Audi Quattro Concept - tribut adus istoriei mărcii germane
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Pentru a celebra cum se cuvine cele trei decenii de la debutul mărcii în raliuri, Audi aduce la Salonul Auto de la Paris un concept care va atrage cu siguranţă privirile curioşilor care vor ajunge la standul germanilor. Prototipul a fost botezat simplu "Quattro" şi reprezintă o versiune modernizată şi restilizată a lui Audi Sport Quattro, model care a văzut ultima dată lumina zilei în 1984.
Conceptul Audi Quattro a fost construit pe platforma scurtată a lui RS5 şi dispune de un motor turbo cu cinci cilindri de 2.5 litri care ajunge la 408 CP. Evident, acesta angrenează toate roţile prin intermediul unei versiuni noi a sistemului de tracţiune integrală quattro. Conform datelor tehnice oferite de compania germană, conceptul are potenţialul de a ajunge de la 0 la 100 km/h în doar 3.8 secunde.
via | Audi
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din PARIS 2010
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au anunţat că ediţia din acest an a avut un număr mai scăzut de vizitatori decât cea din 2008 din pricina protestelor transportatorilor din Franţa. (18.10)
-
Lamborghini Sesto, Bentley Continental GT, Porsche Speedster şi Carrera GTS sunt vedetele celui mai puternic grup auto european, care a venit să îşi reafirme supremaţia în cadrul salonului parizian. (02.10)
-
La standul Citroen a fost mare aglomeraţie. Vizitatorii s.au înghesuit să vadă de aproape Citroen C Zero, noul C4 şi fratele său premium DS4. Conceptul Lacoste şi DS3 WRC au completat elita. (02.10)
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Hyundai a emis cea mai mare rechemare în service a anului
CA SE CAM DUSESERA LA FUND CU ACELE COUPE-URI AIUREA....(A7 A1 TT ETC ETC...)
exteriorul cand l-am vazut direct duce cu gandul la ERA quattro fara a citi titlul.....
iar pe pielea din interiorul ala as dormi noaptea......
bravo lor.....iar vulpea......sta si fluiera Crezul...:)))
cel de fata e un r8 restilizat, cum scrie jan
Privita din lateral, pare o masinuta de lego si fotograful a observat acelasi lucru pentru ca majoritatea imaginilor sunt din fata sau spate, iar cele din lateral sunt cumva luate de sus, pe cat posibil sa nu se vada imbinarea intre aripa si portiera.
n-am bani nici de una de 15 ani , dar mi-e ca fac o vizita la showroom si le cer sa ma lase s-o incerc pe asta ( nu s-o conduc ca tampitul )
Noul model este versiune suparata pe trecut si vrea sa ne invie memoriile...nu stiu cat o sa reuseasca, dar daca va fi produs cu siguranta va fi o masina extraordinara!
schimbatorul de viteze si butonul de avarii sunt geniale!
insemnul audi de pe montantul spate face toti banii :)
Desing-ul este prea indraznet, nu cred ca va ramane asa...
Imi inchipui in gura frontala un BIG intercooler acompaniat de un GT35...cred ca va musca tare!
o masina nu trebuie sa fie neaparat sa fie frumoasa ca sa fie frumoasa ;)
asa ma uit eu la masina asta
nu-mi plac toate liniile, arata mortal din profil dar parca nu prea din spate sau din fata, prea simplista, totusi perfecta, totusi o vreau, totusi e un quattro... sau cum ar zice neamtu: es ist ein verdammt quattro