După ce a renunţat definitiv la modelul Virage, care a reuşit să adune doar 1000 de comenzi în 18 luni, Aston Martin completează golul cu o versiune revizuită a actualului DB9, ajuns deja la al optulea an de carieră. Modelul continuă să se poziţioneze peste Vantage, dar sub proaspătul Vanquish, actualul vârf de gamă.
Faceliftul operat pe DB9 debutează în această toamnă la Paris şi propune modificări importante la nivel mecanic. Sub capotă se va ascunde acelaşi motor V12 de 6.0 litri, revizuit însă pentru a putea livra o putere totală de 510 cai, cu 40 de cai mai mult decât versiunea veche. Cuplul motor urcă şi el la o valoare de 610 Nm, disponibilă la 5500 de rotaţii.
În aceste condiţii performanţele se îmbunătăţesc considerabil, sprintul de la 0 la 100 de km/h fiind realizat acum în doar 4.6 secunde, iar viteza maximă fiind limitată la 295 de km/h.
Pentru a putea ţine în frâu aportul de putere, DB9 vine echipat cu frâne din carbon ceramic, opţiune valabilă doar împreună cu transmisia Touchtronic2, cu şase rapoarte. Cu o masă totală de 1784 de kilograme, repartizată 50/50 pe ambele punţi, noul DB9 adoptă jante de 20 de inch, încălţate cu pneuri Pirelli P Zero.
La nivel estetic, DB9 include un eleron ceva mai pronunţat, o grilă frontală inspirată de One-77, guri de ventilaţie zincate, semnalizatoare pe LED şi uşoare linii împrumutate de la decedatul Virage. La interior nu s-au schimbat foarte multe lucruri, designul fiind identic cu ceea ce găsim în prezent pe Vantage, Virage şi DB9. Camera pentru marşarier intră acum în lista dotărilor standard.
Noul Aston Martin DB9 facelift va putea fi comandat începând din această lună pe piaţa din Marea Britanie şi Europa de Vest, preţul său pentru publicul din Germania fiind fixat deja la 174.994 de euro.
Oare nu as puntea sa ma angajez la compartimentul de marketing sa le dau putina lectie de ,,strategie aplicata pietei" ? ,,CLIENTUL NOSTRU, STAPANUL NOSTRU" !