- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Faceţi cunoştinţă cu noul Citroen C4!
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Faceţi cunoştinţă cu noul Citroen C4!
Oricum, felicitari!
Sunt sigur ca in ce priveste design-ul chiar au incercat sa se abtina. Motivul e DS4! Diferenta intre cele doua trebuie sa fie cat mai mare. Nu puteau lansa acum un C4 cu design inovator. Cum sa impresionezi apoi cu DS4?
Daca C4 arata asa nu vreau sa ma gandesc cum o sa fie DS4. Bani sa ai...
faruri - Lancer X
bara fata - Golf VI
lateral - Ibiza
partea de jos a usilor - Astra
Cei de la Citroen s-au cam inspirat de la concurenta (cel putin la exterior), macar le-a iesit un model frumos
Interiorul e de nota 10. Tot respectul pentru creativitatea lor!
In ultima vreme au inceput sa faca modele mai putin iesite din comun totusi pastrand spiritul frantuzesc.. Bravo lor!
As spune ca imi pare rau dupa volanul cu centru fix... dupa displayurile digitale, dupa forma bobata pe care o avea varianta in 5 usi...
Dar sunt sigur ca o sa fie destule lucruri originale si pe modelul asta.
Astept varianta coupe! ! !
Trendul cred k a fost dat initial, de catre C4 picasso. Noul C4 se apropie mai mult de trasaturile comune ale marcii decat de individualitatea vechiului C4, C1, C2 si de ce nu......C3. NU este rau nici asa! In mod sigur piata auto a fortat Citroen sa ia o atitudine. Atentie la noile motorizari.......sunt interesante!
bafta
Actualul C4 are acea originalitate specifica Citroen, acel act de curaj prin care Citroen a testat intotdeauna piata...si de multe ori i-a iesit.
Sa speram ca va fi un model de succes totusi. Cred ca va depinde foarte mult acest lucru si de oferta de pret.
Ramane de vazut.
si la cateva elemente de design exterior.
Noul C4 pare mai rotunjit, insa e pacat, pentru ca dupa parerea mea nu se mai ridica la nivelul predecesorului sau.
E foarte interesant interiorul masinii exteriorul parca devine banal si plictisitor cat despre etalon mai are enorm de mult.O sa vedem in teste dar cred ca e la nivel de maxim de 308 adica cel mai varza in teste (Normal teste de specialitate)
Din pacate nici un test auto nu poate fi obiectiv ( decat poate cele care masoara G, acceleratie, franare ..chestii masurabile ). "Maiestria" unui jurnalist auto , cum sunt cei de la automarket sau auto-bild .. sau oricare alta organizatie de profil, este data din evaluarea " corecta" a masinilor testate din toate celelalte puncte de vedere, alea nemasurabile. Acele note date, de exemplu, pentru confort pot sa difere de la o publicatie la alta - dar daca faci o medie intre "marii" jurnalisti o sa ajungi la concluzia ca mai toti spun acelasi lucru.
Nivelul de originalitate a scazut si asta va dauna in viitor.
Etalonul pentru design in clasa compacta imi pare a fi noul Opel Astra, o masina mult mai omogena din toate aspectele.
Oricum clientii vor decide soarta acestui model.
Sper ca la Coupe vor fi mai indrazneti avand in vedere si segmentul de public tinta (tinerii).
Spunea cineva ceva despre design si ca se pierde printre concurenti. Chiar asta e ideea. "Pierde" nu e cuvantul potrivit totusi. Trebuie sa se bata cu ei inclusiv pe segmentul mai conservator de cumparatori si mai ales la pret.
Toti cei care asteptau un design mai indraznet vor deveni fani DS4. De fapt asta e si motivul pentru care a fost creata gama DS. Acolo pot explora in materie de design, gadget-uri, inovatii etc. Toate in zona premium. In acelasi timp au acoperita gama in segmentul hatch mediu cu C4.
Numai bine!
2. Restul formelor aduc aminte mult de C5 cam cum seamana A3 cu A4 cu A6 etc.
3. Interiorul este frumos cu o mentiune. Ecranul de navi este plasat sub gurile acelea de aerisire, arata un pic dubios...
4. Per total mi se pare reusita masina, insa am senzatia aceea cum ca as fi vrut mai mult, poate ca asteptarile au fost prea mari ;)
Tot respectul citroen :)