SEAT Leon ST, primul break al gamei de compacte a ibericilor, a primit o versiune cross, numită X-Perience. Aceasta a fost lansată la Salonul Auto de la Paris. Vorbim despre o gardă la sol mărită cu 15 milimetri faţă de standard, jante din aliaj de 17 inch incluse în echipare, un set de ornamente pentru pragurile laterale, bosajele aripilor şi părţile inferioare ale barelor de protecţie şi un finisaj mixt piele cu Alcantara pentru interior. Versiunile cu nivel de echipare mai slab primesc habitaclu cu tapiţerie textilă. Indiferent de versiunea aleasă, tracţiunea integrală este standard, iar motorizările disponibile sunt trei: 1.8 TSI de 180 CP, 1.6 TDI de 110 CP şi 2.0 TDI de 150 CP. Toate sunt oferite în standard cu o manuală cu şase trepte, dar pot fi comandate şi cu transmisii DSG.
Preţuri Seat Leon în România: start de la 14.176 euro
Lista de elemente specifice acestui model include un model special de jante din aliaj, cu un design dedicat, oferite şi cu diametrul de 18 inch.
Barele de amarare de pe plafon au un finisaj de culoare neagră, iar interiorul din piele cu Alcantara este maro şi are cusături de culoare portocalie. În ciuda faptului că exemplarul din imaginile ataşate prezintă un plafon panoramic din sticlă, această dotare este în continuare opţională pentru versiunea X-Perience a lui Leon.A treia generaţie a lui Leon împarte platforma modulară MQB a concernului Volkswagen cu noile Audi A3, Volkswagen Golf şi Skoda Octavia. Aceasta îi oferă mai mult spaţiu şi o masă redusă, alături de costuri reduse prin reducerea numărului de repere care trebuie dezvoltate odată cu un nou model. Leon este primul model din segmentul compact care are blocuri optice full-led. În vreme ce majoritatea versiunilor vor fi echipate cu o punte spate semi-rigidă, pe motorizările superioare vom regăsi o suspensie spate tip multi-link.
Seat Leon Cupra a stabilit un timp record pe Nurburgring pentru automobilele cu tracţiune faţă
Via Seat
Octavia Scout nu se mai vinde, cel putin in Romania. Exista doar Octavia Combi 4X4 care este diferita de Scout.
Bravo Seat!
Octavia Scout va aparea in septembrie la noi. Nu se vinde in acest moment pentru ca inca nu au demarat productia la acest model. Ia vezi in Germania se vinde?
Si mie mi se pare un moedl de perspectiva mai ales pentru Romania.
Incet, incet gama Seat devine din nou interesanta si asta este bine (personal vechiile modele mi-au placut mai mult decat Skoda sau VW)
video de la prezentare...
Asa e. Insa Combi 4x4 , 2.0 TDI, in varianta Elegance e in jur de 23 000 de euro. Cu sigurant Scout-ul va fi mai scump cu cel putin 2000 de euro daca vorbim de acelasi nivel de echipare (cel putin cam asta era diferenta intre Scout si Combi 4x4 din fosta generatie . Pe de alta parte un Yeti cu aceeasi motorizare e cam 25 000 de euro. Intotdeauna am admirat managementul celor de la VW insa, fara sa am pretentia ca ma pricep la predictii, va fi un pic de canibalizare in sanul grupului, asta, desigur, daca nu vor renunta la Combi 4x4.
Ca info, preturile pentru respectivele motorizari sunt 24,580Euro pentru 2.0TDI 150cp si 27,970Euro pentru 2.0TDI 184cp. Cred ca se adauga un 1,000-1500Euro peste pentru nivelul de echipare prezentat in articol.
cu discounturile oferite...ajungi la un 22000euro. ceea ce e bine.
Din punct de vedere calitattiv este clar pe primul loc VW Passat Alltrack...dar pentru urmatoarele locuri oare care o fi ierarhia? Skoda Octavia Scout pe 2 sau Seat Leon Xperience? Chiar daca nu discutam de acceasi clasa...
Seat Leon are faruri full led optional, o premiera in clasa compacta, diferential XDS, la skoda este doar pe RS si un cadran de bord gen audi cu plecare de la ora 6.
Skoda Octavia Scout are spatiu cat o masina din clasa medie, rame complete la geamuri - tipic pentru clasa medie, ajuta la protejarea chederelor si reduce zgomotul la vant - un sistem de navigatie mai mare si cam atat...
Deci oare care o fi mai buna Skoda Octavia Scout sau Seat Leon Xperience?
2.0TDI 150cp M/T
2.0TDI 180cp DSG