PARIS 2012 LIVE: Standul Seat cinsteşte noile Leon şi Toledo
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noua generaţie a compactei Leon este elementul principal în strategia SEAT care pregăteşte revenirea pe linia de plutire, necesară pentru a-i asigura în continuare prezenţa în conglomeratul Volkswagen. Noua propunere din Martorell se vrea a fi cel mai bun produs de până acum al spaniolilor. Gama de motorizări va include cinci unităţi otto şi patru dieseluri. În vreme ce majoritatea versiunilor vor fi echipate cu o punte semi-rigidă, pe motorizările superioare vom regăsi o suspensie McPherson (faţă) şi multi-link (spate). În cazul versiunii FR a lui Leon, Seat introduce Drive Profile, un sistem ce permite modificarea direcţiei, sensibilităţii acceleraţiei şi sunetul motorului. Există trei moduri diferite de funcţionare: Eco, Comfort şi Sport.
Noul Seat Toledo, cea de-a doua apariţie în standul Seat de la Paris, este fratele de platformă al lui Skoda Rapid, model cu care Toledo împarte şi linia generală de sedan. Diferenţele notabile dintre cele două modele se regăses la nivelul părţii frontale, unde linia de design dezvoltată odată cu noul Seat Ibiza se regăseşte şi pe Toledo, în timp ce spatele aminteşte de conceptul pe care l-am văzut la Geneva.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Seat in Romania
-
Seat Alhambra Preţ: 30.415 - 38.636 €
-
Seat Arona Preţ: 14.270 - 22.579 €
-
Seat Ateca Preţ: n/a - 32.532 €
-
Seat Ibiza Preţ: n/a - 17.893 €
-
Seat Leon facelift Preţ: n/a - 33.864 €
-
Seat Leon ST facelift Preţ: 16.184 - 36.379 €
-
Seat Leon X-Perience facelift Preţ: 24.597 - 28.218 €
-
Seat Toledo (2013-prezent) Preţ: 12.753 - 19.453 €
Ultimele stiri din PARIS 2012
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au publicat astăzi bilanţul ediţiei de anul acesta. Un total de 1.231.416 vizitatori au fost prezenţi la evenimentul auto, devenit astfel cel mai popular din lume. (15.10)
-
Circa 1.000 de salariaţi ai PSA Peugeot-Citroen au protestat în faţa intrării în complexul care găzduieşte Salonul Auto de la Paris. Aceştia s-au luptat cu forţele de ordine şi au fost îndepărtaţi cu forţa. (11.10)
-
Un asalt de final la Salonul Auto de la Paris ne face cunoștință cu standurile unor mărci interesante. Nu ratați întâlnirea aproape romantică cu noul Jaguar F-Type. (29.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
ideea e simpla, lansezi o mie de stiri pozitive, elogioase despre un anumit model apoi in subconstientul oamenilor fara caracter se creeaza senzatia ca modelul acela chiar e reusit, chiar e ok, chiar merita... pentru ca numeroasele stiri citite despre acel model ti-au ramas subliminal in subconstient si ajungi sa crezi asta. Toate astea culmineaza si cu indemnul altora spalati si ei pe creier care iti recomanda un golf atunci cand intrebi ce masina sa iti cumperi, in loc sa te intrebe ce nevoi ai de la noua masina, la ce o folosesti, raspunsul e golf si atat... realitatea insa e alta in general... chestiile de mai sus sunt notiuni elementare atunci cand faci marketing, doar ca ei stiu sa o aplice cum trebuie.