A 92-a ediție a legendarei curse de 24 de ore de la Le Mans a ajuns la final. La fel ca și anul trecut, italienii de la Ferrari și-au trecut în cont o nouă victorie la clasa Hypercar, fiind urmați pe podium de Toyota și un al doilea monopost Ferrari de uzină.
După 311 tururi, Ferrari-ul 499P, cu numărul 50, a trecut linia de sosire. A fost pilotat, pe rând, de Antonio Fuoco, Miguel Molina și Nicklas Nielsen.
La clasa LMP2 s-a impus echipa United Autosports, fiind prima victorie după o pauză de 4 ani. Mașina cu numărul 22 a acoperit 296 de tururi.
Au fost lupte aprinse și la clasa LMGT3, acolo unde s-au întrecut echipe ca Porsche, McLaren, Lexus și, desigur, BMW. Pentru aceștia din urmă a concurat Valentino Rossi, fostul multiplu campion MotoGP.
La final, după 280 de tururi, marele câștigător al acestei clase a fost Porsche 911 GT3 R LMGT3, cu numărul de concurs 91.
Cel mai rapid tur, în regim de cursă, i-a aparținut veteranului Kamui Kobayashi, cu monopostul Toyota GR010-Hybrid, cu numărul 7 de concurs.
În turul 254, japonezul a fost cronometrat cu 3 minute și 28.756 secunde.via 24H Le Mans
BoP 2023 Le Mans
Toyota - 1080 kg
Ferrari - 1064 kg
BoP 2024 Le Mans
Toyota - 1053 kg
Ferrari 1043 kg