată cu amortizoare adaptive, disponibile opţional în cadrul pachetului de suspensie Sport Select.
Fanii hot hatch-urilor clasice au încă o propunere în clasa mică, sub forma lui Polo GTI. Tapiţeria are acelaşi model ca la prima generaţie de Golf GTI, văzută ca fondatoarea acestui segment.
La nivel estetic, Polo GTI facelift are o nouă bară faţă, o grilă frontală cu model fagure diferit de cel folosit până acum şi cu inserţii roşii, prelungite până în interiorul blocurilor optice frontale, în timp ce posteriorul prezintă o nouă bară de protecţie care integrează o evacuare dublă. Habitaclul lui Polo GTI facelift prezintă aceeaşi tapiţerie cu care ne-au obişnuit modelele GTI ale mărcii germane şi plusează cu un volan inspirat din motorsport, cu partea inferioară turtită, cusături de culoare roşie pentru tapiţerie şi pentru pielea de pe volan, alături de accente negre lucioase pentru anumite ornamente, acestea din urmă nefiind disponibile pentru precedenta versiune a modelului.
Deşi aspectul exterior nu emană sportivitate prin fiecare por, este uşor de recunoscut un GTI faţă de un Polo obişnuit.
Motorizarea lui Polo GTI a crescut în putere şi în
cilindree odată cu facelift-ul, subcompacta germană renunţănd la unitatea de 1.4 litri în favoarea unui propulsor de 1.8 litri.
Acesta dezvoltă 192 CP şi 320 Nm şi asigură o accelerare de la 0 la 100 km/h în 6.7 secunde, în timp ce viteza maximă este de 236 km/h. Introducerea în gamă a transmisiei manuale cu şase trepte este o surpriză în contextul în care acest
model a fost lansat iniţial doar cu un DSG în ofertă. Versiunea cu DSG anunţă un
consum mixt de 5.6 litri la sută, pe când varianta cu manuală anunţă un
consum mixt mai mare, de 6.0 litri la sută.
Via Volkswagen
@someone...dap, l-au umflat si l-au castrat de compresor