- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Renault DeZir, concept electric cu design emoţional
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Renault DeZir, concept electric cu design emoţional
Au murit acum 100 de ani tocmai din cauza bateriilor si a inconvenientelor aduse de acestea.
De ce nu lasa "mortul" in pace si sa treaca la hidrogen? Macar pe prototipuri daca in viata de zi cu zi e mai greu.
Off: rog sa mi se uneasca cele doua posturi. Alex a scris in timp ce scriam si eu. Multumesc!
ESENTIAL
2 secunde îi sunt necesare conceptului electric să accelereze de la 0 la 100 de km/h.
care din ele? 2 sau 5 sec???
E bine, daca Renault nu e in stare sa deseneze o masina frumoasa copiaza si ei pe altii care se pricep.
in rest,putin cliseic...
Si cand te gandesti ca sunt infratiti cu aia care au desenaty Infinity Essence...
Ala imi pare cel mai reusit concept de ani buni si o masina care nu e doar un studiu de tehnici de design ci o masina la care orice potential cumparator din clasa aia, viseaza.
http://indoautomobiles.blogspot.com/2009/03/infinity-essence-concept.html
De aceea Renault care e atat de aproape de Essence mi se infatiseaza mediocru...
hidrogen?! sunt mai multe sanse sa cada un OZN si sa folosim tehnologie extraterestra decat sa folosim hidrogenul asa cum vor fi masinile electrice in urmatorii 10 ani... repet: fiti mai realisti
2. Masinile electrice nu is tocmai cu emisii zero cum crezi. Curentul electric vine si ala de undeva. Documenteaza-te si vezi cat polueaza o centrala si apoi vezi daca masinile electrice sunt asa ecologice cum crezi. Intradevar sunt morile de vant si hidrocentralele..asta e partea buna dar nu tot curentul provine din acestea.
3 .Cat despre tehnologia pe baza de hidrogen eu nu m-as arunca in vorbe.
Zice-ti ce vreti, oricine se uita la masina asta vede dunga de la audi R8 :)
2' - curentul electric vine de la centrale care polueaza, avantajul este ca o parte a curentului mai vine si din surse care nu produc CO2 ( nuclear, hidro, eolian, solar, etc ), dar in multe tari raportul intre curentul produs cu emisii de CO2 si fara este cam de 80%/20% ( francezii sunt pionieri la nucleare .. nemtii cresc rapid in eoliene.. etc.. ). Daca luam in calcul emisiile de CO2 rezultate din producerea energiei electrice ce misca aceste masini, randamentele de producere, transport, inmagazinare si transformare in lucru mecanic, o sa vedem ca cifrele ne aduc undeva in zona de randament a unui motor diesel "eco" ( cum este noul 1.6 dci de la renault ). Emisiile de CO2 necesare operarii unui astfel de vehicul sunt "poate" mai mici decat cele ale unui diesel de generatie noua.
3'. Tehnologia pilelor cu hidrogen, si tehnologiile de stocare a hidrogenului nu stau tocmai pe loc, foarte multa lume isi bate capul in fiecare secunda cu aceste lucruri. Tehnologiile avanseaza simtitor si nu mai este multa vreme pana cand o sa auzim despre proiecte de "fabrici solare de hidrogen" si de niste noi rezervoare in benzinarii, similare cu cele de GPL :)
uitativa la ZEITGEIST sa intelegeti care e treaba;)
ar avea de pierdut cele mai bogate familii din lume si nu le convine asta...pana nu se duce petrolul de tot,masinile electrice nu se vor fabrica,cu tehnologia din ziua de azi se pot face masini electrice sa prinda o viteza destul de mare si cu o autonomie maricica;)
O solutie pentru cei care vor sa fie chiar "green" este o masina electrica si sa isi imbrace tot acoperisul casei in celule fotovoltaice, astfel 50% din energia necesara pentru a reincarca bateriile vine de la panouri(asta daca e soare si ai un acoperis mare :P )
In afara de Tesla nu prea este alt producator care sa faca masini electrice serioase. Tesla are o autonomie de 350 km cu o incarcare, are cliamatizare, etc etc
Pacat de pretul cam piperat.
Oricum masinile electrice sunt viitorul.
Motorul electric are un randament de 98%, doar ca trebuie gasita o modalitate mai rapida si mai eficienta de stocare a energiei electrice.
Cel mai simplu exemplu este telefonia mobila si bateriile folosite acolo. Uitati-va de 15 ani de la acele caramizi la telefoane cat un deget si cu o autonomie mult mai mare ca la inceputul lor.
La fel va fi si si cu autoturismele electrice o data ce criza uleiului va fi serioasa.
Hidrogenul este doar o incercare nereusita. E nevoie de statii mai sofisticate ca o centrala nucleara de stocare, masinile sunt sofisticate, hidrogenul din rezervor daca nu e folosit cateva zile se pierde prin porii rezervorului, etc.
On topic - draguta masina. Dar astept cu nerabdare cand primul colos va incepe sa produca si sa investeasca serios in masini electrice, si nu doar concepte sau hibride.
"daca nu o vedeam decat din lateral" si daca o priveam din avion parca era ca r8... daca si cu parca se plimbau c-o barca... nu vreti sa va maturizati si voi odata? masina are un design fresh si foarte seducator
Dar hai sa ne gandim putin si cat se polueaza cu extractia petrolului, transportul catre rafinarii, prelucrarea si transportul catre benzinarii fara sa mai punem la socoteala utilizatorul final.
Nu cumva se polueaza mai mult?
1. centralele atomice cu design modern ( cauta p'alea care lucreaza cu sare topita ) nu mai au riscuri de explozie pentru ca nu lucreaza cu presiune , in ceneral reactoarele sunt Breeder - adica bagi un element radioactiv in centrul barei si il impaketezi intr-un alt metal mai putin radioactiv .. in timp , de la radiatii, metalul mai putin radioactive devine puternic radioactiv.. etc... si tot asa merge centrala ani de zile si nu tre sa bagi in ea uraniu sau thoriu... etc... iar deseurile sunt ( la unele tipuri ) foarte radioactive - ceea ce inseamna ca se degradeaza rapid in elemente "inofensive" .. etc ... si daca vrei discutam asta toata ziua si tot nu o sa poti sa aduci suficiente argumente impotriva centralelor nucleare ;)
2. In ceea ce priveste hidrogenul :
Randamentul pilelor cu hidrogen este un pic mai mare decat al motoarelor diesel ( cand vorbim de ciclul hidrogen -> curent electric -> lucru mecanic la roata comparat cu ciclul diesel care transforma combustibilul in caldura si caldura in lucru mecanic ). Desi randamentul celulelor cu hidrogen este mai mare decat ciclul Diesel exista un "impediment" - si anume producerea de hidrogen - pentru care ai nevoie de curent electric, si in general folosesti de 203 ori mai multa energie sa produci hidrogenul decat energia hidrogenului produs - deci un randament de 30-40% care adaugat la randamentul de 25-35% de mai sus face ca doar 10% din energia necesara producerii hidrogenului sa ajunga efectiv la roata. Acest randament de 10% (momentan) poate sa "nu conteze" in momentul in care faci o super centrala electrica in mijlocul desertului ( sahara.. ) si in loc sa da bani pe un sistem supersofisticat de transport al energiei electrice peste mediterana, construiesti frumos o fabrica de hidrogen pe malul marii :) .. etc .. etc.. etc..
curentul electric nu are nevoie de conducte pt a fi transportat... tocmai asta-i avantajul fata de combustibilii fosili si hidrogen... energia electrica poate fi produsa prin nenumarate metode
@toti carcotasii
doar pt faptul ca e o masina f joasa, lipita de pamant nu inseamna ca seamana cu r8 si citroen gt... asta-i gandire simpla de copil retardat