Salonul Auto de la Paris 2014

PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor

Publicat Joi, 02.10.2014
de Sebastian Toma
Comenteaza 5
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 1
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 2
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 3
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 4
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 5
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 6
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 7
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 8
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 9
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
PARIS 2014 LIVE: Bentley Mulsanne Speed: suspensie sport şi 537 CP pentru berlina de lux a britanicilor - Poza 10
Bentley a prezentat versiunea sport a lui Mulsanne. Noul Mulsanne Speed are 537 CP, suspensie sport, ornamente din fibră de carbon şi este cea mai rapidă limuzină a mărcii din Crewe.

Esential 4.9 secunde îi sunt necesare lui Bentley Mulsanne Speed pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.
125 de culori de caroserie oferă fabrica Bentley pentru Mulsanne. Dacă niciuna nu este pe placul clientului, există un departament special care poate să creeze o nouă nuanţă.
Bentley Mulsanne Speed este cea mai sportivă verlină lansată vreodată de producătorul britanic. Aceasta a fost prezentată public la Salonul Auto de la Paris şi reprezintă o versiune sport a limuzinei Mulsanne, promiţând o experienţă de condus specială, care să îmbine peformanţele deosebite cu elementele de lux cu care ne-au obişnuit cei de la Bentley. În ciuda masei de 2.685 kilograme, modelul poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 4.9 secunde şi să atingă o viteză maximă de 305 km/h. Consumul de carburant în regim mixt anunţat de acesta este de 14.6 litri la sută, în timp ce preţul de pornire în Europa, fără taxe, este de 272.200 de euro.

O vizită la Bentley: Perfecţiunea mâinilor muncite

Propulsorul V8 twin-turbo de 6.750 centimetri cubi livrează 537 CP la 4.200 rpm şi 1.100 Nm la 1.750 rpm. În raport cu versiunea standard a motorizării, noua unitate este cu 13% mai eficientă, datorită configuraţiei noi a elementelor implicate în procesul de combustie.

Schimbările aplicate motorului lui Mulsanne Speed vor fi aplicate şi în gama standard Mulsanne, ceea ce înseamnă că acest este, la rândul ei, cu 13% mai eficientă decât era până acum. Motorul este cuplat unei transmisii ZF cu opt trepte, capabilă să schimbe treptele în 800 de milisecunde şi echipată cu mod de rulare Sport şi angrenează roţile din spate. Activarea acestui mod de rulare întăreşte suspensia pneumatică, reglează direcţia pentru mai mult feedback şi îmbunătăţeşte răspunsul la acceleraţie. Paradoxal faţă de ambiţiile sportive ale modelului, transmisia a fost optimizată şi pentru schimbarea cât mai lină a treptelor de viteză. La nivel de design, versiunea Speed nu se diferenţiază de Mulsanne-ul standard, iar culorile şi materialele speciale oferite alături de acesta se regăsesc şi în catalogul modelului de bază.

TEST DRIVE Bentley Mulsanne: Monumental

Interiorul celei mai sportive limuzine de la Bentley are ornamente din fibră de carbon, dar nu renunţă la lemnul finisat manual sau la pielea specială.

Urmareste Automarket
La nivel estetic, diferenţele dintre un Mulsanne standard şi un Mulsanne Speed sunt puţine, dar pot fi remarcate de fanii înfocaţi ai mărcii.
Totul începe de la noua grilă frontală din oţel inoxidabil, care are un finisaj fumuriu, la fel ca interioarele blocurilor optice, ale stopurilor şi ale măştii frontale. Jantele standard sunt din de 21 inch şi cei de la Bentley oferă modele speciale, personalizabile, pentru clienţii lui Mulsanne Speed. Încă de la echiparea standard, versiunea Speed a lui Mulsanne este echipată în Mulliner Driving Specification, opţionala care include tapiţerie cu model diamant pentru scaune şi panourile uşilor, pedale speciale şi un alt fel de plafon. Mai departe de atât, cei de la Bentley oferă o gamă generoasă de culori pentru interior şi pentru exterior, alături de numeroase posibilităţi de personalizare ale habitaclului.

Via Bentley


Comentarii (5)

  • someone
    ce motor...turatie de diesel atat la cuplu, dar mai ales la putere
    11 2
  • Suleyman Cunoscatoru
    Wow si pacat totodata, banuiesc ca asta se intampla datorita normelor de poluare (emisii + consum).
    Cum sa ai nene un V8 de aproape 7.000 cmc3, cu 2 turbine (twin turbo parca asta inseamna) la o turatie de 4.200rpm ?! Cuplul e laudabil la turatiile alea, dar puterea maxima o obtine aproape unde obtine loganu cuplu maxim (3.750 alea in 16v) !
    Daca s-ar face o schimbare de soft si s-ar folosi puterea pe la 6-7000 s-ar obtine cu siguranta peste 650-700cp.
    4 15
  • @Suleyman
    ei au facut sa obtina cuplu si puterea la turatii mai joase pt a fi masina mai "smooth", nu fiindca nu puteau sa o duca la 6000 de ture.
    15 1
  • Suleyman Cunoscatoru
    Motor de proportiile alea turat la 4000 ? Si un diesel modern de la bmw trece de aceasta bariera. Nu ma asteptam sa ajunga ca un motor de Honda la 7-8-9000, dar macar un 6000 acolo.
    3 9
  • Ce ar fi sa-ti depui CV-ul la Bentley? Nu de alta,dar lumea a inceput sa aiba nevoie de profesionisti! Tot ce e valoros e pe cale de disparitie.Acum e momentul pentu tine,ca doar esti cunoscator!
    8 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru