Resursele furnizate de unitatea V8 sunt exploatate de un sistem de tracţiune integrală quattro cu ajutorul transmisiei S-Tronic cu dublu ambreiaj. Sistemul de tracţiune integrală prezintă un diferenţial de tip coroană, care permite transmiterea a până la 70% din putere către puntea faţă, respectiv până la 8% din putere către puntea spate, în funcţie de necesităţi, în timp ce configuraţia standard este de 40:60 în favoarea punţii spate.
La nivel estetic, modelul are o serie de elemente de design noi, multe dintre ele având şi un rol aerodinamic.
Spoilerul faţă a fost redesenat şi a primit o grilă de tip fagure. Jantele de 19 inch ascund un sistem de frânare cu discuri ventilate, care au un diamentru de 365 milimetri pentru puntea faţă. Etrierele faţă au opt pistonaşe, sunt vopsite în negru, şi poartă sigla RS. Opţional, cei de la Audi pot echipa modelul RS5 cu discuri de frână ceramice care au un diametru de 380 milimetri. Decapotarea lui Audi RS5 Cabriolet are loc în 15 secunde, în timp ce capotarea se face în 17 secunde, ambele la o viteză de până la 50 km/h. La fel ca în cazul fiecărui model RS de la Audi, capetele evacuărilor finale au o formă ovală.Via Audi
CAPOTÁ, capotez, vb. I. Intranz. (Despre autovehicule) A se răsturna, dându-se peste cap prin ridicarea părții din spate; (despre avioane) a se prăbuși, intrând cu botul în pământ. – Din fr. capoter. (sursa: dexonline).
Corect este doar folosirea termenului "decapotare" - DECAPOTÁ, decapotez, vb. I. Tranz. A ridica sau a strânge capota unui automobil. – Din fr. décapoter (acelasi dexonline).