Seat Toledo - primele imagini ale celei de-a patra generaţii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La trei luni de la prezentarea oficială a conceptului Toledo la Geneva, SEAT prezintă astăzi primele imagini oficiale ale versiunii de serie a modelului spaniol. Toledo revine pe piaţă în 2012 în versiune sedan compact, o variantă de caroserie pe care Seat o prezentase anterior odată cu prima generaţie (91-98), a doua generaţie (98-04), dar la care renunţase în momentul lansării celei de-a treia generaţii a modelului cu acelaşi nume, în 2004.
Noul Seat Toledo este fratele de platformă a recent prezentatei Skoda Rapid, model cu care Toledo împarte şi linia generală de sedan. Există şi diferenţe notabile între cele două modele, acestea regăsindu-se mai în partea frontală, unde linia de design dezvoltată odată cu noul Seat Ibiza se regăseşte şi pe Toledo, în timp ce spatele aminteşte de conceptul pe care l-am văzut la Geneva. De altfel, Toledo păstrează foarte multe dintre caracteristicile prototipului, singurele diferenţe notabile rezumându-se la jocurile de lumini din blocurile optice frontale şi posterioare.
Modelul iberic măsoară 4.48 metri în lungime, fiind astfel cu 4 centimetri mai lung decât a doua generaţie a modelului spaniol. Ampatamentul este de 2.6 metri, cu 8 centimetri mai lung decât al precedentei generaţii comparabile.
Sub capotă, clienţii care se vor orienta spre Toledo vor avea de ales între motoare TSI de 1.2 sau 1.4 litri care dezvoltă între 75 şi 122 CP şi un diesel de 1.6 litri care vine în versiunea de 105 CP. Ulterior, în 2013, Toledo va putea fi comandat în compania unui diesel de 90 de cai.Pieţele de lansare ale noului model vor fi, oarecum normal, Spania şi Portugalia - la mijlocul lunii noiembrie - urmând ca prima parte a anului 2013 să aducă Seat Toledo şi în restul Europei, implicit în România.
via | Seat
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Seat in Romania
-
Seat Alhambra Preţ: 30.415 - 38.636 €
-
Seat Arona Preţ: 14.270 - 22.579 €
-
Seat Ateca Preţ: n/a - 32.532 €
-
Seat Ibiza Preţ: n/a - 17.893 €
-
Seat Leon facelift Preţ: n/a - 33.864 €
-
Seat Leon ST facelift Preţ: 16.184 - 36.379 €
-
Seat Leon X-Perience facelift Preţ: 24.597 - 28.218 €
-
Seat Toledo (2013-prezent) Preţ: 12.753 - 19.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Dar de fapt gresesc, fanii VW vor cumpara ca tampitii orice cutie care le este aruncata :)
Pretul unui Seat Toledo numai low-cost nu va fi... Sub 10 mii de euro nu-l vad... design-ul si interiorul nu sunt insa departe de ce ofera Dacia. Discutam cand apare Logan 2.
Cat despre interiorul lui Logan 2 pun pariu ca ceasurile de bord vor fi ca la Lodgy, pt ca asta va fi directia la interioare cred, doar la restul bordului si la consola vor fi ceva schimbari. Daca nu va fi asa, cu atat mai bine si voi recunoaste ca m-am inselat, chiar si asa interiorul lui Toledo il vad totusi peste ca design si ergonomie si desigur ca dotari, deci nu va fi mai scump chiar degeaba
Si ce daca va fi ca la Lodgy? Bordul la Lodgy e foarte practic si frumos. E simplu si are comenzi logic asezate, exact cum ar trebui la banii lui.
SEAT nu are plastice mult mai scumpe. Nici la calitatea finisajelor nu exceleaza. Totusi pretul va fi pe masura, deh e "Enjoyneering" ... cu motor 1.2 75 cp la 1300 kg...
PS: au stiut ei de ce abandoneaza vechiul slogan "auto emotion"
Dar in privinta lui 1.2 TSI ai dreptate... dpdv al fiabilitatii nu e tocmai un exemplu (din contra). Si eu cred ca 1.2 TCE este (mult) mai bun. Ceva mai bun pare a fi in schimb 1.4 TSI. Are si el probleme, insa mult mai putine ca cel de 1.2 (marea problema pare a fi lantul distributiei care incepe sa faca :figuri" mult prea devreme, lucr care s eintampla cel mai mult la Skoda). Dar asta e alta poveste :)
Parinte, la cum merg lucrurile, vezi ca s-ar putea sa le faci slujba aia pt sinucigasi, adica un "Tatal nostru" si atat. :))
Un model destul de uratel si cu moatoare destul de ne-spectaculoase.
Imaginati-va ce este in sufletul unui spanio nationalist cand vede cum decade Seat (bine ca la o adica aici le-a fost locul cam mereu).
Seat Toledo = WV Jetta = Skoda Rapid??
Nu sunt convins ca impart exact aceeasi platforma si chiar daca m-as insela tot degeaba ar fi. Jetta in ciuda mizeriei de finisaj de pe usi este cu un mare pas inaintea lui Rapid si chiar a Octaviei dintr-un anumit punct de vedere.
In plus mecanic Seat primeste componente invechite care nici America nu ar fi bune. A se vedea Exeo - un A4 resapat la misto si aruncat din nou pe piata
Dacia Logan 2 este alternativa mai ieftina la cele 2 insa nu cred ca va fi mai buna...
Andy, sunt si nu prea de acord tine. Am sa-ti dau exemplu daca vreu prima generatie a Clasei M, o masina fabricata in State, pentru americani si care a fost importata si in Europa. Ca fiabilitate nu a fost tocmai un exemplu pentru Mercedes. Lucrurile s-au schimbat mult cu a doua generatie.