- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Facelift discret pentru Saab 9-3 şi motoare noi pentru 9-5
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Facelift discret pentru Saab 9-3 şi motoare noi pentru 9-5
Vreau sa mai punctez un aspect deloc de neglijat.Pe la inceputul anului,cand SAAB traversa cel mai tulburator moment al evolutiei sale istorice,cineva mai mult sau mai putin bineintentionat ne apostrofa pe acest forum cum ca urlam ca din gura de sarpe ca marca noastra iubita urma sa fie distrusa efectiv de dictatura nesabuita a GM,ca ne dadeam de ceasul mortii sa sugeram solutii care mai de care mai protectioniste,dar ca de fapt ne dovedeam niste imensi demagogi din simplul si "elocventul" motiv ca noi,romanii,nu ne-am fi raliat trup si suflet curentului global febril al acelor clipe delicate intitulat expresiv "Save SAAB"...Nu stiu daca autorul respectivei critici oarecum intemeiate (spre rusinea noastra cumplita,este adevarat,sa ne recunoastem barbateste pacatele atunci cand este clar ca laserul ca le comitem!) urmareste aceste randuri umile ale mele,dar mi-as asuma totusi curajul de a-l aborda frontal intr-un context oarecum similar: pai prietene,ACUM de ce nu initiezi tu insuti o noua si cu ecouri planetare misiune umanitara intitulata fix tot "Save SAAB" in legatura cu deja evidenta intentie draconica a ageamiilor notorii de la Spyker nu de a ignora sau desfiinta marca precum GM,ci de a o transforma in mod socant si batjocoritor intr-un hibrid ridicol umplut pana la refuz cu mecanica BMW precum neispravitii aia de Muller,Jonsson si ai lor?! ACUM nu te mai vad nicicum cu iesirea guturala la rampa si cu biciuirile etice...sau situatia ti se pare din cale afara de normala?!? Ei vedeti,boala noastra comuna fara leac: pe unii ii socotim ciuma (in speta GM) ,dar pe altii ii primim ca muma (Spyker)...Auzi dumneata la dansii imaginatie deplasata spre neant: carevasazica SAAB se preconizeaza sa revina in forta in lumea raliului mondial in 2014,dar uzand de motorul BMW de 1.6 cum credeti?....tineti-va strasnic: "turbocharged" !?...Poftim?Adica suedezii au experienta cu duiumul in tehnologia turbo,au capatat o stiinta deosebita in acest domeniu,dar hodoronc-tronc nu-i duce mintea decat sa imprumute motoare turbo pe benzina de la altii,eventual rivali pe piata auto!!! Incredibila atata impostura cata zace in creierele incleiate ale lui Muller si ciracilor lui.Si uluirea nu se opreste aici: cica tot Muller "cauta parteneri de incredere" pentru a proiecta "impreuna" mult trambitatul model istoric revigorat SAAB 92...Pai mai taica,de ce are musai nevoie staff-ul tehnic al lui SAAB de "coordonari experte" sau "ajutor milos" din partea cuiva,oricat de bun constructor,ca sa-si puna mintea la contributie sa imagineze in mod inspirat,prolific si aerodinamic un model care a facut valva la timpul lui consacrat si care,de dragul evitarii vreunui esec neprevazut,ar fi bine pentru toata lumea sa ramana doar o legenda vesnic... inoperabila.In plus,prin aceasta asociere silnica( zvoneste-se ca tot cu BMW) s-ar demonstra fara putere de tagada ca designerii proprii ai lui SAAB ar fi ori incompetenti,ori lipsiti de imaginatie,ori manipulabili! Ei,problema cea mai spinoasa se pune in maniera urmatoare: unde esti tu,domnule critic de valoare,sa te mai ratoiesti ca habar n-avem sa ne aparam pasiunea si cine te-ar impiedica sa ridici tu insuti drapelul protestului de rang global precum cei mai osardiosi din ianuarie 2010 de pe alte meleaguri,pe care i-ai laudat noua,dar mai mult ca sigur cu profunda gaunosenie din moment ce ACUM,cand soarta SAAB pare mult mai primejduita decat atunci si cand inima noastra automobilistica sta sa se sfasie de amaraciune,taci ca mormantul! Asta e,stim de minune sa reprosam altora "La placinte inainte,la razboi inapoi" ,dar,cand ne trezim si noi,la randul nostru,in plin cosmar pe front,o stergem englezeste cu tot cu dicton legat de coada...