- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
OFICIAL: Acesta este noul VW Passat!
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
OFICIAL: Acesta este noul VW Passat!
oricum passat 2003 o sa fie cel mai frumos passat din istorie :)
Nu putem decat sa ne dam cu parerea ca e nu stiu cum dar vom intoarce capul pe strada daca vedem unul!
Sunt destule schimbari, dar liniile sunt aceleasi. E mai mult un facelift, unul nereusit. Ca posesor de Passat B6 sunt multumit ca nu o sa ma uit deloc cu invidie la acest "nou" model. Farurile alea sunt groaznice. Poate in realitate arata altfel, dar din poze mai bine il lasau asa cum era.
Sper totusi ca VW sa aiba inspiratia de a pastra Passat CC asa cum e pentru ca e o masina SUPERBA si ofera aceiasi tehnologie ca si struto-camila asta.
si nu stergeti comentariul ca si taranii sunt o categorie normala din societate.
Se pare ca designerii VW au luat-o pe urmele francezilor de la Renault, care, de asemenea sunt slabi rau (exceptand Megane 3)
And VW isn’t done with expansion yet. The German company is still interested in buying the Alfa-Romeo brand from Fiat SpA, supervisory board Chairman Ferdinand Piech told reporters late yesterday on the eve of the Paris Motor Show.
P.S.: Personal nu imi place, la fel cum nu imi place nici Golf 6!
P.S. Fac precizarea ca eu critic designul anost si previzibil , nu contest calitatea de fabricatie , mecanica ,
Pe de-a-ntregul arata bine da5 mai frumos este B6.
Am avut anterioarele 2 generatii cea din 2000- o supermasina, si una din 2006 - o mare dezamagire, dar cel putin cea din 2006 avea un design reusit.
Din pacate problemele avute cu generatia 2006 m-au indepartat total de marca VW dupa 9 ani. Pacat.
la exterior mi se pare ca arata f urat, exteriorul este batranesc si f anost , mi se pare ca aduce mai mult a jetta decat a passat. mai mult imi place actualul model, singurele noutati fiind pe partea de motorizare, care oricum merita cumparate doar dupa prima revizie. majora adica 2 ani,; timp in care pot remedia eventualele probleme.
Fix skoda superb din fata pana in spate ,adica obosit la exterori si interorul cam acelasi de la passatul anterior.
Slabut de tot, pai Insignia,Mondeo ,etc atat asteptau ,un pas gresit ca asta.
Volkswagen AG Chairman Ferdinand Piech has set his sights on Fiat S.p.A.'s Alfa Romeo as the next brand in his vast automotive empire.
Piech, who often prefers to speak almost in riddles, chose a frontal attack during Wednesday's Volkswagen media premier prior to the opening of the biennial Paris auto show today.
"We are patient and have time ... you won't hear anything in the next two years," he answered directly, when asked on the sidelines about repeated market speculation that VW is interested in Alfa.
A motor racing fanatic with an appetite for pedigree brands, Piech left no doubt that he is waiting for Fiat to fail in its efforts to fix the struggling near-premium brand, best known for the MiTo subcompact and Brera sports coupe.
Last year, only 102,000 Alfas were sold -- a decline of 1 percent from the previous year and far from Fiat's more ambitious 300,000-unit target.
Nevertheless, Fiat officially denies any interest in selling the brand.
"Alfa is the one brand with the biggest potential for improvement," Piech said, in a more characteristic oblique attack against Fiat CEO Sergio Marchionne, a highly respected manager widely considered to have rescued Fiat from failure.
Piech even made fun of himself a bit, correcting comments he made last September that a "dozen was easier to remember than (the current) 10" when it came to the number of brands controlled by Volkswagen.
"Thirteen is my lucky number," Piech joked with a broad smile spreading across his face.
Read more: http://europe.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100930/ANE/309299941/1193#ixzz110NKvDXg
AMS Germania, Auto Bild Germania si Auto Zeitung au anuntat data lansarii lui B7 in martie 2013 la Geneva .
La fel s-a intamplat si cu fosta generatie de Passat, B5 ( 1996-2004 ) care in 2000 a suferit un facelift pronuntat ( B 5.5 ) .
Cu siguranta va fi o masina la fel de bine construita si fiabila, in stilul VW. Chiar daca au existat unele probleme cu modele din ultimii ani, grupul VW nu a stat degeaba niciodata si si-a indreptat greselile.
Offtopic: pentru Nickname care a spus ca Passat ar fi "masina taranului roman" as avea intrebarea:
Tzaranul parvenit din tine ce masina conduce? (Ii poti face reclama acum si aici)
Încetează cu agitaţia, calmează-te, nu eşti mai inteligent decât ceilalţi de aici.
Ai în faţă a şaptea generaţie a lui Passat. Confirmată de comunicatul oficial de presă al germanilor.
"Siebte Passat-Generation mit neuem Design und extrem sparsamen Motoren"
Autobild şi Auto Zeitung au greşit. Calmează-te.
Asta e vw, mai rece ca o dimineata siberiana.
Spor la vanzari.
2. Nu, Golf 7 nu va debuta la Paris în 2012, e o altă tâmpenie pe care aţi citit-o prin revistele care au idei proaste. Golf 6 va avea un facelift undeva peste un an - doi, urmând ca Golf 7 să fie lansat după 2015-2016.
3. Aceasta este a şaptea generaţie a lui Passat. Nu trebuie să fii tu de acord pentru ca acest lucru să fie adevărat :) Şi nu e folosit în broşuri, ci - repet - în COMUNICATUL OFICIAL. Faci tu diferenţa.
2013 wird dann das Jahr des neuen Golf. Der Namensgeber des gesamten Kompaktsegments kommt in seiner siebten Generation in den Handel - und präsentiert sich hochwertiger und geräumiger als das aktuelle Modell. Während der Drei- und Fünftürer zur Jahresmitte zur Verfügung stehen werden, folgt der Golf Variant erst zum Jahresende. Mit der Hochdach-Variante namens Golf Plus ist dagegen erst deutlich später zu rechnen . http://www.auto-motor-und-sport.de/news/vw-zukunft-mehr-als-zwei-dutzend-neuheiten-bis-ende-2014-1250467.html
ontopic: din punctul meu de vedere masina e cam banala, chiar cred ca puteau sa o faca mai frumoasa, dar, trecand peste asta, nu m-ar deranja sa o am in garaj.
Designul este foarte masculin, maşina dă senzaţia de masivitate, de robusteţe.
În schimb ceva nu se leagă. Elementele de design din faţă: grila cu linii orizontale pronunţate şi farurile complicate (cu led-uri, elemente tridimensionale masive, corpuri interioare cilindrice) obosesc ochiul.
Cred că de asta mulţi o consideră o maşină pentru persoane în vârstă.
Designul îţi dă o senzaţie de oboseală. Linia generală este una banală, după atâtea generaţii similare ca dimensiuni şi formă se simte asta.
Sincer e mai apropiată ca design de Skoda Octavia decât de modelele vechi Passat. Asta e senzaţia când o priveşti. Poate dacă aş fi văzut maşina cu sigla Skoda, nu aş fi avut reacţia asta. Mă aşteptam la o maşină care degajă robusteţe cu unele elemente de design la modă şi impactul vizual nu era aşa negativ.
Poate am rămas eu impresionat de designul reuşit al Passatului CC şi mă aşteptam la altceva.
Acum după ce am scris postul, m-am mai uitat o dată la poze. Tot senzaţia aia mi-o dă. Parcă mă uit la un om matur, bine făcut, cu o faţă masculină, preocupată, serioasă şi oarecum tristă. Nu prea te îmbie să intri în vorbă cu el, te gândeşti, omul are treabă sau probleme. Cam aşa e senzaţia când mă uit la această maşină.
imi place foarte mult.
Nu-l intereseaza pe consumatorul final cate masini vinde VW, asa cum nu intereseaza pe nimeni care Cola se vinde mai bine - Pepsi sau Coca; care vinde mai mult intre KFC, McD, BK...etc
Apropos si Dacia e No.1 la vanzari in Romania. nu inseamna ca e the best.
Ce nu mi-a placut la utima generatie a fost faptul ca pe varianta diesel nu puteam obtine si 4x4 si cutie automata un "moft" pe care il privesc ca o necesitate in ziua de azi.
Oare acum se vor putea obtine ambele echipari pe o motorizare de 2.0 - 2,5 l diesel ca nu rezulta clar din datele prezentate?
in fata garajului si este peste 2004 - 2005 ???! (131 cp)al meu. Raman sa cred ca neamtul ramane .............!
-la partea frontala putin de la Honda Legend si VW Touareg
-lateral tipic francez
-La spate s-au gandit ca i-ar sta bine cu un spate de Audi A4.
FRATILOR-HAI SA UNIM BMW-AUDI-MERCEDES-VW
SI FACEM O SINGURA MASINA=))
LAME FRATE,LAME
Nu inteleg de ce au facut masina la meseriasii aia de la Praga.
Si asa era un cosciug. Acum i-au scos si manerele de argint. Si crucea de crom. Si ornamentele de lemn sculptat. Ok.
Cu cat este mai stearsa cu atat se vinde mai bine. Eu zic ca este un nou succes de piata VW. Fara gluma.
2.Cand mai comentati uitativa si la motorizari tehnologii si alte chestii,dar daca nu va pricepeti la masini nu mai comentati.
Parerea mea despre WV este ca scot printre cele mai bune masini,cele mai fiabile etc,iar voi sunteti niste imbecili care sunteti cu capul prin nori si vreti sa pareti interesanti sau "la moda".
NU MAI COMENTATI FARA SA
STITI DESPRE CE VORBITI!!!
ORICUM NO SA CONDUCETI VOI ASA CEVA!
Vam salutat si abia astept sa vad masina in teste.