O vizită la Bentley: Perfecţiunea mâinilor muncite
Propulsorul V8 twin-turbo de 6.750 centimetri cubi livrează 537 CP la 4.200 rpm şi 1.100 Nm la 1.750 rpm. În raport cu versiunea standard a motorizării, noua unitate este cu 13% mai eficientă, datorită configuraţiei noi a elementelor implicate în procesul de combustie.
Schimbările aplicate motorului lui Mulsanne Speed vor fi aplicate şi în gama standard Mulsanne, ceea ce înseamnă că acest este, la rândul ei, cu 13% mai eficientă decât era până acum. Motorul este cuplat unei transmisii ZF cu opt trepte, capabilă să schimbe treptele în 800 de milisecunde şi echipată cu mod de rulare Sport şi angrenează roţile din spate. Activarea acestui mod de rulare întăreşte suspensia pneumatică, reglează direcţia pentru mai mult feedback şi îmbunătăţeşte răspunsul la acceleraţie. Paradoxal faţă de ambiţiile sportive ale modelului, transmisia a fost optimizată şi pentru schimbarea cât mai lină a treptelor de viteză. La nivel de design, versiunea Speed nu se diferenţiază de Mulsanne-ul standard, iar culorile şi materialele speciale oferite alături de acesta se regăsesc şi în catalogul modelului de bază.TEST DRIVE Bentley Mulsanne: Monumental
La nivel estetic, diferenţele dintre un Mulsanne standard şi un Mulsanne Speed sunt puţine, dar pot fi remarcate de fanii înfocaţi ai mărcii. Totul începe de la noua grilă frontală din oţel inoxidabil, care are un finisaj fumuriu, la fel ca interioarele blocurilor optice, ale stopurilor şi ale măştii frontale. Jantele standard sunt din de 21 inch şi cei de la Bentley oferă modele speciale, personalizabile, pentru clienţii lui Mulsanne Speed. Încă de la echiparea standard, versiunea Speed a lui Mulsanne este echipată în Mulliner Driving Specification, opţionala care include tapiţerie cu model diamant pentru scaune şi panourile uşilor, pedale speciale şi un alt fel de plafon. Mai departe de atât, cei de la Bentley oferă o gamă generoasă de culori pentru interior şi pentru exterior, alături de numeroase posibilităţi de personalizare ale habitaclului.Via Bentley
Cum sa ai nene un V8 de aproape 7.000 cmc3, cu 2 turbine (twin turbo parca asta inseamna) la o turatie de 4.200rpm ?! Cuplul e laudabil la turatiile alea, dar puterea maxima o obtine aproape unde obtine loganu cuplu maxim (3.750 alea in 16v) !
Daca s-ar face o schimbare de soft si s-ar folosi puterea pe la 6-7000 s-ar obtine cu siguranta peste 650-700cp.
ei au facut sa obtina cuplu si puterea la turatii mai joase pt a fi masina mai "smooth", nu fiindca nu puteau sa o duca la 6000 de ture.