- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Noul Ford Focus ST - 250 CP
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Noul Ford Focus ST - 250 CP
iar spatele a luat prea mult de la ultima Fiesta...
parerea mea...
Dar nah, gusturile nu se discuta.
In schimb propulsorul EcoBoost de 2.0 litri si 250CP suna foarte tentant.
Sa il vedem pe strada ca momentan nu sunt decat niste poze facute in Photoshop, nimic concret.
@black_ink gama ST de la Focus intotdeauna a venit cu versiuni in 4 usi,
ST170 si ST200 de la MK1 au avut si variante Tournier (break)
In plus ca orice ford european ma astept sa se conduca demential
Interiorul este superb cu un mic amendament: indicatoarele de la turbo, presiune si ce mai este acolo nu cred ca pot fi cititte usor de catre sofer trebuie sa se "ridice" putin.
Exteriorul ca linie generala aduce tare cu C4.
Aspectul interior reprezinta o evolutie si pare sa aduca un progres in ceea ce priveste calitatea materialelor folosite.
Propulsorul urmeaza politica de downsizing, prin trecerea de la actualul motor de 2.5 litri cu 5 cilindri, la cel de 2.0 litri cu 4 cilindri. Noul motor va avea valori de putere si cuplu mai bune si probabil consum ceva mai redus, asa ca si aici se va inregistra un plus.
Ca tinuta de drum, modelul actual este pe locul 2 in clasa, dupa Golf. Manevrabilitatea, motorul si interiorul noului model vor stabili cat de bine se poate trece peste anumite aspecte in ceea ce priveste design-ul.
Ce zici? Nu cumva te adresai celui cu sigla Ford?
Nu cred ca @eu mi se adresa. Am spus ca interiorul noului Focus reprezinta o evolutie si se va prezenta cu materiale care par sa aduca un progres, in ceea ce priveste calitatea lor. Bineinteles, fata de materialele care sunt pe modelul actual. Asa cum si facelift-ul a venit clar cu materiale ceva mai bune la interior.
Cel care a spus ca interiorul este superb, este cel cu sigla Mazda ;)
Spate 10
Fata.... eh....6
Serios? "Megane RS nu e cu nimic mai prejos decat Focusu asta"?
Te-ai dat cu Focusul de mai sus ca sa poti face o comparatie?
Nu sunt fan Ford, iar Renault... nici atat ::)). Totusi, sunt fan MPS, in cazul in care stii ce este aia!
Iar despre interior, da, IL CONSIDER SUPERB - ESTE PAREREA MEA- care este problema ta cu acest considerent?
Cred ca specimenul @eu ( e firesc sa-i spun asa, dupa cum vorbeste pe aici ) s-a referit de fapt la ceea ce ai spus : " Daca avea numai 2 portiere si bagau ceva plastic se batea cu Meganeul cel mare''. Oricum, la o privire mai atenta se vad anumite cusaturi pe bordul ST-ului, pe volan, pe usi si pe scaune, ceea ce inseamna ca se va folosi ceva piele.
Articolul se refera deci la ST, care are un interior cu ceva modificari, asa ca ce zicea @eu de plastic polisat pe Focus ST, nu se potriveste in totalitate. Deocamdata asa arata poza cu interiorul noului ST, iar @automarket spune ca asa va fi prezentat in curand la Paris.
@eu
Dupa cum te exprimi, iti trebuie o batista pentru nas. Mai ai multe de invatat, asta doar daca ai de unde ... In cazul tau se pare ca este valabila vorba : cine nu se respecta pe sine, nu respecta nici pe ceilalti. Esti doar un anonim care atata poate. Mai curand tu esti ''whatever'', de vreme ce folosesti exprimari gen '' hai ma'' si ''ba baiatule''.
Eu nu am jignit pe nimeni pe aici. Acesta este un site dedicat unei pasiuni frumoase, despre masini. Aici orgoliile si frustrarile nu isi au locul. Daca esti in stare ... Daca nu esti capabil de mai mult, cred ca ai nevoie de un medic veterinar.