Lancia a început testele cu noul Ypsilon Rally4 HF

de Tiberiu Safta
Vineri, 19.07.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lancia a început oficial testele cu noul Ypsilon Rally4 HF, mașina cu care Lancia revine în raliuri după o pauză de 32 de ani. La volanul noului model de concurs a fost Miki Biasion, dublu campion mondial în WRC.

După o pauză lungă de 32 de ani, Lancia revine oficial în lumea raliurilor cu noul Ypsilon Rally4 HF. Noul model este construit sub egida regulamentului internațional Rally4, creat special pentru mașini de concurs cu două roți motrice.

Deși mașina de concurs a fost dezvăluită în primăvara acestui an, constructorul italian tocmai a demarat primele teste cu noul model. La volanul noului model de concurs s-a aflat italianul Miki Biasion, dublu campion mondial în WRC în 1988 și 1989, cu Lancia.

"Astăzi am condus Lancia Ypsilon Rally4 HF într-un test special și trebuie să recunosc că prima impresie a fost foarte bună", a declarat Biasion. "Sunt foarte onorat să pot contribui la dezvoltarea lui Ypsilon Rally4 HF, cât și a noii Lancia Ypsilon HF (versiunea de stradă), două modele cheie din planul de renaștere Lancia", a mai adăugat fostul campion mondial.

Noua Lancia Ypsilon Rally4 HF primește un motor de 1.2 litri cu 3 cilindri, turbo, care dezvoltă 212 cai putere.

Modelul primește tracțiune față, o cutie de viteze secvențială cu 5 trepte și un diferențial cu alunecare limitată.

Debutul competițional al noii Lancia Ypsilon Rally4 HF va avea loc în 2025.

via Lancia

Comentarii (2)

  • Iulian
    1.2 litri, 3 cilindri...
    Ce se întâmplă cu Lancia? Vor să o facă de râs cu orice preț? Căci din 1989 asta se întâmplă cu această excepțional marcă.
    1 2
  • Banditos
    @iulian....efortul lor dovedeste fix contrariul a ceea ce sustii tu. Dar na, ca orice roman sadea, gata, simti tu in a treia gaura de la pantaloni ca astia nu stiu ce fac si ca vor sa se faca de ras.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru