- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Peugeot 3008 Hybrid4 de serie promite 3.8 litri/100 km
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Peugeot 3008 Hybrid4 de serie promite 3.8 litri/100 km
pare-se ca francezii au reusit sa optimizeze non-sensul si sa-l vanda ca o noua solutie
Stimati "redactori si jurnalisti auto", va mai rog inca odata lamuriti-o sau mai bine zis corectati aberatiile in care insumati puterea motoarelor in cazul hibrizilor ca altfel ajung toate supercaruri de genul E-tron cu "N" mii de cai si N- spe mii de Nm.
Stiti bine ca nu se insumeaza,iar dc nu stiti intrebati pe taticii hibridelor,mai exact pe cei de la Toyota...sau mai bine nu ca nu o sa puste niciodata traducerea. :))
In aceeasi ordine de idei,imi amintesc ca si la Touareg a-ti bagat parca 300 CP...of-of,mai-mai...
PS:Sper ca sunteti pe faza si stergeti in timp util commentul pana nu-l mai citeste cineva...
În ceea ce priveşte e-tron, acolo vorbim de motoare diferite pe fiecare roată. E un sistem complet diferit pentru care, da, puterea nu se însumează.
P.S. "A-ţi băgat?" Tz-tz-tz...
http://www.toyota.ro/innovation/environment/green_technologies/hybrid_synergy_drive/an_eco_pioneer.aspx
Cand oficialul cu rang inalt face declaratii atat de lipsite de echivoc e o eroare de neiertat. Demostreaza lipsa de perspectiva a unei companii ce se auto-caracterizeaza ca fiind una dintre cele mai inovative si lipsite de prejudecati din industrie. E greu de crezut ca ceilalti concurenti s-ar uita in gura japonezului si sa creada orice spune el fara sa analizeze si sa judece lucrurile la rece.
Asta e parerea mea, ca si utilizator de Prius.
@Mircea: Iar tu Mircea,ti-ai si gasit pe cine sa intrebi...pe unul din grupul wag...chiar sunt curios ce vroiai sa-ti zica, ca e altfel decat ce au declarat mai marii?...
Serios acum: în orice hibrid cu sistem de acest tip, puterile se cumulează pentru datele tehbnice pentru că există posibilitatea ca cele două motoare să furnizeze puterea lor maximă pentru câteva secunde la sarcină maximă. Evident, pentru asta e nevoie ca bateriile să fie pline iar pedala de acceleraţie să fie kickdowned. Chiar dacă în 99% din timp cele două motoare NU furnizează această putere, ea este posibilă. Şi, deci, prezentă în cartea tehnică. E normal.
Nu cred asta,in schimb cred cu tarie ca e vorba doar un marketing fals a celor ce vor sa fie mai catolici decat papa,mai exact mai performanti si mai eficienti decat originalul ( a se intelege aici Toyota :) )
Uite, citez de pe un site-ul Toyota: "The 1.8-liter gasoline engine (previously 1.5 liters) generates 98 hp, and with the added power of the electric motor, total horsepower is 134 hp (previously 110 hp)"
Numai bine.
Ce-mi spui tu de fapt e diferenta intre motorul de 1,5 de pe Prius2 si cel de 1,8 de pe Prius3,nimic altceva...
Dc ai intra pe situl oficial Toyota Romania ai vedea ca motorul el dezvolta 82CP,cel termic 99CP,iar puterea totala a sistemului este de 136CP,nicidecum 181, (poate doar dc era europeana).
Altceva,chiar nu stiu ce as mai putea sa zic pt a te lamuri ca nu Peugeot si nici VW :) au descoperit ei cum e cu hibrizii astia...
Cu stima!