Agregatul va dezvolta 136 de cai putere şi 320 de Nm şi va lua locul vechiului motor de 1.7 litri CDTI. Comparativ cu acesta, noul motor oferă 6 cai putere şi 20 de Nm în plus. Îmbunătăţiri vizibile şi în ceea ce priveşte consumul. Acesta a fost redus cu 0.5 litri, până la 4.1 litri/100 de kilometri, în vreme ce emisiile au scăzut cu 11 g/km, la numai 109 g/km.
Noile resurse îmbunătăţesc şi performanţele crossover-ului din Russelsheim. Acum, noul Mokka poate accelera de la 0 la 100 de km/h în doar 9.9 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 191 km/h.Noul Opel Mokka 1.6 CDTI va fi expus în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Paris, programat luna viitoare, urmând ca startul comercializării să se dea în perioada imediat următoare.
Dar ah! În realitate nici vorbă să mă port ca un grobian, că doar sunt un tip “de bucă”, cu obraz finuţ. Astfel că, deşi vă doare undeva de mine şi m-aţi amărât cât pentru trei vieţi, d.p.d.v. sentimental voi rămâne cu voi până la capăt, Zero-Barra-ţilor, deoarece, când şi când, mai comiteţi şi fapte bune (subliniez: din pură întâmplare, nu cu intenţie sau cu pricepere), precum Corvette, Camaro, noua Impala, camionetele GMC şi rezultatele surprinzătoare de la SOT ale lui Malibu şi Equinox. Atâta doar că nu vi se cuvine apelativul General Motors (o pălărie parcă prea mare pentru ţestele voastre plutitoare) şi nici măcar abrevierea GM. Voi sunteţi doar Motors Liquidation Company (MLC). Din categoria MTO a lui Băsescu :)
Bafta.
Bravo GM, motoare cat mai economice, foarte bine, e un pas inainte. Degeaba ai 400 CP ca nu ai ce face cu ei, deja de la 130 cp in sus este suficient pentru oric ce fel de condus.
Am condus 5 ani Chevrolet Captiva 1,9 diesel si a fost Ok. Am condus 7 ani SEC 420 de 300 CP, si a fost la fel de OK. Dar cu Captiva am cheltuit de 4 ori mai putin si am fost la fel de multumit. Nu stiu ce sa zic: este elitism sau snobbism?