- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Kia Optima, rivalul sud-coreean al lui Passat, a debutat azi la Paris
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Noul DS N°8: etalonul mărcii franceze este un SUV coupe electric cu autonomie de 750 km
- Noua Toyota Urban Cruiser: SUV compact electric cu până la 184 CP
- Noile modele Hyundai vor putea fi cumpărate prin platforma online Amazon
- BMW XM, tunat de Manhart: 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Kia Optima, rivalul sud-coreean al lui Passat, a debutat azi la Paris
In tarile pline de vacari cu e si romanica sigur va fi apreciat.
P.S
Subscriu si eu daca vorbim in termenii astia
o masina cu un design placut, in comparatie cu designul sters al pasatului
nici nu exita termeni de comparatie
Oricum frumoasa tare masina.
Cat despre cei ce au dat viata comentariilor precedente, in care limba romana a fost pur si simplu subiect principal intr-o sesiune de "gang-bang"(Jenna Jameson e minciuna, in comparatie), probabil multora dintre ei li s-a parut un efort intelectual mult prea elevat culesul capsunilor, astfel incat au recurs la revenirea in tara si la frecatul mentei pe internet. Sa vedem cat i-o mai tine portofelul dupa ce-si sparg si ultimele finante pe un pet de Noroc si-o punga de bomobane agricole.
Mari imbecili superficiali sunt romanii... Daca fabricantul era Geely ce mai ziceati? Vedeti doar suprafata, iar esentialul pa.
Principial vorbind... cum v-ati simti intr-o masina care arata ca un Lamborghini si cu frane de bicicleta?
Presupun ca smecheri, ca ati dat bani mai putini, ca doar arata bine.
Patetic :-)
@brill - respect
:)
Ar trebui ca unii sa evolueze si ei, nu sa ramana ca maimutele.. sa mai citeasca si numai atunci sa vorbeasca...
Cate linii sunt pe caroseria lui Optima si cate sunt pe Passat? ;)
In ceea ce priveste Passatul, din pacate, doar brandul a mai ramas de el, la fiabilitatea scazand mult incepand de la ultimul model fabricat. Sa speram, ca la modelul cu facelift, au lucrat putin si la motoare si punte fata, in afara de designul (oarecum anost) interior si exterior.
@Codrin. Putem vorbi de statut, doar la masinile ce depasesc cateva zeci de mii de euro. Nu poti sa spui ca daca ai Passat esti bazat si daca ai un Mondeo, sau Laguna, sau de ce nu aceasta KIA, faci parte din clasa sarantocilor. Nici macar cu serie 3 sau A4 nu poti sa spui ca iti imbunatatiesti imaginea. Strainii civilizati, demult nu isi mai achzitioneaza automobilul doar ca sa aiba ceva mai tare decat vecinul. Ei isi iau doar de ce au nevoie. Vezi vanzarile extraordinare a Daciei in Germania si Franta. Si te asigur, ca vecinii lor nu ii privesc ca pe niste sarantoci pentru ca si-au luat o masina de buget. Poate ca poti cataloga unele marci/modele, ca si sportive sau ca si practice, sau mai elegante, dar, doar din punct de vedere al designului, setarii suspensiei si eventual al motoarelor.
P.S.....nu va mai injurati si nu va mai bateti pt care masina e mai buna!.in sua se spune ca ceea mai buna masina este ceea pe care o conduc acum...ah si inca ceva....impatimitilor de coreene le urez sa aiba posibilitaea in viitor sa conduca un Bmw....
fata de golf, ca si tinuta de drum, zgomot, placerea condusului - nici o diferenta fata de ceedul meu.
si motoarele erau aproximativ la fel - golf 1.6 ceedul meu 1.4.
octavia mi s`a parut un tractor-era diesel, brutala si si grea, nu mi`a placut deloc.
eu nu`i inteleg pe astia cu bmw audi sau mai stiu eu ce vw (90% din ei cu masini sh, care nu si `ar permite niciodata o masina din cele enumerate, de noua) cand vin si spun "ce`i ba cu chinezariile astea...tot mai bun bmw din 2000 motorina de 2 litri si 100 de cai care scoate fum cat raba lu ne`a vasile..."
Nu contest calitatea masinilor nemtesti dar inginerii de la motoare VW au emigrat la Hyundai-Kia (ca dealtfel si cei mai buni designeri de la Audi).
Coreenii ajung sa faca masini pe clasa compacta si medie ca altii la clasa de lux facand doar putine compromisuri (ex. antifonare mai scazuta).S
tilul consum mic de combustibil dar putere mare cand se cere, fac ca masinile sa fie echipate cu motoare extrem de flexibile ceea ce place oricui.Cum sa nu faci masini mai ieftine daca la fabrica KIA din ZILINA din SlovaKia lucreaza 400 de roboti de mare viteza si precizie (cand fac pauza se autocalibreaza) si 2200 de oameni in loc de 6500 cum au celelalte branduri (la o productie de 300.000 unitati anual), si cum sa nu castigi piata daca cea dintai mare tehnologie apare la Seoul?
Oameni buni nu subestimati Hyundai-Kia pt. ca deja tocmai de ei am inceput ireversibil sa fim puternic dominati.